Mr_Redbull skrev:
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=wc35PY6QTcciitkcQhR2Nw%3d%3d&vad=caf%e9+tintin&var=
där ligger café tintin finns hyffsad eparkerings möjligheter i närheten, om man har tur kan man se sin egen bil från en fönsterplats...
För o klargöra en del tokigheter som kommit senaste sidorna i tråden.
1. En del gillar inte att frysa (jag är en av dom) och åker således till Tintin istället.
2. En del gillar att stå o frysa i ett halvöppet garage (tror minsann fransman är en av dom)
3. Alla har en egen vilja vad dom vill göra.
Huvudsaken är väl att vi har kul på vägen till våren eller?
Så Coco's är en flörtis och? Är det ngt att haka upp sig på? har sett en del skämmiga inlägg i folks gästböcker eller på sidorna här på garaget som iaf torde få dig fransman att gå i taket för det är ju ingen dating sida vi är på...
Men inse ockå att det är ett "community" där folk med 1 intresse träffas dvs bilar det är den gemensamma nämnaren här eller hur?
Om ngn fattar tycke för ngn annan här, skall dom då byta sida eller ska man låta dom flörta så att folk kan se en trevlig kärleksaga rulla upp o glädjas åt att folk faktist kan få kännslor etc för varandra på de mest oväntande ställen man kan tänka sig?
Jag säger låt Cocos vara Cocos o Fransman vara en familjeförsörjare.
För att avsluta jag har egentligen ingen poäng med detta inlägg, ville bara skriva av mig lite för att efter fransman's påhopp blev en aning off topic.
Onsdag
Tintin 19:00 för dom som vill, karta finns i länken längst upp i inlägget.
Swedish Match 19:00 för dom som vill träffas där först, ni som vill efter SM komma till Tintin är mycket välkommna, även du Fransman.