3988
Sök

hur många är singel på garaget ?

223 Inlägg
13 december 2009
man behöver ju inte vara orolig av att bilen ska vara ute och dansa på borden inte. sen blir ju inte bilen ledsen om man skulle ta hem andra bilar. eller om man skulle provköra andra bilar. sedan är den inte ivägen för en när man är ute och ska handla utan väntar fint utanför.

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.

DFFL
9 020 Inlägg
13 december 2009
robert993 skrev:
Singel sen torsdag hon tog slut på 2 års dan
Och dessutom så skulle vi förlåva oss till nyår och en stor fest skulle vi ha'(
livet är inte dans på rosor iaf

Haha, det är ju bara elakt. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

214 Inlägg
13 december 2009
robert993 skrev:
Singel sen torsdag hon tog slut på 2 års dan
Och dessutom så skulle vi förlåva oss till nyår och en stor fest skulle vi ha'(
livet är inte dans på rosor iaf

För jävligt mad Lider med dig.....

20 Inlägg
14 december 2009
Tack för erat stöd det värmer!

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
14 december 2009
Varit singel i över 1 år nu och njuter för fullt av läget, ingen man behöver ta hänsyn till och man kan strula runt hur mycket man vill på krogen/fester smile
Senast redigerat av IceEyes (14 december 2009)

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

398 Inlägg
14 december 2009
Är detta "Singel och sökande" tråden eller? isf skriv upp mig på listan tongue

Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!

214 Inlägg
15 december 2009
robert993 skrev:
Tack för erat stöd det värmer!

Nån här på gorg skrev en gång att : Det är som tusen nålar i hjärtat, med tiden så försvinner nålarna tills bara en liten sitter kvar, och som kommer bli kvar...

Det kommer kännas bättre, det är helt säkert, men hur lång tid det tar vet man aldrig...

Själv dras jag med mina "demoner" sen i somras. Blev av med jobb, flickvän, tre hundar... Hon flyttade från stan, sen satt jag där i en ny stad dit jag flyttat (pga av tjejen) och knappt känner någon, "med en enda sak kvar", en stor jävla tomhet. Att aldrig mer få träffa mina hundar och att någon annan kommer bli deras husse, går inte att beskriva hur jobbigt det känns.

Det är värst i början men livet går vidare som sagt...
Senast redigerat av Mr_dOhC (15 december 2009)

475 Inlägg
15 december 2009
jag har träffat en tjej som är helt underbar smile  och som har ett STORT bil intresse..

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

169 Inlägg
15 december 2009
attackhamster skrev:
jag har träffat en tjej som är helt underbar smile  och som har ett STORT bil intresse..

Finns det såna? wink

214 Inlägg
16 december 2009
attackhamster skrev:

Man får gratulera smile

Scania arbetare
364 Inlägg
16 december 2009
Då var man singel efter 12 år... men har gått å blivit kär igen.

Audiholic!

85 Inlägg
16 december 2009
Evildream skrev:

Kanske är därför du blivit singel? smile

"When I start my car I want the neighbours to think that the world has come to an end"- Homer J Simpson

453 Inlägg
16 december 2009
Kanske borde starta en tråd "Hur många är singel på grund av garaget" (Nu menar jag inte Gorg dock utan den äkta varan) wink
Senast redigerat av Jokke_ (16 december 2009)

Fd Bannad
657 Inlägg
16 december 2009
Jokke_ skrev:
Kanske borde starta en tråd "Hur många är singel på grund av garaget" (Nu menar jag inte Gorg dock utan den äkta varan) wink

Mååååånga, tror mörkersiffrorna är stora i detta ämne:)

Fattar inte hur tjejer med bilintresse kan vara singel direkt:/ är ju just dessa brudar det borde vara tillåtet att köpa:D

Märkesbög

Hedning skrev:
Fattar inte hur tjejer med bilintresse kan vara singel direkt:/ är ju just dessa brudar det borde vara tillåtet att köpa:D

Yey! big_smile haha känner mig lycklig att jag har en bil-tjej som också är utseende fixerad tongue

Men spelar ingen roll hur ens tjej är, bara man älskar dom smile

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

1 436 Inlägg
17 december 2009
RightFront skrev:
Men spelar ingen roll hur ens tjej är, bara man älskar dom smile

Och dem älskar en tillbaka...

Usch vad bitter jag lät nu, men jag antar att jag är det. Mm, jo, fortfarande singel.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

203 Inlägg
18 december 2009
Singel och älskar det!

Har inte träffat någon vettig brud att behålla än.
Antingen får man inte syssla med bilar, helst inte prata om dem alls.
Sen ska man raka sig varje dag, gärna 2ggr så det är lent som en baby rumpa 24/7.
Klä sig i Jeans med dyr t-shirt, sletna mekarbrallor med oljig gammal skoltröja är big no.

Sen kommer snus biten på tal, efter några månaders förhållande får man inte snusa längre. Man får inte heller festa med sina grabb polare, för dem är ju svin och har sex med minst 10brudar varje utekväll (finns ju risk att jag oxå har det då)

Nee tacka f*n för att vara singel och göra som man exakt vill, när man vill.

PS. Att lägga en brakare i sin stora säng själv är oslagbart !

246 Inlägg
18 december 2009
Strongman skrev:
Klä sig i Jeans med dyr t-shirt, sletna mekarbrallor med oljig gammal skoltröja är big no.

Ha, jag är precis tvärt om. Om jag får välja mellan en kille i arbetsläder eller en med fina märkeskläder så tar jag den första cool

Människor med smak kör bilar med flak!

203 Inlägg
18 december 2009
HighVoltage skrev:
Strongman skrev:

Ha, jag är precis tvärt om. Om jag får välja mellan en kille i arbetsläder eller en med fina märkeskläder så tar jag den första cool

Jaså ni finns alltså? Ni verkar vara svåra att hitta, eller är ni kräsna på annat håll? wink

Scania arbetare
364 Inlägg
18 december 2009
Steewe skrev:
Evildream skrev:

Kanske är därför du blivit singel? smile

Nej inte det.. men har träffat en underbar tjej från Gällivare

Audiholic!

Sök