1876
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

smen
24 december 2007
GOD JUL!!! cool

Yrkesförare
1 267 Inlägg
24 december 2007
GOD JUL!!big_smile
Kan tyvärr inte komma på onsdag,är i Gislaved då och kommer säkert att få va med på en bonde träff eller nått sådant:P
Men är på plats igen den 2-Jan-08.

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Tyskstuk.se
630 Inlägg
24 december 2007
God Jul allihop

58 Inlägg
24 december 2007
God Jul!!!

Den som har mest prylar när han dör, VINNER!

5 Inlägg
24 december 2007
God Jul!

18 Inlägg
24 december 2007
God Jul på er alla smile.. Fan jag trodde det var träff vid siba förra onsdagen.. men när jag kom dit så var det inte en jävel där.. iofs så har jag inte varit här inne på ett tag.. men vad händer den 26:e nu då? är det tintin eller vad gäller.. jag är på isf=)

Nobodys wife
250 Inlägg
24 december 2007
fermie skrev:
God Jul på er alla smile.. Fan jag trodde det var träff vid siba förra onsdagen.. men när jag kom dit så var det inte en jävel där.. iofs så har jag inte varit här inne på ett tag.. men vad händer den 26:e nu då? är det tintin eller vad gäller.. jag är på isf=)

Tintin för vissa, och för dom som inte e fikasugna e det väl match.  Åby har varit på tapeten men vet inte hur det blir med det.

cocos is the shit!!!

274 Inlägg
24 december 2007
Kommer till tintin på onsdag, hoppas på fler tjötsugna

god jul till er alla
Senast redigerat av volvotomten (24 december 2007)

Evolution Garage
478 Inlägg
25 december 2007
gomorron i julstugan!
Idag befinner jag mig i ett tillstånd som påminner om förkylningen från helvetet!
Näsa som rinner värre än niagarafallet :s
Och min tur o köra, skall till svärfar på middag, vilket slår det mesta, menar god mat bra sällskap o trevligt folk runt omkring kan inte bli bättre!
Kurera får jag göra ngn annan gång med whiskey :-)

Men jag dyker nog upp på ett eller annat sätt, så vilk avar det som var sugna på o dra till babar? big_smile

p.s Romis, tokälskar dig o jag skrev lite fel innan... d.s
Senast redigerat av Mr_Redbull (28 december 2007)

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Nobodys wife
250 Inlägg
25 december 2007
:coo
Mr_Redbull skrev:
gomorron i julstugan!
Idag befinner jag mig i ett tillstånd som påminner om förkylningen från helvetet!
Näsa som rinner värre än niagarafallet :s
Och min tur o köra, skall till svärfar på middag, hade vatt goare om jag fick gå loss på massa whiskey o bli frisk till imorgon big_smile
Men jag dyker nog upp på ett eller annat sätt, så vilk avar det som var sugna på o dra till babar? big_smile

Hade gärna hakat på till babar å göra bort mig men jag jobbar på tordag å jag blir så jääääävla dålig dagen efter...*fråga Zairon*  wink  Sååå  TinTin för mig....  smile

Krya på dig för satan så du kan komma dååå!!  cool
Senast redigerat av cocos (25 december 2007)

cocos is the shit!!!

Evolution Garage
478 Inlägg
25 december 2007
jag kommer imorgon, först tintin för kycklingmacka sedan babar för annat big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

1 311 Inlägg
25 december 2007
Hallå smile

imon är de träff och vet inte om jag kommer sad får se om jag kan åka mee polaren, men jag vill dit om inte han kan! får la ta bussen till swedish match men sedan vill jag till åby men då måste jag åka me någon av er smile

NÅGON SOM JAG KAN ÅKA MEE ?smile asså från swedish ---> åby smile ( om vi skall dit )
Senast redigerat av racer_mackan (25 december 2007)

58 Inlägg
25 december 2007
Kan bli svårt för min del att hinna till tintin på onsdag skall vara hos morsan på middag, men man skall ju aldig säga aldrig.

Den som har mest prylar när han dör, VINNER!

Tyskstuk.se
630 Inlägg
26 december 2007
Kommer inte till tintin idag...
Senast redigerat av Zairon (26 december 2007)

5 Inlägg
26 december 2007
Du kan nog åka med mig dit om jag hinner! Addade din msn så vi höres väl!

racer_mackan skrev:
Hallå smile

imon är de träff och vet inte om jag kommer sad får se om jag kan åka mee polaren, men jag vill dit om inte han kan! får la ta bussen till swedish match men sedan vill jag till åby men då måste jag åka me någon av er smile

NÅGON SOM JAG KAN ÅKA MEE ?smile asså från swedish ---> åby smile ( om vi skall dit )

18 Inlägg
26 december 2007
Men jag tror jag skippar tintin... men vilken tid är ni vid åby isf.

1 311 Inlägg
26 december 2007
fermie skrev:
Men jag tror jag skippar tintin... men vilken tid är ni vid åby isf.

efter halv åtta något för vi samlas på swedish match och sedan åker till åby eller tintin
Senast redigerat av racer_mackan (26 december 2007)

Nobodys wife
250 Inlägg
26 december 2007
Vi e ett par stycken som finns på TinTin från 19.00.... bara att joina!  smile  Gruppkram... tongue

cocos is the shit!!!

smen
26 december 2007
jag sitter 30 mil söder om Göteborg så de blir inget här ...

4 767 Inlägg
26 december 2007
Trådstartare
smen skrev:
jag sitter 30 mil söder om Göteborg så de blir inget här ...

Du är i danmark med andra ord!! big_smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök