2580
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Tobbe87 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Tobbe87 skrev:
Hejsan allesammans!

Nu har jag fått pappren med mera från länstyrelsen angående crusingen i halmstad och om vi nu vill köra på brogatan kostar det oss 2000kr 45kr per bil.....
Har inte skickat någon ansökan än. är vi intreserade av detta?

Sen va jag och pratade med micro i halmstad och dom var mkt intresserade av att ha utställningen hos dom om nu vi vill det..
Om vi nu ska ha utställningen där undrde han vilken tid? om vi vill ha ström? ja sådana frågor..har ni några förslag?

Starkt jobbat P.G! big_smile Jag kan tänka mej o lägga 45 kr på det!Om det nu är värt det dvs?;P
Vore ju kul om dom fixade så vi kunde ha nån liten scen o lite musik o sånt trevligt där om vi nu ska ha prisutdelning o grejer med!big_smile Eller bara jag som tycker så?tongue

Han på micro kunde tänka sig att dela ut lite priser om vi ville det m,m och musik och sånt kan jag kolla med en jag känner han har egen studio så det går nog att ordna och scen kan ta dit min lastbil:D....
Det är just det om det är värt det:S...är ju genom hela centrum i halmstad men sen en söndag ionte så mkt folk kanske bättre att dra en sväng ut till tlösand istället...

Jaaa, om vi kör på micro över dagen så kan vi ju cruisa "Där vi får" på eftermiddagen/kvällen efter det kanske ?

Kunde ifs höra med micro i Örebro också... STORA parkeringar som FAN men det ligger i Marieberg några kilometer utanför Örebro centrum... Fast det är ett jävligt stort område om man säger så...

Om man kollar på länken här nedan så ligger Micro på andra sidan bron till höger i ett 1-2 ggr så stort område till.... Med brl och en massa butiker ... Bilden visar bara själva köpcentrumet med småbutiker... Annars väntar vi på svaret från Länsstyrelsen ang Stortorget... Men förmodar att det kostar en slant som Halmstad om inte mkt mer eftersom vi ska stå stilla et bra tag... :S

http://www.marieberg.nu/Steenstrom2/tem … x?id=10474
Senast redigerat av WeDo (24 januari 2008)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
24 januari 2008
Haha fan Micro kan ju typ bli huvudsponsor för touren ju!!big_smile Som det ser ut nu så kommer vi ju stanna till vid 3 Micro ställen o ha utsällning ju!^^ eller räknar jag galet?tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 752 Inlägg
24 januari 2008
Rallystacke skrev:
WeDo skrev:
Rallystacke skrev:
Jag är intresserad av att starta i Jönköping. När får dom som är på reservlistan reda på om dom kommer med eller ej?
Det står att man ska läsa kraven innan man anmäler sig. Hittar ej några krav. Sidan med info och dom anmälda fungerar ej för mig.

Varför anmäla sig om du ändå ska sälja bilen ?

Som du kanske förstår är inte det den mest lättsålda bilen i Sverige. Jag har ej aktivt annonserat ut den m.m. Så att den är såld till sommaren har jag väldigt svårt att tro..
Så det var därför jag tänkte anmäla mig. Men det verkar ju inte som du tyckte det var lämpligt så jag skippar det då..

Klart som fan att du ska anmäla dig!!! Din bil är ju svingrym!!!big_smile Annars så kan du ju anmäla dig till Gatebil o piska runt den lite där med...wink Hehe^^

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

3 390 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Nu är deltagarsidan uppe igen UPPDATERAD med nya deltagare/bilar smile
Senast redigerat av WeDo (24 januari 2008)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

367 Inlägg
24 januari 2008
en fråa som tidigare inte blivit svarad på när får reserverna reda på om dom kan hänga med?? bara bra att veta det i tid så man kan planera?? min bil e färdig ska bara göra små justeringar men ser d att en del ska bygga sina bilar innan frågan e om dom hinner smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

2 644 Inlägg
24 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Haha fan Micro kan ju typ bli huvudsponsor för touren ju!!big_smile Som det ser ut nu så kommer vi ju stanna till vid 3 Micro ställen o ha utsällning ju!^^ eller räknar jag galet?tongue

I norrköping kommer utställningen va på micro smile

Johan Lindgren

53 Inlägg
24 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Tobbe87 skrev:
Hejsan allesammans!

Nu har jag fått pappren med mera från länstyrelsen angående crusingen i halmstad och om vi nu vill köra på brogatan kostar det oss 2000kr 45kr per bil.....
Har inte skickat någon ansökan än. är vi intreserade av detta?

Sen va jag och pratade med micro i halmstad och dom var mkt intresserade av att ha utställningen hos dom om nu vi vill det..
Om vi nu ska ha utställningen där undrde han vilken tid? om vi vill ha ström? ja sådana frågor..har ni några förslag?

Starkt jobbat P.G! big_smile Jag kan tänka mej o lägga 45 kr på det!Om det nu är värt det dvs?;P
Vore ju kul om dom fixade så vi kunde ha nån liten scen o lite musik o sånt trevligt där om vi nu ska ha prisutdelning o grejer med!big_smile Eller bara jag som tycker så?tongue

tycker likadant som kalle här skulle vara en kul grej..

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

2 283 Inlägg
24 januari 2008
Biiatchen skrev:
en fråa som tidigare inte blivit svarad på när får reserverna reda på om dom kan hänga med?? bara bra att veta det i tid så man kan planera?? min bil e färdig ska bara göra små justeringar men ser d att en del ska bygga sina bilar innan frågan e om dom hinner smile

Bara anmäl dig så märker du väl efterhand om du kommer med, kan ju tyvärr inte säga garanterat att du kommer med...

R.I.P. Michael Jackson!

2 117 Inlägg
24 januari 2008
Kolla på förstasidan/länken regelbundet så ser du ju...

1 779 Inlägg
24 januari 2008
Pikey skrev:
Biiatchen skrev:

Bara anmäl dig så märker du väl efterhand om du kommer med, kan ju tyvärr inte säga garanterat att du kommer med...

om man kommer med från reservlistan så kommer de nog ett PM till den personen. smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 779 Inlägg
24 januari 2008
och sen 45:- för att glida på den gatan ni tjötade om e väl inte så speciellt farligt??

3 390 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Biiatchen skrev:

Reserverna får reda på det i turordningen på listan vartefter det hoppar av deltagare på touren... Hopar 2 st av så frågas nr. 1 och 2 på reservlistan om dom fortfarande vill med osv smile Någon kommer kanske få frågan 2 veckor innan... det vet vi ju inte

3 390 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
En fråga också... Vad har vi för krav för at följa med ang sträcka ?   Så inte vissa hoppar på i nkpg för att komma in billigare på Veidec t.ex och sedan lämna touren... Sen om någon tänkt att bara åka mellan 2 st städer (t.ex Gävle-sthlm) så tycker jag personligen at det är en rätt onödig deltagarplats när det finns personer som vill med hela rundan...

1 779 Inlägg
24 januari 2008
ja tycker man iaf ska följa med till halmstad minst.

2 644 Inlägg
24 januari 2008
WeDo skrev:
En fråga också... Vad har vi för krav för at följa med ang sträcka ?   Så inte vissa hoppar på i nkpg för att komma in billigare på Veidec t.ex och sedan lämna touren... Sen om någon tänkt att bara åka mellan 2 st städer (t.ex Gävle-sthlm) så tycker jag personligen at det är en rätt onödig deltagarplats när det finns personer som vill med hela rundan...

Jag hoppar ju på i örebro för att det är en jävla bit för mig till göteborg och som jag fattade det som händer inget specielt mellan göteborg och örebro.. tongue

känns inte värt att åka 35 mil för att samlas i göteborg sen att åka och äta på mc d i mariestad och kanske åka genom stan där tongue för att sedan va i örebro som är nära för mig tongue

Sen hänger jag ju på tills den slutar smile
Senast redigerat av Lindgren_ (24 januari 2008)

Johan Lindgren

3 390 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:

Och sista startplats Sthlm ?

1 779 Inlägg
24 januari 2008
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

aah eller örebro.för de e väl där de börjar hända lite saker??

2 644 Inlägg
24 januari 2008
WeDo skrev:
akakaboto skrev:

Jag tycker det låter bra smile

Btw är det fler inne på msn idag ? så det kan bli en lite livad konversation smile igår var alla ganska döda tongue

Johan Lindgren

3 390 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Lindgren_ skrev:
WeDo skrev:

Jag hoppar ju på i örebro för att det är en jävla bit för mig till göteborg och som jag fattade det som händer inget specielt mellan göteborg och örebro.. tongue

känns inte värt att åka 35 mil för att samlas i göteborg sen att åka och äta på mc d i mariestad och kanske åka genom stan där tongue för att sedan va i örebro som är nära för mig tongue

Jaaa, absolut... Men att någon kanske bara tänkt följa med t.ex en dag mellan 2 städer tycker jag är en onödig plats i touren...

2 644 Inlägg
24 januari 2008
WeDo skrev:
Lindgren_ skrev:
WeDo skrev:

Jaaa, absolut... Men att någon kanske bara tänkt följa med t.ex en dag mellan 2 städer tycker jag är en onödig plats i touren...

Ja det är det absolut !

Johan Lindgren

Sök