Kul va d...härlig syn va givetvis o se allllla ljusen från karavanen..låg näst först.
trevligt när väktaren kom cyklande förbi i fulllll fart o började rapportera 14bilar står parkerade samt unga männ som är högljuda hehehehe
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Tog massor med bilder.. som kommer upp inom sinnom tid
Ja insamling till sms-lista och omkostnader för vi köra snart, kontantkortet jag köpte till sms-listan töms ganska fort nu när det är 126 pers på listan.
Mvh Erick
köp halebop kontant kort för 200kr så smsar du gratis från sverige till hela världen i 30dagar= 4träffar iallafall sen kan du ringa/smsa upp beloppet som vanligt ;D
datorer är inte som tjejer Datorer är någon jävla apparat från helvetet Har insett det då jag läser Programering B,C,D och Webbdesign samtidigt Och jag kan lova dig att datorerna får världens jävla utskällning på varje lektion
Men det fortsätter som vanligt nu va? Fortfarande onsdagar?
tackar.. heh jA jag var ute på krogen igår hehe å fota vimmelbilder... sedan va jag hemma 4 och va på jobbet kl 7 sätter mig imorgon med resten avbilderna
Jag kan väl inte vara sämre utan lägger upp teaserbilder jag också då.. tog 200 bilder igår, ett gäng får jag kasta, och sen får jag sålla ut dom bästa att lägga upp på nätet
Här är iallafall den välfotograferade hondan!
Klicka på bilden för att visa större!!!
En av fish-eye bilderna jag tog, tyverr blöder färgerna och det blir ofokus utåt kanterna pga att det är en budget-fisheyelins. Men den är rolig att leka med
Jag kan väl inte vara sämre utan lägger upp teaserbilder jag också då.. tog 200 bilder igår, ett gäng får jag kasta, och sen får jag sålla ut dom bästa att lägga upp på nätet
Här är iallafall den välfotograferade hondan!
Klicka på bilden för att visa större!!!
En av fish-eye bilderna jag tog, tyverr blöder färgerna och det blir ofokus utåt kanterna pga att det är en budget-fisheyelins. Men den är rolig att leka med [ Mvh Erick
Nice pictures, huh..!?! Fan vad jag gillar din lågbudgetfisheye!!
Jag har letat som en tok efter ett till min Nikon D200 och fan..jag SKA hitta ett. Mycket kaxigare än ett äkta!!
Martin
Senast redigerat av psittacus (6 september 2007)
I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.' Min sida på www.fotosidan.se