Exjobb - Hur söker du information om din nästa bil?

uxniklas
8 april 2021 · 2 Inlägg

Hej,
mitt namn är Niklas och jag studerar min sista termin på User Experience Design-programmet på Högskolan i Skövde.

Jag skriver nu mitt examensarbete på området Användarförväntningar (User Expectations) och undersöker närmare dessa avseende bilköp.

Studien jag genomför består av två typer av datainsamlingar, där denna enkäten är den första av de två. Tanken är att jag sedan att genomföra intervjuer med ett antal personer som har svarat på den här enkäten.

Länk till enkäten
https://forms.gle/Vn76p61xbMHHzt9VA

Några saker som är viktiga att tänka på:
-Enkäten är helt frivillig att besvara
-Om det finns frågor i enkäten som du inte vill besvara behöver du heller inte göra det
-Om du inte vill slutföra enkäten behöver du heller inte göra det, du får när du vill avbryta
-I enkäten kommer jag att fråga om kontaktuppgifter, vilket klassas som personuppgifter, dessa kommer jag använda för att höra av mig och fråga om du kan tänka dig att ställa upp på en intervju.
-Intervjun är också helt frivillig att ställa upp på.
-Om du fyllt i dina kontaktuppgifter men sedan ångrar dig och inte vill ställa upp på en intervju behöver du inte det.
-Om du vill att dina svar från enkäten tas bort går det bra att meddela mig detta.
-Du kan om du vill besvara enkäten helt anonymt, då har jag ingen möjlighet att kontakta dig för en intervju sedan


Om du har några frågor eller tankar så får du mer än gärna höra av dig till mig
Mail: b18nikba@student.his.se

Jag vore väldigt tacksam om du hade möjlighet att både besvara min enkät och kan tänka dig att ställa upp på en intervju.

Cuefa Ain't no place like home...
8 april 2021 · 4 628 Inlägg

Svarat smile
Spännande ämne!

Autopilot: På.
Projekt: Skogsmulle on a budget
Mercury Grand Marquis LS "Murklan" (2000)
Cupra Born "Gruvbilen" (2022)
MrCrankyface
8 april 2021 · 461 Inlägg

Svarat, hoppas det blir bra.  smile

Volvo Amazon "131" (1965)
uxniklas
9 april 2021 · 2 Inlägg

Tack för både snabb och bra respons hittills!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang