tsdi skrev:
Hoppas du får ordning på den, sen tycker jag fan du ska sälja den om jag ska vara ärlig (medans den går)
Joo, funderar på de. Men som Glader9991 Säger så e ju mycke bytt så va kan paja. Iof har jag inte gjort nått åt växellådan

Vi får se, har ändå inte råd me nått bättre, byter jag så blir de en sämre utgångspunkt...
//Jacob
Glader9991 skrev:
tsdi skrev:
Hoppas du får ordning på den, sen tycker jag fan du ska sälja den om jag ska vara ärlig (medans den går)
Det där kan ju defineras på två sätt:
Antingen sälja bara för dej pajjar hela tiden.
Nu har han lagat så mycket så inget annat kan gå sönder.
Så tänkt vi med våran 9000, sluta med att vi sålde den. 1 vecka efter vi sålt den rasa växellådan på den.
Några veckor senare vart de motorras på den. Nån rem hade gått av och låst hela motorn.
Och vi hade precis renoverat toppen,växellådan,div. chassie delar.
Hmm, låter som att ni hade lite tur där

Men alla remmar o sånt där som kan orsaka motorras e ju bytt nu. Ända som kan strula e växellåda o chassieprylar, o chassieprylar e jag redan på gång att byta.
Men som sagt, lär nog inte byta på ett tag, men jag funderar på de.
vulture skrev:
Du. Att be om hjälp är väl ändå inte att ge upp?!
Det är klokt att inse sina begränsningar och inte slita sig fördärvad på något som någon annan kan räcka ut en hand och hjälpa en med så man har kraft kvar till nästa steg i processen.
Lycka till! smile
Kram // Ellen smile
Nee egentligen inte, men de känns som att ge upp när jag låter nån annan göra de. Lite dåligt släktdrag jag har

Precis, dock va de pappa som insåg de åt mig

Men jag lär mig väl till slut

Han e jäkligt duktig som ska göra jobbet så jag e väl inte så orolig längre.
Tack

//Jacob