4480
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Beyond Godlike
146 Inlägg
26 januari 2008
Blue-Angel skrev:
[Samt att jag fick en liten idé själv. Funderar på om man skall ta med sig ett hel-täcke till bilen som man kan slänga på bilen på nätterna... Vet inte om det gör bilen säkrare eller om det bara kommer att locka mer löst folk som vill lyfta på täcket...

Jag har också funderat på det. Kan tänka mig att det kommer stryka omkring lite löst folk där vi övernattar. Hur som helst kommer det ju märkas vart vi tar vägen. Inge roligt om bilen står på pallbockar när man vaknar upp en dag och fälgarna är borta t.ex smile Men hmm... vad kan man tänkas göra. Ett skynke väcker säkerligen ännu mer intresse.

Dom säger det!

Statligt anställd
215 Inlägg
26 januari 2008
Connidja skrev:
Blue-Angel skrev:
[Samt att jag fick en liten idé själv. Funderar på om man skall ta med sig ett hel-täcke till bilen som man kan slänga på bilen på nätterna... Vet inte om det gör bilen säkrare eller om det bara kommer att locka mer löst folk som vill lyfta på täcket...

Jag har också funderat på det. Kan tänka mig att det kommer stryka omkring lite löst folk där vi övernattar. Hur som helst kommer det ju märkas vart vi tar vägen. Inge roligt om bilen står på pallbockar när man vaknar upp en dag och fälgarna är borta t.ex smile Men hmm... vad kan man tänkas göra. Ett skynke väcker säkerligen ännu mer intresse.

nej som sagt kan ju vara så att bara drar till sig änumer folk. Själv funderar jag även på att slå upp mitt tält ungerfär 1,5meter ifrån bilen. då bör man ju vakna när det är folk som pillar på bilen i alla fall.

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

118 Inlägg
26 januari 2008
tycker en t-shirt låter jävligt fint som snus!! tycker jag vi kör på!!!

Rock´N Roll

Nobodys wife
250 Inlägg
26 januari 2008
t-shirt!  ett helt gäng till mig!...gorg adress?.. jag hoppas ni menar bara nicket å inte hela adressen, det blir ju bara plottrigt... www.garaget.org på framsidan...å "nicket" stort på ryggen...DET e mitt förslag
Senast redigerat av cocos (26 januari 2008)

cocos is the shit!!!

53 Inlägg
26 januari 2008
cocos skrev:
t-shirt!  ett helt gäng till mig!...gorg adress?.. jag hoppas ni menar bara nicket å inte hela adressen, det blir ju bara plottrigt... www.garaget.org på framsidan...å "nicket" stort på ryggen...DET e mitt förslag

jag skulle viljaha 2st men jag skulle vilja att garaget.org skulle stå på ryggen o nicket på var sida på ärmarna om det går

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

1 752 Inlägg
26 januari 2008
Har du hunnit testa walki-talkisarna än Lunken!?smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

36 Inlägg
26 januari 2008
Lätt att man vil ha t-shirts..skulle tagit två=)

53 Inlägg
26 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Har du hunnit testa walki-talkisarna än Lunken!?smile

har köp nya ock dom fungerar bra men hoppas att man inte behöver samma märke på dem så att de sänder samma frekvens..

53 Inlägg
26 januari 2008
Connidja skrev:
Blue-Angel skrev:

får väl sätta låsbultar på fälgarna eller sitta i bilen med ett baseballträd:)

2 644 Inlägg
26 januari 2008
mr_singel skrev:
Connidja skrev:
Blue-Angel skrev:

Jag ska nog kunna ta med ett basebolls trä och ligga och sova med smile för om nån jävel rör nåns bil då är dom värda att få se det..

Johan Lindgren

1 752 Inlägg
26 januari 2008
Lindgren_ skrev:
mr_singel skrev:
Connidja skrev:

Jag ska nog kunna ta med ett basebolls trä och ligga och sova med smile för om nån jävel rör nåns bil då är dom värda att få se det..

Hahaha jag har en kolsyrepistol hemma...Kanske är nått o ha med sig då!?big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

236 Inlägg
27 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Lindgren_ skrev:
mr_singel skrev:

Hahaha jag har en kolsyrepistol hemma...Kanske är nått o ha med sig då!?big_smile

hehe låter bra. då tar jag me min soft airgun pistol  kan märka dom riktigt gött hehe.
nä men gillar t-shirtarna ett stort på tryck på ryggen me ens nick:P ska fan ha 3;P

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

Your Dream My Reality
219 Inlägg
27 januari 2008
när och var beställer man t-shirtsen då?:S

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

3 390 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
Tobbe87 skrev:

Finns inget ännu... vara bara en intressekoll om det var någon idé för chrizz att isf göra några.. Men det verkar det ju vara big_smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

236 Inlägg
27 januari 2008
WeDo skrev:
Tobbe87 skrev:

Finns inget ännu... vara bara en intressekoll om det var någon idé för chrizz att isf göra några.. Men det verkar det ju vara big_smile

japp d kan du fetthaja mycke bra ide kommer bli fränt

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

3 390 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
Hur går det med låten btw... ?   Var det något på G ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
27 januari 2008
_qlimax_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Lindgren_ skrev:

hehe låter bra. då tar jag me min soft airgun pistol  kan märka dom riktigt gött hehe.
nä men gillar t-shirtarna ett stort på tryck på ryggen me ens nick:P ska fan ha 3;P

Men grabbar,har ni inte larm på era bilar?...Johan får sitta o vakta min=)...nä har larm så den tjutar väl om nån testar;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

2 644 Inlägg
27 januari 2008
theangel6 skrev:
_qlimax_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Men grabbar,har ni inte larm på era bilar?...Johan får sitta o vakta min=)...nä har larm så den tjutar väl om nån testar;)

Där sa du nått smart smile Jag har nått larm från usa ligger sprillans i kartong i garaget big_smile det måste jag montera innan touren smile

Johan Lindgren

23 Inlägg
27 januari 2008
synd att ni är full skala ju hade varit kul att hänga på såg ju dåligt ut med folk från skåne hehe

# Whwn they doubt knock them out #

Sök