HAHA Mycket att göra... Den var rolig han fikar och sover 80% av dygnet
Sitter vid datorn också !!!!!!!
låter mer som ditt jobb verkar vara en närvaroplats tycker jag. en annan får ju ta med den bärbara datorn under en truck och säga att man ska programera en växellåan eller ngt:D
haha... Neee, men det är faktiskt mer att göra än vad vissa tror ... Vaktmästare har ju det ryktet att vi "bara sitter och fikar" men ack vad ni har fel... Har legat i EN fläkt hela dagen och skruvat bort motorer och skivor och allt.... fyyyy Sen ska allt sättas dit med millimeter mått... Kommer somna gott ikväll känner jag
Juliet, när skulle Jnytt ifs publicera om Touren ? Kommer dom komma till oss när vi är där eller kommer det vara ett reportage innan ?
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
vet du jag fundera på om vi ska ha med oss en kärra bakom servicebilen? har en kompis som har en biltrailer vi kan låna med tipp å vinsch på. man vet ju aldrig vad som händer.och den använer han till amerikanske bilar. så den lastar mycket
låter mer som ditt jobb verkar vara en närvaroplats tycker jag. en annan får ju ta med den bärbara datorn under en truck och säga att man ska programera en växellåan eller ngt:D
haha... Neee, men det är faktiskt mer att göra än vad vissa tror ... Vaktmästare har ju det ryktet att vi "bara sitter och fikar" men ack vad ni har fel... Har legat i EN fläkt hela dagen och skruvat bort motorer och skivor och allt.... fyyyy Sen ska allt sättas dit med millimeter mått... Kommer somna gott ikväll känner jag
Juliet, när skulle Jnytt ifs publicera om Touren ? Kommer dom komma till oss när vi är där eller kommer det vara ett reportage innan ?
Jag tror dom ska göra något innan ¨så det blir lite reklam för touren och det är ju fint men jag skulle maila dom lite mer info sen och kan ju då säga till dom att dom gärna får komma och ta lite bilder
Jag tror dom ska göra något innan ¨så det blir lite reklam för touren och det är ju fint men jag skulle maila dom lite mer info sen och kan ju då säga till dom att dom gärna får komma och ta lite bilder
Aaaaa, vore ju kanon... För det är ju lite så vi borde göra också... Att kontakta tidningarna och säga att dom skriver en liten sak om touren i tidningarna så att folk kommer dit och sen göra ett kanske bättre reportage m.m när vi väl är där...
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
hehe lotta ja kan massa namn nu. ja kan typ 6 namn. känner mig rätt bra hahaha
men varför just tobbe då? menar du att du lagt tobbe från halmstadhållet eller?
Det e nog mer dig jag syftar på:P....andra tobbe har jag oxå lagt på minnet...kan fler än 6 namn haha... Men att skicka mobilnumret te dig,vet i sjutton om det var så smart gjort....
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Jag har kontakt med Hallandsposten, Laholmstidning, Sverigesradio halland och Tv4 halland:D. Måste ju ha lite publicitet:D...så folk kommer och synerligen tilll halmstad för finalens skull:D
vet du jag fundera på om vi ska ha med oss en kärra bakom servicebilen? har en kompis som har en biltrailer vi kan låna med tipp å vinsch på. man vet ju aldrig vad som händer.och den använer han till amerikanske bilar. så den lastar mycket
Räcker det inte med en bogserlina????? Annars kommer ju jag få köra 80km/t igenom hela sverige
Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D
Räcker det inte med en bogserlina????? Annars kommer ju jag få köra 80km/t igenom hela sverige
Det låter bättre jävligt jobbigt för dig annars
Hehe.. jo det lär bli lite halvträligt.. + att sopparäkningen lär väl skjuta i höjden
Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D
mjo kan att räcka med bogserlina. såg att du hade 1,6 liters motor:/ kanske inte så roligt att åka runt med kärra då. men 80 behöver man ju inte köra direkt:P
Uuhm. Jag har missat sidorna 30 till 120 i den här tråden typ. Inklusive diskussionen ang. dekaler. Är någonting klart rörande dem?
du har inte missat så lite du:P hehe. nja jag har inte uppfattat att det har bleve ngt bestämmt mer än att vi ska ha. också kanske det kommer finnas t-shirtar