Konstigt?! Vi bor på landet med mycket åkrar ut efter vägarna där djur kan dyka upp. Bor du nu i stan som jag gissar att du gör, så är det klart att man inte behöver det. Det det som så här. En som bor i stan kan också vara bonde.
Han är väl en nackad stadsbo eller nåt.
Tycker de som har noll intresse eller snacka skit om de som har extraljus. Behöver ju inte ens gå in på detta forum och absolute inte lägga en en sån löjlig kommentar.
angående Grupp B quattron så sitter de ju så för att inte skymma IC å kylaren,, de vill ha så mkt luft som möjligt in i bilen ,, som sagt funktion före design,, jag tycker det är tufft,, men inte snyggt direkt,,
angående Grupp B quattron så sitter de ju så för att inte skymma IC å kylaren,
Ahh, på så vis...
Det är ju svincoolt, dock ENDAST bara för att det sitter så på den Audin, och för att det är en Legendar. På alla andra bilar hade det sett ut som jag vet inte vad..
X-ljus är snyggt tycker jag. får jag tag i en ny bil (min jävla skrothäck gav ju upp för mig) så ska jag definitivt plundra släkt och bekanta på ev överbliva X-lampor som jag kan bulta på.
skulle jag ha en 740 skulle jag dock överväga att fulsminka den med en bull bar och annat bonnigt bara för att det går.
Är så sjukt sugen att ha 4 st NBB !!!!! måste ut och mäta och se om det går med den där rostfria fyrkantsprofilen Dock är pappa inte på verkstaden längre så tror att jag inte har tillgång till material
EDIT: Var ute och kikade nu. Jag hittade en sån här sak man sätter på dragkroken och sätter dit cykeln på. Och den hade fyrkantsprofilen, 20x20x2mm svartstål, blir det klent? Hittade även två stycken vinkeljärn i 3mm, dom var 40mm breda. Och längden är bara kapa till rätt längd. Går det att meka ihop nåt tro?
Tror nog det går bra med fyrkantsprofilen. Annars kan du ju förstärka det om det skulle behövas. 3mm tjocka vinkeljärn är rätt starka faktiskt, kan ju gå med dem också, men kanske inte lika snyggt? Det går nog att få till något funktionsdugligt.
Tror nog det går bra med fyrkantsprofilen. Annars kan du ju förstärka det om det skulle behövas. 3mm tjocka vinkeljärn är rätt starka faktiskt, kan ju gå med dem också, men kanske inte lika snyggt? Det går nog att få till något funktionsdugligt.
Snyggt skiter jag i, ska ändå dra över skiten med hammarlack Ska ju kanske inte vara överdrivet fult dock