Tänkte kolla förbi en sväng med nu när det är så fint väder Är där fortrarande lika mycket folk som det brukar? Har inte heller vart där nu på 6 månader typ
Men denna onsdags träffen ska finnas..Blir ju ingen NY träff för att denna som är på onsdagar har en svacka liksom. Spela roll om det blir en ny träff på samma dag eller annan dag på en annan plats.
Nu var jag inte där igår, men som ToXtreme skrev, att man ordnar upp det lite, nåogn som tar tag i det, och är där en stund innan, för att få lite ordning på tex parkeringen, och också då blanda upp bilarna lite?
Att istället för då att följa parkeringsrutorna på Järnbrott, parkera alla bilar sneställda
Kod:
\ \ \ \ \ \ \
/ / / / / /
Typ enligt det mönstret?
Senast redigerat av Porscheracing (3 juli 2008)
Porsche 911 - 71 banträffsbil
Opel Calibra -94 Vardagsbil
Det är rätt Smen! Så den andra träffen ni snackade om får helt enkelt äga rum i en egen tråd.. även om jag redan fått uttrycka min mening!
Men som tidigare så skulle träffen behöva få sig en översyn för att bli mer seriös.. men självklart kan det bara vara en "träffas å tjöta" träff.. det är ju upp till var å en vad de vill Men om man bestämmer för att göra den mer seriös så skulle det behövas arrangeras lite bättre Menmen