Covers på började Covers ihopskruvade och spacklade. Covers klara, lagt vinyl och inpassade. Ser väl bra ut! Det fattas bara någon svart detalj på dom, så allt blir enhetligt och inte ser lika tomt ut. Även bakljusen är lackade.
Ännu än en gång tack till Conny som har kämpat på med mig i garaget idag. Allt går så mycket lättare då man samarbetar och drar åt samma håll. Av tidigare erfarenheter har mycket gnabb och bråk blivit pga missförstånd. Den här helgen, har det varit samarbete och glada miner (Förutom när vi har svärit åt misstag)
Ännu än en gång tack till Conny som har kämpat på med mig i garaget idag. Allt går så mycket lättare då man samarbetar och drar åt samma håll. Av tidigare erfarenheter har mycket gnabb och bråk blivit pga missförstånd. Den här helgen, har det varit samarbete och glada miner (Förutom när vi har svärit åt misstag)
Tack för hjälpen!
Konstruktiv kritik uppskattas verkligen!
Mvh
Vsg, ja det har blivit lättare att jobba med dig då du faktiskt är beredd att göra stora delar själv. så det e ett stort plus för din del. Tidigare har det ju ofta varit att du sparkar bakut direkt om du varit i ett nytt moment du inte gjort tidigare och menat på att du inte kan, och detta utan att du ens försökt prova. Men nu ett antal byggen senare så vågar du ju faktiskt göra stora delar själv, vilket minskar stressen mellan oss då vi är båda väldigt envisa personer. Visst även om jag kanske fortfarande e den som får stå med mycket av finliret så försöker du ju nu att göra det själv, tills det kanske kommer till slutdetaljerna då det helst inte får fela, men det e kul å se, vilket gör att det blir roligare att jobba med dig. Så det tycker jag du ska ta åt dig.
Children-Of-Bodom skrev:
Galet snygg matchning med lådan trotts färgen !! Gillade det skarpt
Vadå gillar du inte färgen? (That makes us two) jäkla direktörsinredning...
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Vi har ju faktiskt kollat på att använda oss utav mer svart snöre på covern för baslådan, så vi får väl kolla på vad man kan göra för snyggt.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Passar på och frågar om det är någon som är intresserad av Running bull 95ah AGM batteriet? Finns 3st till förfogande (En vän som säljer) Skicka ett PM till mig så berättar jag priset.
Nu har planerar påbörjas och en bil ska införskaffas. En ren och skär tävlingbil. Mer information kommer snart.. :-) Eftersom Sambons bil förmodligen inte kommer bli klar till elmia och tävlingssäsongen så ska vi tävla med en annan bil.. Byggnerven skriker.
Mål: Högre än ifjol. (150 är ett måste) Va snäll klåp! klar till elmia.