3Dee skrev:
Måste ju lägga prem på enda 406 projektet

Intressant att se vad andra gör med sin pärla, kämpa på!
Tänkte köra igång en egen projekttråd men blev inte av, får räcka med ett fotoalbum...
Har du bestämt nåt datum du siktar på att ha den "färdig"?

Åh va kul att en ny följare får för sig att skriva lite oxå

man ser bara att antalet följare ökar lite då och då men inga nya inlägg
Peugeot är ju inte direkt vanligt under Projekt delen här så det e kul att vara den enda 406:an där
Få inte för dig att starta en egen tråd nu bara för det

Jag hade ett datum... 27/4 till första Barkarby träffen men det sprack
Då lacken är uppskjuten till tidigast den 26/4 om han inte får någon lucka helt plötsligt...
När beskedet kom var det som hela min värld rasade.
Kom hem från semestern och samma dag skulle vi börja med lacken, och när jag ringer för att berätta att jag är på väg så droppar han bomben....
Ville verkligen ha den klar tills dess. Tjöt som en liten flicka.... tänk att en bil kan göra en så känslig

Hade varigt på fälgleverantören om datum när dom kommer för det var lite ovisst, har varigt lite strul där oxå, dom skulle egentligen varigt det sista jag skulle fått på och då skulle det vara klart men nu kommer dom 21/4 till Göteborg sen + några dagar upp till Stockholm (och då hade jag ju hunnit klart) men nu är lackhel*etet försenat istället.
Det har varit sååå jävla mycket motgångar med denna bil så det e inte sant!
Men har ju stötdämpare,sänkfjädrar och spacers hemma nu. Ska byta ruta snart och sen kommer fälgarna.
Däck spanar jag efter men vet inte vilken dimension jag ska ha.. funderar på 225/40 men jag vet inte...
Så när bilen är lackad ska allt på sen är det bara ut och köra

hoppas jag... Tror dock jag MÅSTE provmontera fälgarna om jag hinner få dom innan lack, är sååå javla spänd på hur det ser ut

Vågar inte låta dom sitta på under lack ifall han klantar sig och det kommer färg på dom.. då vet jag inte vad jag gör

Kul att du gillade min tråd