Uppdatering: Inte singel längre :]...från att inta ha nån kontakt alls med flickor..så bor jag ihop med en nu, och ska desutom ha barn med..fyfna va fort det gick..
Haha panik att binda dig eller?
Själv var man med om samma sak men tog dock 9mån innan tjejen sa att hon var gravid:P
En blond fråga, du märkte inte att hon fick byta kläder och fick världens mage eller?:S
Uppdatering: Inte singel längre :]...från att inta ha nån kontakt alls med flickor..så bor jag ihop med en nu, och ska desutom ha barn med..fyfna va fort det gick..
Haha panik att binda dig eller?
Själv var man med om samma sak men tog dock 9mån innan tjejen sa att hon var gravid:P
En blond fråga, du märkte inte att hon fick byta kläder och fick världens mage eller?:S
Innan hon sa att hon var gravid ... inte innan ungen ploppa ut. Liten skillnad men ändå en skillnad.
Ja nu närmar man sig snart 2 årsdagen av singelliv Vissa tider har varit roliga och vissa inte! Jag tog mig iaf i kragen och känner mig nu fysiskt och psykiskt starkare än vad jag gjort de senaste åren, både med X:et och själv. Det som saknas nu är en go tjej att få fråga hur dagen har varit och kramas lite med i soffan. Det blir så ensamt de veckor man inte har grabben eller när han har gått och lagt sig. Men vid den eminenta åldern av 34 så verkar det svårt att börja om.
vill vara singel. men men. har lagt 3 år på tjejen så inte så lätt o bara göra slut även om man vill heheh
du kan ju hoppas att hon läser det du skrev här då
Shit va många som är singel igentligen , skrämmande
heheh hon säger ändå inget jag brukar säga det till henne, " oh vad längtar tills jag blir singel, så är jag FRIIIIIIIIIII ". hon skrattar och säger " keep on dreaming " hahahahah känner mig som slav ( även om det e hon som gör allting )
An eye for eye only ends up making the whole world blind.
vill vara singel. men men. har lagt 3 år på tjejen så inte så lätt o bara göra slut även om man vill heheh
heheh hon säger ändå inget jag brukar säga det till henne, " oh vad längtar tills jag blir singel, så är jag FRIIIIIIIIIII ". hon skrattar och säger " keep on dreaming " hahahahah känner mig som slav ( även om det e hon som gör allting )
hehe, låter som att det är hon som är "mannen i huset".
hehe, låter som att det är hon som är "mannen i huset".
Mvh Tommy
sant. hon är nog mannen av mitt hjärta
An eye for eye only ends up making the whole world blind.
nybliven singel jag med, jävligt tråkigt, men skönt som fan på samma gång, bor i garaget nu
Känner igen det dära också då man är singel nu. Det märks hur mkt mera tid man har att spendera och hålla på med bilen samt vilka pengar man har över varje månad att lägga på bilen