Vet inte om jag missuppfattade, men du ska ha grundfärg under kittningen, annars går det åt helskotta!
Ligger epoxy på först,sen slätkittade jag alla skarvar,sen en vända grund för o se om dörrn e 100% rak,slipa ner,sen grunda på en vända till,slipa ner inför lack sen finkittning
Har en Sierra utrustad Gmc, men annars vare rätt Vad blir det för kulörer på den sen då? Ser ju onekligen ut o kunna bli orange och nå mer? Börjar bli orolig
Har en Sierra utrustad Gmc, men annars vare rätt Vad blir det för kulörer på den sen då? Ser ju onekligen ut o kunna bli orange och nå mer? Börjar bli orolig
haha just ja orange kan han bli,men mer svart än bakaxeln blire inte,så du behöver inte oroa dig har inte riktigt bestämt mig över hur allt ska lackeras..ändrar mig hela tiden
jag är inte den som lägger kommentarer ofta men detta är ju bara helt sjukt bilden när du hade lackat bakre delen av ramen satt man ju o dreglade ner tangentbordet över! helt sjukt projekt som men verkligen inte vill missa! vad är det generella åsikt om jebs luftfjädring? har tänkt sättad e på min duett för att få den att slicka asfalten en snygg grej du kan göra med dom 2,5 gallons tankerna är ju att göra som någon skrev tidigar, bygg in dom i en trätunna och bränn in typ jebs eller något liknande med dioder som lyser upp de inifrån lycka till med bygget och räkna med att jag hänger på tills det är klart. vilket ett projekt egentligen aldrig blir
jag är inte den som lägger kommentarer ofta men detta är ju bara helt sjukt bilden när du hade lackat bakre delen av ramen satt man ju o dreglade ner tangentbordet över! helt sjukt projekt som men verkligen inte vill missa! vad är det generella åsikt om jebs luftfjädring? har tänkt sättad e på min duett för att få den att slicka asfalten en snygg grej du kan göra med dom 2,5 gallons tankerna är ju att göra som någon skrev tidigar, bygg in dom i en trätunna och bränn in typ jebs eller något liknande med dioder som lyser upp de inifrån lycka till med bygget och räkna med att jag hänger på tills det är klart. vilket ett projekt egentligen aldrig blir
Tackar så mycket Har aldrig haft problem med grejer från Jebs.se, han kör med kvalitetsmärken o de saker han tillverkar själv e kanon,bra passform o hållbart ! sen e han sjukt trevlig o hjälpsam i alla lägen!
ja de tankarna ska jag fundera lite på,måste få en ide om hur inredningen ska se ut oxå !
Kort vad jag gjort, GROV kapat ur golvet ur flaket,byggt en skylthållare(vet inte om de blev snyggt?) börjat på andra dörren(ingen bild) men går att öppna iaf , insett att däcken på de fälgar jag har e för stora (275) nya är 255,så borde bli perfekt.. slänger upp massa bilder får ni säga vad ni tycker
Ca 8cm kvar i bak till marken,däcken tar i skärmarna bak,ev blire lite snabb breddning av flaket.
Inte så mkt kvar på andra dörren,här har ni lite springor och hur jämn han är,efter lite jobb Duger med tanke på att de e självmords dörrar,o fösta gången man gör de
provmonterade dörrarna så jag kan få dom perfekta,rev ur instrumentpanelen,tog bort allt "bonnmeck" gammalt larm som inte funka,sockerbitar,tjyvar o massa annat skit jag inte behöver
Släääät Flyttade kabelstammen så den inte kommer ivägen för hjulet,den hamnar snett nedaför,gjorde även om hjulhuset så 22" får plats,men ingen bild.
Fått ett fint paket från http://dbakuten.se/ och SPL Dynamics som sponsrar med ljudet i bilen! Sjukt fina grejer o ska bli kul som fan o börja bygga ljud o inredning snart! Även byggt lite hjulhus så de e klart nu,sen slipat trösklar o fixat lite bulor. Och en bild där jag får alla mina delar ifrån,sjukt svårt o hitta bra beg delar,då vissa e svindyra ! men Osbybildelar har sjukt mycke roligt