2551
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

Os Difuntos
1 822 Inlägg
4 juli 2008
ToXtreme skrev:
Det är rätt Smen! Så den andra träffen ni snackade om får helt enkelt äga rum i en egen tråd.. även om jag redan fått uttrycka min mening!

Men som tidigare så skulle träffen behöva få sig en översyn för att bli mer seriös.. men självklart kan det bara vara en "träffas å tjöta" träff.. det är ju upp till var å en vad de vill smile Men om man bestämmer för att göra den mer seriös så skulle det behövas arrangeras lite bättre smile Menmen tongue

Med tanke på att Onsdags träffen funnits sen 50talet med samma inrikting som nu, bara träffas, tjöta, och kolla på varandras bilar, så känns det sorgligt om man skulle ändra upplägget på träffen.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

3 627 Inlägg
4 juli 2008
baca: visst är det så, men en gång i tiden var den mer åt de seriösa hållet med karavan och skit.. men de finns ju inte längre!

De jag menar är att man som innan hade träffen mest för att tjöta.. sen åkte man karavan till läppstiftet och där i sin tur så ställde man ut bilen mer seriöst med upplägget och så, men det är helt borta! Lite synd! Det som varit riktigt kul skulle vara cruising genom centrum... Too get to shine some U know smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Tyskstuk.se
630 Inlägg
4 juli 2008
Denna tråd är om onsdagsträffen. Inte nån sida där man ska göra reklam för andra träffar! Har ni en träff är ni välkommna att starta en tråd i Evenemangsforumet precis som alla andra gör, även vi!

Vi står inte för någon konkörning pga olika anledningar.
Bland annat så vill inte vi arrangera olagliga aktiviteter.
Karavanen till swedish match uteblev pga att folk inte kan respektera fartgränserna utan var tvugna att hävda sig genom att köra fort.
Onsdagsträffen har sedan lååång tid tillbaka varit en träff där man ställer ut sin bil och minglar med andra bilinstresserade och så vill vi behålla den!

Att onsdagsträffen skulle vara död är skitsnack, onsdagsträffen är VARJE onsdag, på samma plats och samma tid. 19.00 på Sibas parkering i högsbo/järnbrott.
SMS om träffarna har inte skickats ut av olika anledningar men vi jobbar på att lösa det problemet.
Att det inte är något folk är "erat" eget fel. Säg till kompisar, deras kompisar och deras kompisar att hänga med så blir det massa folk! Svårare än så är det inte!
Och som det har skrivits så har många semester och har rest bort nu därför är det kanske lite magert med folk, men om alla tänker "nä det är nog inte så många där så jag skiter i att åka dit" så blir det inget folk.

Det är alla tillsammans som gör onsdagsträffen till just onsdagsträffen!

(none)
1 725 Inlägg
4 juli 2008
Zairon skrev:
Denna tråd är om onsdagsträffen. Inte nån sida där man ska göra reklam för andra träffar! Har ni en träff är ni välkommna att starta en tråd i Evenemangsforumet precis som alla andra gör, även vi!

Vi står inte för någon konkörning pga olika anledningar.
Bland annat så vill inte vi arrangera olagliga aktiviteter.
Karavanen till swedish match uteblev pga att folk inte kan respektera fartgränserna utan var tvugna att hävda sig genom att köra fort.
Onsdagsträffen har sedan lååång tid tillbaka varit en träff där man ställer ut sin bil och minglar med andra bilinstresserade och så vill vi behålla den!

Att onsdagsträffen skulle vara död är skitsnack, onsdagsträffen är VARJE onsdag, på samma plats och samma tid. 19.00 på Sibas parkering i högsbo/järnbrott.
SMS om träffarna har inte skickats ut av olika anledningar men vi jobbar på att lösa det problemet.
Att det inte är något folk är "erat" eget fel. Säg till kompisar, deras kompisar och deras kompisar att hänga med så blir det massa folk! Svårare än så är det inte!
Och som det har skrivits så har många semester och har rest bort nu därför är det kanske lite magert med folk, men om alla tänker "nä det är nog inte så många där så jag skiter i att åka dit" så blir det inget folk.

Det är alla tillsammans som gör onsdagsträffen till just onsdagsträffen!

Words!

--Lev i går som det vore i morgon--

Miklen
4 juli 2008
ToXtreme skrev:
baca: visst är det så, men en gång i tiden var den mer åt de seriösa hållet med karavan och skit.. men de finns ju inte längre!

De jag menar är att man som innan hade träffen mest för att tjöta.. sen åkte man karavan till läppstiftet och där i sin tur så ställde man ut bilen mer seriöst med upplägget och så, men det är helt borta! Lite synd! Det som varit riktigt kul skulle vara cruising genom centrum... Too get to shine some U know smile

Instämmer till fullo me Zairons inlägg.. Det du skriver sist.. crusing genom centrum.. Skulle nästan kunna sätta pengar på att det varje vecka skulle sitta minst en bil i alléns träd.. cruisingen skulle mer se ut som ett cityrace me fulla stcc förare..

Folk kan bara inte köra på linje utan har nån köra-om-mani.. Förstår att dessa grejer lades ner då dom som annordnade det inte respekterades för varken 3 eller 5 öre..

1 396 Inlägg
4 juli 2008
Då ses vi igen på nästa onsdags-träff big_smile big_smile big_smile

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

1 311 Inlägg
4 juli 2008
NiclasT skrev:

köpt ny bil big_smile

1 396 Inlägg
4 juli 2008
Glansen skrev:
NiclasT skrev:

köpt ny bil big_smile

JAJAMÄNSAN!!! big_smile big_smile big_smile

3 627 Inlägg
4 juli 2008
Jag kan hålla med om det som Jimmy (Zairon) sa .. och jag tycker det med cruisingen är väldigt synd! De hade varit väldigt kul med en cruising igenom centrum .. men som ni säger så klarar folk inte av att hålla hastighetsgränserna och det är som sagt synd!

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Livsnjutare
403 Inlägg
5 juli 2008
vi behöver dit fler äldre också..  oftast e det ju dom som ligger inne med dom goa bilarna=) .. så dra med farsan eller morfar nästa gång, haha:)

Gta Iv 31april

1 396 Inlägg
8 juli 2008
Är det något imorgon eller?

107 Inlägg
8 juli 2008
Alltid big_smile

Kommer nog dit imorgon wink   ska väl vara uppehåll också om vi har lite tur

Porsche 911 - 71 banträffsbil
Opel Calibra -94 Vardagsbil

4 554 Inlägg
8 juli 2008
kommer jag med imorn kanske lite senare ska surfa före bara har med kameran så säg till om ni vill ha en bild annars orkar jag inte ta ur den ur bilen:P

-Sandra
8 juli 2008
loudness skrev:
kommer jag med imorn kanske lite senare ska surfa före bara har med kameran så säg till om ni vill ha en bild annars orkar jag inte ta ur den ur bilen:P

Du e sååååååå lat!

4 554 Inlägg
8 juli 2008
-Sandra skrev:
loudness skrev:

Du e sååååååå lat!

bekväm....

Tyskstuk.se
630 Inlägg
8 juli 2008
loudness skrev:
-Sandra skrev:
loudness skrev:

Du e sååååååå lat!

bekväm....

Vad är skillnaden? wink

4 554 Inlägg
8 juli 2008
Zairon skrev:
loudness skrev:
-Sandra skrev:
Du e sååååååå lat!

bekväm....

Vad är skillnaden? wink

tyst nu:P har hört att du kallas för blixten för du har en blek mage:D
kommer du imorn?

-Sandra
8 juli 2008
loudness skrev:
Zairon skrev:
loudness skrev:

bekväm....

Vad är skillnaden? wink

kommer du imorn?

Rickard är lat och kommer alltid att vara!! wink

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
8 juli 2008
-Sandra skrev:
loudness skrev:
Zairon skrev:

Vad är skillnaden? wink

kommer du imorn?

Haha.. Blixten och Latmasken? vilket gäng.. haha tongue
Får la se vad som händer framöver, kanske får lite semester som kan läggas i Götet och då kommer jag. wink

//Edge

-Sandra
8 juli 2008
Edge skrev:
-Sandra skrev:
loudness skrev:

kommer du imorn?

Haha.. Blixten och Latmasken? vilket gäng.. haha tongue
Får la se vad som händer framöver, kanske får lite semester som kan läggas i Götet och då kommer jag. wink

haha

Sök