3637
Sök

Kapa fjärdrar

51 Inlägg
3 maj 2011
Trådstartare
hejsan jag har hört att det är många som kapar sina fädrar.. men har hört att det inte bra att kapa fjädrar . så jag bara undrar. vad som är bäst .. har säkt min med 40mm runt om. men tänkte fråga om det äär bra att kapa dom eller inte

...has left the building...
4 474 Inlägg
3 maj 2011
Det bästa man kan göra är att kapa fjädrarna, speciellt om det är en "sjukförti". Förslagsvis så kapar man så mycket så att underredet tar i, blir stumt o bra i kurvorna, dessutom drar man alla blickar till sig när man kör rundorna inne i Kristianstad-city eller lägger fin-fina remmar ute vid Elgiganten typ....
ELLER så gör du det enda vettiga: Ger fan i att kapa dina fjädrar. Kapade fjädrar kan få bilen att bete sig helt annorlunda, i negativ bemärkelse

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

Forummoderator
26 617 Inlägg
4 maj 2011
..eller så provar du att söka på forumet. Frågan har ju blivit behandlad ett antal gånger, så man tycker ju att svaret redan borde vara ställt.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
4 maj 2011
Testa att använda sökfunktionen i forumet, detta har tagits upp många gånger.

Låser tråden med hänvisning till sökfunktionen samt att din rubrik inte är den bästa.
http://www.garaget.org/forum/search.php
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Mvh Tommy, Moderator.

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sök