3331
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

Nobodys wife
250 Inlägg
31 januari 2008
hehe, jag tänkte faktiskt att ni bara skulle skicka namn på låten å artisten så letar jag upp alla på ett å samma ställe dårå..  big_smile  Jäkla missförstånd.. wink

cocos is the shit!!!

3 390 Inlägg
31 januari 2008
Trådstartare
cocos skrev:
hehe, jag tänkte faktiskt att ni bara skulle skicka namn på låten å artisten så letar jag upp alla på ett å samma ställe dårå..  big_smile  Jäkla missförstånd.. wink

Om jag tänkt att skicka en låt med bandet Bobbin då ?? Den tror jag inte du hittar wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

367 Inlägg
31 januari 2008
HOHO Wedo najs bil i i tidningen Gatbilar. se smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

3 390 Inlägg
31 januari 2008
Trådstartare
Biiatchen skrev:
HOHO Wedo najs bil i i tidningen Gatbilar. se smile

Tack tack big_smile  Helsida också wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Beyond Godlike
146 Inlägg
31 januari 2008
Läste en tråd på gatbilar.se om att de ska ha en tour 23-26 juli neutral

Det värsta är att rally_babe och Utopiacar har anmält sig till den också. Ehhh vafan? Två Audisar som jag vill se i vår Tour juuu! tongue
Senast redigerat av Connidja (31 januari 2008)

Dom säger det!

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
31 januari 2008
WeDo skrev:
Kimzza skrev:
Go mörra....

Går du upp nu din jävla stekare...

Jo, men å andra sidan gör jag någe vettigt om dagarna tongue

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

3 390 Inlägg
31 januari 2008
Trådstartare
Connidja skrev:
Läste en tråd på gatbilar.se om att de ska ha en tour 23-26 juli neutral

Det värsta är att rally_babe och Utopiacar har anmält sig till den också. Ehhh vafan? Två Audisar som jag vill se i vår Tour juuu! tongue

Japp dom la den touren då med... Dom frågade mig INNAN dom bestämde datum när våran tour skulle gå... Skrev att vi hade spikat både sträckorna och datumen och att jag tyckte det skulle vara tråkigt om 2 nästan helt lika evenemang ska rulla i samma del av Sverige samtidigt... men men... Såg att dom inte skulle åka riktigt samma sträcka som vi...

Vet att dom ska starta i jkpg och ha final i Sthlm... men stoppen där mellan vet jag dock inte... Känns nästan som att den kommer gå samma sträcka som våran bara att Starten/Finalen är på andra orter än våra...

Men men, VI var iaf först med både datum och sträcka isf big_smile

Nobodys wife
250 Inlägg
31 januari 2008
WeDo skrev:
cocos skrev:

Om jag tänkt att skicka en låt med bandet Bobbin då ?? Den tror jag inte du hittar wink

Då får vi lösa det på annat sätt...typ...msn  smile

cocos is the shit!!!

Statligt anställd
215 Inlägg
31 januari 2008
cocos skrev:
WeDo skrev:
cocos skrev:

Som sagt tidigare så har jag inte haft tillgång till internet hemma i lägenheten på ett bra tag. så har inte riktigt kunnat hänga med i diskutionen.
Men det verkar ju som det skall brännas ihop någon form av skiva till touren. tycker att det låter som en mycket bra ide. Själv blir jag nämligen så satans trött i huvudet när man är på utställninga och alla bilar spelar olika typer av musik och olika låtar... tycker att det vore en klockren ide att ha en skiva i bilarna!

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

393 Inlägg
31 januari 2008
Hur gammal är alla som ska mä på toren kanske är de jag som är gammel farfar då.. ja är 31år
Senast redigerat av Dymek (31 januari 2008)

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

Bildrulle
499 Inlägg
31 januari 2008
WeDo, får försöka styra upp lite nattliga aktiviteter när ni ändå stannar till här i stan. Finns ju många bra sträckor att leka på.. Kanske lite kallt men det vet man ju inte, kanske går att köra...

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

Nobodys wife
250 Inlägg
31 januari 2008
Dymek skrev:
Hur gammal är alla som ska mä på toren kanske är de jag som är gammel farfar då.. ja är 31år

hehe...nää du...isåfall e jag mormor..  wink

cocos is the shit!!!

2 644 Inlägg
31 januari 2008
cocos skrev:
Dymek skrev:

Isåfall är jag barnbarn big_smile är 17 när touren går av stapeln så en polare kommer köra min bil smile

Johan Lindgren

236 Inlägg
31 januari 2008
Lindgren_ skrev:
cocos skrev:
Dymek skrev:

Isåfall är jag barnbarn big_smile är 17 när touren går av stapeln så en polare kommer köra min bil smile

hhe ligger jag som barn då:P 23 i augusti.

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

240 Inlägg
31 januari 2008
cocos skrev:
Dymek skrev:

du är ju tourens mormor ju

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

240 Inlägg
31 januari 2008
Dymek skrev:

jag är 20 när denna turen går. stor pöjk:D

1 779 Inlägg
31 januari 2008
räknas jag som spädbarn då? :o

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

240 Inlägg
31 januari 2008
akakaboto skrev:
räknas jag som spädbarn då? :o

nja nästan  iallafall:D du  ä rju inte irekt purung du heller:D

Your Dream My Reality
219 Inlägg
31 januari 2008
cocos skrev:
WeDo skrev:
cocos skrev:

Hur gör vi nu då? fick du mitt pm cocos?`

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

1 752 Inlägg
31 januari 2008
WeDo skrev:
TyraX skrev:
WeDo skrev:
En fråga bara... Varför börjar vissa skicka PM med namn, mob nr, reg nr m.m ?? :S

Har jag missat något.....

Hahaha förfaan Wedo big_smile e du inaktiv nu¨åxå?? dålig stil detta:D Vaktmästarjävl big_smile nee men vi skulle ju göra en lista me alla deltagare och sådant så alla dekaler å allt lämmnas ut te rätt bilar smile åxå kan e vara bra att ha andras nr smile som t.ex när ni kmr te gävle kan de ju vara bra att ha mitt nr?? eller?? annars kan de bli lite knivigt smile är du med på noterna nudå??

jaja... Inget som ska publiceras här alltså ??  haha... Fick ju en hel roman av Kalle_ponken tongue  Men det var snällt, nu känner jag ju nästan dig wink haha...

Haha ja vi ska ju komma närmare varann så mycket som möjligt inna touren ju!!big_smile Om det är nån mer som vill veta så kan jag skicka ett lika dant p.m till dej eller så kan ni kolla in min bilddagbok (Kallus.bilddagboken.se)tongue
O jag vill ha med Dj Dacco-Dark Side. eller RHCP-Otherside på skivan! big_smile
O jag är 20 år förresten...tongue

PÖSS!<3

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Sök