Jag e inget proffs på detta men om jag har fattat de rätt så sjunker laddtrycket vid full gas gissningsvis när du börjar komma upp i varv å de e la inget konstigt med de men att de svajjar eller skenar iväg kan bero på den höga temperatur vi har för tillfället... Kan va en orsak?
tippar på WG:en jag oxå! dom är dåliga på T25 aggen ....iaf när man kör trimmat köp en forge WG eller så byter du stång och klocka från en TB03 (T3:a) som är bättre än T25:ans
men dumpventilen skjuter väl bara ut tryck, så det vore väl knepigt om det skulle va den?. En slang som har hål kanske
den har juh även uppgiften att hålla tätt i systemet (i och med att den sitter på tryckröret .för all luft passerar bypassen när spjället är vidöppet! så därför är det viktigt att den är hel och fräsch! och inte slapp!
men jag tror mest på att det är WG:en som är slapp! (kasst membran)