2179
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

1 311 Inlägg
7 januari 2008
SNÄLLA SMUTSA INTE NER TRÅDEN!!!

detta är om GBG bilträffar..vill ni åka och fika ta de på msn eller pm eller gästboken..

HÄR SNACKAR VI BILTRÄFF!!

Tyskstuk.se
630 Inlägg
7 januari 2008
racer_mackan skrev:

detta är om GBG bilträffar..vill ni åka och fika ta de på msn eller pm eller gästboken..

Uhm, när vi träffas på tintin så snackar vi bilar. Vi är nog enda staden i sverige där bilintresserade fortfarande träffas på onsdagar. Om man inte vill stå ute i kylan och snacka bilar så är väl café en väldigt bra idé?

Jag tycker att folk ska va glada att någon tar tag i det och informerar om att det finns möjlighet för alla bilintresserade att träffas och snacka bilar, även under vintern.

Nobodys wife
250 Inlägg
7 januari 2008
racer_mackan skrev:

Jag tror bestämt att det var din "polare" som började.... ta det med honom.....
Senast redigerat av cocos (7 januari 2008)

cocos is the shit!!!

274 Inlägg
7 januari 2008
Inget mer smutskastande nu.
Håller oss till trådens riktlinjer onsdagsträffen hur vi träffas kvittar ju bara vi har det  trevligt o trivs.

Nobodys wife
250 Inlägg
7 januari 2008
Alltså.... TinTin på onsdag för det gamla gänget....men ni får BARA snacka bilar...annars blir ni bannade från forumet...  Tomten, håll dig till att organisera barnsjukhusprojektet med kickoff för våra bilar, Manne_78 å smen det är ok att ni mobbar mig för min kolfiberhatthylla. Deamon å paintworx, ni kan lugnt fortsätta diskutera jobbet på min bil och komma fram till vilket sätt som är bäst . Zairon det är ok att du bara sitter å ser söt ut (med risk för att sväva ifrån ämnet), å mr_redbull, det går bra att diskutera dina planer för framtidsprojektet. tuggarn å luxury, ni kan lugnt fortsätta diskutera  Supra vs impreza   MEN snacka FAAAAN inte om nått annat, tänk på att ni är medlemmar från garaget FFS!  Folk kan ju få för sig att vi är på gruppdejt !!!!

*kunde inte låta bli....soooooorry*
Senast redigerat av cocos (7 januari 2008)

cocos is the shit!!!

Tyskstuk.se
630 Inlägg
7 januari 2008
cocos skrev:
Alltså.... TinTin på onsdag för det gamla gänget....men ni får BARA snacka bilar...annars blir ni bannade från forumet...  Tomten, håll dig till att organisera barnsjukhusprojektet med kickoff för våra bilar, Manne_78 å smen det är ok att ni mobbar mig för min kolfiberhatthylla. Deamon å paintworx, ni kan lugnt fortsätta diskutera jobbet på min bil och komma fram till vilket sätt som är bäst . Zairon det är ok att du bara sitter å ser söt ut (med risk för att sväva ifrån ämnet), å mr_redbull, det går bra att diskutera dina planer för framtidsprojektet. tuggarn å luxury, ni kan lugnt fortsätta diskutera  Supra vs impreza   MEN snacka FAAAAN inte om nått annat, tänk på att ni är medlemmar från garaget FFS!  Folk kan ju få för sig att vi är på gruppdejt !!!!

uuuuh.... varför får alltid jag de svåra uppgifterna för? neutral

1 311 Inlägg
7 januari 2008
volvotomten skrev:
Inget mer smutskastande nu.
Håller oss till trådens riktlinjer onsdagsträffen hur vi träffas kvittar ju bara vi har det  trevligt o trivs.

word ..precis vad jag sa innan tongue

Avstängd
210 Inlägg
8 januari 2008
det är ganska kul när folk gör narr av andra.......NOT!!!!

MEN I FRAMTIDEN GÖR INTE FLER NARR AV MIG !!!

helt ok att det GAMLA gänget åker till tintin som ni alltid gjort.......

snacka om vad som kommer upp .. helt ok...

men som jag sagt tidigare så undrar många vart tintin ligger...

lägg upp en karta eller nåt så folk hittar

det är ju åxå kul å samlas innan å åka till fiket samtidigt

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard

Evolution Garage
478 Inlägg
8 januari 2008
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.asp … n&var=
där ligger café tintin finns hyffsad eparkerings möjligheter i närheten, om man har tur kan man se sin egen bil från en fönsterplats...

För o klargöra en del tokigheter som kommit senaste sidorna i tråden.
1. En del gillar inte att frysa (jag är en av dom) och åker således till Tintin istället.
2. En del gillar att stå o frysa i ett halvöppet garage (tror minsann fransman är en av dom)
3. Alla har en egen vilja vad dom vill göra.

Huvudsaken är väl att vi har kul på vägen till våren eller?
Så Coco's är en flörtis och? Är det ngt att haka upp sig på? har sett en del skämmiga inlägg i folks gästböcker eller på sidorna här på garaget som iaf torde få dig fransman att gå i taket för det är ju ingen dating sida vi är på...
Men inse ockå att det är ett "community" där folk med 1 intresse träffas dvs bilar det är den gemensamma nämnaren här eller hur?
Om ngn fattar tycke för ngn annan här, skall dom då byta sida eller ska man låta dom flörta så att folk kan se en trevlig kärleksaga rulla upp o glädjas åt att folk faktist kan få kännslor etc för varandra på de mest oväntande ställen man kan tänka sig?
Jag säger låt Cocos vara Cocos o Fransman vara en familjeförsörjare.

För att avsluta jag har egentligen ingen poäng med detta inlägg, ville bara skriva av mig lite för att efter fransman's påhopp blev en aning off topic.

Onsdag
Tintin 19:00 för dom som vill, karta finns i länken längst upp i inlägget.
Swedish Match 19:00 för dom som vill träffas där först, ni som vill efter SM komma till Tintin är mycket välkommna, även du Fransman.

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

1 311 Inlägg
8 januari 2008
Imon är de träff!!!

imon skall vi slå rekord i vinterträff på swedish match;)

KOM KOM !!

58 Inlägg
8 januari 2008
Zairon skrev:
cocos skrev:

uuuuh.... varför får alltid jag de svåra uppgifterna för? neutral

För att du är minst och att du har en krockad bil! Hehehe!!!
Senast redigerat av speedtrap (8 januari 2008)

Den som har mest prylar när han dör, VINNER!

Avstängd
210 Inlägg
8 januari 2008
jag skrev ju ovan att de e skojj om man träffar sin kärlek här på garaget med samma intressen....

jaja skit samma.. kanske kommer imon.. till sm ...
Senast redigerat av fransman (8 januari 2008)

arguing on the internet is like compeeting in the specials olympics
if you win you are still a retard

Chaffis
285 Inlägg
9 januari 2008
Mr_Redbull skrev:
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=wc35PY6QTcciitkcQhR2Nw%3d%3d&vad=caf%e9+tintin&var=
där ligger café tintin finns hyffsad eparkerings möjligheter i närheten, om man har tur kan man se sin egen bil från en fönsterplats...

För o klargöra en del tokigheter som kommit senaste sidorna i tråden.
1. En del gillar inte att frysa (jag är en av dom) och åker således till Tintin istället.
2. En del gillar att stå o frysa i ett halvöppet garage (tror minsann fransman är en av dom)
3. Alla har en egen vilja vad dom vill göra.

Huvudsaken är väl att vi har kul på vägen till våren eller?
Så Coco's är en flörtis och? Är det ngt att haka upp sig på? har sett en del skämmiga inlägg i folks gästböcker eller på sidorna här på garaget som iaf torde få dig fransman att gå i taket för det är ju ingen dating sida vi är på...
Men inse ockå att det är ett "community" där folk med 1 intresse träffas dvs bilar det är den gemensamma nämnaren här eller hur?
Om ngn fattar tycke för ngn annan här, skall dom då byta sida eller ska man låta dom flörta så att folk kan se en trevlig kärleksaga rulla upp o glädjas åt att folk faktist kan få kännslor etc för varandra på de mest oväntande ställen man kan tänka sig?
Jag säger låt Cocos vara Cocos o Fransman vara en familjeförsörjare.

För att avsluta jag har egentligen ingen poäng med detta inlägg, ville bara skriva av mig lite för att efter fransman's påhopp blev en aning off topic.

Onsdag
Tintin 19:00 för dom som vill, karta finns i länken längst upp i inlägget.
Swedish Match 19:00 för dom som vill träffas där först, ni som vill efter SM komma till Tintin är mycket välkommna, även du Fransman.

tycker inte du ska säga att fransman är nån som gillar o frysa. han kanske bara gillar bilar så mkt att han kan vara ute i kylan för att se dom. Jag skulle oxå vilja ha bilträff istället för fika träff, tycker det har vart rätt så splittrat sen fikandet börja.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

Evolution Garage
478 Inlägg
9 januari 2008
jag gillar oxo bilar men jag väljer att sitta på ett café o snacka om dom istället smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Nobodys wife
250 Inlägg
9 januari 2008
Heheeeeee..... japp fika + bilsnack är det som gäller för iår....  wink   Alla har ändå bara skrotiga vinterbilar såhär års, va e det å titta på??  IOF e min rätt söt, men föredrar ändå att mysa på ett café å snacka med goa bilmänniskor.

cocos is the shit!!!

624 Inlägg
9 januari 2008
vilken soppa tat lugnt
detta är ett bilträff länk och allt som har med bilträff i GBG o göra
kasta inte skit på varann
var snälla istället
det e onödigt och prata skit , man träffas ju förr eller senare o´ch det kan bli pinsamt
har du inget bra o säga ,,?då kansche du inte ska säga nåt alls
vill man åka till Smach ,Åby ,tintin ,siba  får man göra det det e väll upp till var och en
sluta tönta er , håll till onsdagsträffarna,

PS" cocos e min och paintworx brud vi delar på henne smile

Nobodys wife
250 Inlägg
9 januari 2008
deamon skrev:
vilken soppa tat lugnt
detta är ett bilträff länk och allt som har med bilträff i GBG o göra
kasta inte skit på varann
var snälla istället
det e onödigt och prata skit , man träffas ju förr eller senare o´ch det kan bli pinsamt
har du inget bra o säga ,,?då kansche du inte ska säga nåt alls
vill man åka till Smach ,Åby ,tintin ,siba  får man göra det det e väll upp till var och en
sluta tönta er , håll till onsdagsträffarna,

PS" cocos e min och paintworx brud vi delar på henne smile

Oh´my god.....big_smile  Ses  ikväll...boys´n´girls......

cocos is the shit!!!

274 Inlägg
9 januari 2008
ses ikväll wink

crazy santa is arraving:lol:

1 311 Inlägg
9 januari 2008
skall inte smutsa ner tråden men sveriges bilträffar kommer på svt2 ikväll halv tio..

måste ses:D

502 Inlägg
9 januari 2008
kl19 snusparkeringen? o inte siba som gäller?

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

Sök