är de nån som har tips på nån rolig/fin montering av extraljus på en 2007 passat? inte 2 eller 3 mellan vanliga lyserna de ser ju förjävligt ut
3 st NBB. Eller 4st NBB.
Inga NBB mer. men 4 på rad eller hur menar du?
Rocknob skrev:
TouchOfRed skrev:
joakim89 skrev:
är de nån som har tips på nån rolig/fin montering av extraljus på en 2007 passat? inte 2 eller 3 mellan vanliga lyserna de ser ju förjävligt ut
3 st NBB. Eller 4stNBB.
Två högre å två lägre, tycker ja passa på många bilar :-) annars är ju 5 i båge en klassiker som passar många bilar.med :-)
Har ju kvar fästet jag gjorde till mercan så man får 2 uppe och 2 på sidorna nere. Den kanske duger?
TouchOfRed skrev:
Rocknob skrev:
TouchOfRed skrev:
3 st NBB. Eller 4stNBB.
Två högre å två lägre, tycker ja passa på många bilar :-) annars är ju 5 i båge en klassiker som passar många bilar.med :-)
Det hade "passat" ypperligt på hans Passat. Plus att dom lyser svinbra ! NBB alltså.
NBB suger ju hästpung
mb_pucken skrev:
har fått beslutångest satte på mina 4 nbb här i veckan med mitt 55w xenon å fan vad de lyser.. men jag saknar bredden från min gamla settup. dvs 3sim och 2 hella 3000 pencil. ska jag plocka i 75w eller ds2 55w? vilket ger mäst ljus och bredast? längden är bra med sina ca 1km:-) men som sakt saknar lite bredd. har ändå dom brddgående så långt utvridna det går för å få bra ljus framför bilen. har 2 bred å 2 lång nu med h1..
Bara slänga på fler NBB om du nu vill ha dom, jag behövde 6st fjärr innan jag fick till bra bredd, men sedan såg de ju förjävligt ut.
Gött köpte mig 2st Bosch Big Knick för 300 kr idag. Blir xenon konvertering som mina andra med 100watt. Får se om det bara blir 3st eller om jag kör på nytt personligt o 16st framåt eller bara några st. Måste ju köpa en ny generator till Forden isåna fall o det är inte billigt.
Gött köpte mig 2st Bosch Big Knick för 300 kr idag. Blir xenon konvertering som mina andra med 100watt. Får se om det bara blir 3st eller om jag kör på nytt personligt o 16st framåt eller bara några st. Måste ju köpa en ny generator till Forden isåna fall o det är inte billigt.
Fläsk på barre !
Nja hehe förra generatorn gick ju loss på 7000kr ombyggd.
Fläsk på barre !
Nja hehe förra generatorn gick ju loss på 7000kr ombyggd.
ny fråga el den kanske finns nånstans i tråden oxå. Men när ni tar kort på hur de lyser va använder ni för kamera? Kan ju int ta en gammal mobil å tro att de visar typ verkligt hehe.