3450
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

3 390 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
Racerchicken skrev:
synd att ni är full skala ju hade varit kul att hänga på såg ju dåligt ut med folk från skåne hehe

Finns ju en reservlista... så chansen finn sju fortfarande smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
27 januari 2008
theangel6 skrev:
_qlimax_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Hahaha jag har en kolsyrepistol hemma...Kanske är nått o ha med sig då!?big_smile

hehe låter bra. då tar jag me min soft airgun pistol  kan märka dom riktigt gött hehe.
nä men gillar t-shirtarna ett stort på tryck på ryggen me ens nick:P ska fan ha 3;P

Men grabbar,har ni inte larm på era bilar?...Johan får sitta o vakta min=)...nä har larm så den tjutar väl om nån testar;)

Haha så det kommer o vara Johan som sitter o tjuter vid bilen om nån skulle röra den asså!?big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 779 Inlägg
27 januari 2008
ingen som vill göra en liten sammansättning på vad ni har pratat om i helgen??? 5 sidor e lite overkill att läsa när man e bakis. .D

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:
ingen som vill göra en liten sammansättning på vad ni har pratat om i helgen??? 5 sidor e lite overkill att läsa när man e bakis. .D

Har disskuterat lite med Chrizz och han är villig att kanske göra en Tour dekal... Och i samma veva så fanns förslaget att trycka tour-tshirts... En t-shirt med samma tryck som dekalen kommer vara och med möjlighet att ha personlig gorg adress på ...

Det är det som det mesta handlat om tror jag... Kollade om intresset fanns vilket det verkar göra smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
27 januari 2008
okej. jag e på smile

Team Carkings
2 300 Inlägg
27 januari 2008
Får nog skita i denna touren tyvärr, blev dissad till StreetCar kategorien trots 18'' o customfixat bodykit. Jaja, Elmia har redan bekräftat vår bil iaf...hehe

Beyond Godlike
146 Inlägg
27 januari 2008
Jag kom på att jag hellre vill starta i Örebro än i Stockholm! Ändrar du det WeDo smile

Dom säger det!

3 390 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
CarbonFieSTa1 skrev:
Får nog skita i denna touren tyvärr, blev dissad till StreetCar kategorien trots 18'' o customfixat bodykit. Jaja, Elmia har redan bekräftat vår bil iaf...hehe

Hmmm, tycker personligen att du platsar i touren iaf... Ang. streetcar ketegorin kanske det är för att du inte har bekräftat att du har 18" någonstans i beskrivningen... Vill du bli uppskriven på reservlistan ?

3 390 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
Connidja skrev:
Jag kom på att jag hellre vill starta i Örebro än i Stockholm! Ändrar du det WeDo smile

absolut !

Team Carkings
2 300 Inlägg
27 januari 2008
WeDo skrev:
CarbonFieSTa1 skrev:

Hmmm, tycker personligen att du platsar i touren iaf... Ang. streetcar ketegorin kanske det är för att du inte har bekräftat att du har 18" någonstans i beskrivningen... Vill du bli uppskriven på reservlistan ?

Ok, det kan du göra. Thanx-

3 390 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
Har kanske glömt att skriva en sak... Men en förutsättning för att vara med på touren är ju också att man följer med från någon stad innan sthlm och enda fram till Halmstad... Så det inte blir att någon hoppar på i sthlm och åker hem efter Mantorp t.ex...

Har man hoppat på så följer man med till slutet om inte något speciellt inträffar (sjukdom, familjegrejjer m.m) och inte för att man inte längre har någon lust eller inte hade tänkt åka längre...

240 Inlägg
27 januari 2008
WeDo skrev:
Har kanske glömt att skriva en sak... Men en förutsättning för att vara med på touren är ju också att man följer med från någon stad innan sthlm och enda fram till Halmstad... Så det inte blir att någon hoppar på i sthlm och åker hem efter Mantorp t.ex...

Har man hoppat på så följer man med till slutet om inte något speciellt inträffar (sjukdom, familjegrejjer m.m) och inte för att man inte längre har någon lust eller inte hade tänkt åka längre...

själv tycker jag det är självklart att man  följer med till slutet. det  ä rju  finalen:D

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

3 390 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
bmw525tds skrev:
WeDo skrev:

själv tycker jag det är självklart att man  följer med till slutet. det  ä rju  finalen:D

Jooo, absolut... Men bara så att inte det här med att komma in på Mantorp och sånt utnyttjas....

240 Inlägg
27 januari 2008
haha så långt hade int e ja tänkt. men tack för tipset:D haha

men du vilken tid skullevi vara på mantorp? och det var inträde där va? sen skulle bilarna med va?

3 390 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
bmw525tds skrev:

men du vilken tid skullevi vara på mantorp? och det var inträde där va? sen skulle bilarna med va?

Hmmm, komme rinte riktigt ihåg... men det står i dagshemat i första inläget iaf tongue

240 Inlägg
27 januari 2008
WeDo skrev:
bmw525tds skrev:

Hmmm, komme rinte riktigt ihåg... men det står i dagshemat i första inläget iaf tongue

jepp har  vare inne och läst.

2 283 Inlägg
27 januari 2008
Osch var ett tag sedan man var här och läste, hänger inte med något alls då man har massa att göra tongue

Alla som inte har skrivit sin msn måste gör det så ni kan lyssna på Tobbe XD

R.I.P. Michael Jackson!

1 779 Inlägg
27 januari 2008
piiikey.. tongue vilken tpbbe??? vi e ju två. tongue

2 283 Inlägg
27 januari 2008
akakaboto skrev:
piiikey.. tongue vilken tpbbe??? vi e ju två. tongue

Den som känner sig mest träffad tongue

Tror han kör en Volvo faktiskt smile

EDIT: Juste ni båda gör det, jaja han kör en S40 tror jag smile
Senast redigerat av Pikey (27 januari 2008)

R.I.P. Michael Jackson!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
27 januari 2008
Många som inte har varandras msn...vi kanske skulle göra nån typ av lista så man kan adda varann...man hinner ju knappt adda nån medans allt skriveri e..man har ju fullt upp med att skriva;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Sök