1987
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

57 Inlägg
24 februari 2008
aj, vist inne lite sent för att se denna tråd, attans hade vart sugen annas.

240 Inlägg
24 februari 2008
Plaathund skrev:
aj, vist inne lite sent för att se denna tråd, attans hade vart sugen annas.

skriv dej  på  reservlistan då?

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

57 Inlägg
24 februari 2008
ja de kanske vore något, känns rätt meningslöt dock, knappast 10+ som hoppar av av de 45 som är med... väntar till månadskiftet då vet jag om det är aktuellt. men helt klart sugen!
Men de kanske höjer antalet sen smile

3 390 Inlägg
24 februari 2008
Trådstartare
Fick ett PM om vi ville stanna till i Västerås på vägen mellan Örebro-Gävle ?  Fanns stora parkering med matställen intill och en bra "cruise slinga" genom staden...

vad säger folket ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Beyond Godlike
146 Inlägg
24 februari 2008
Vem var det som skickade PM:et?

Dom säger det!

1 779 Inlägg
24 februari 2008
ja skiter i vilket. jag komme ha kit kul hur vi än gör :p

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

118 Inlägg
24 februari 2008
tycker det låter fint! mer stopp ju roligare blir det ju!!!

Rock´N Roll

53 Inlägg
25 februari 2008
juliet skrev:
tycker det låter fint! mer stopp ju roligare blir det ju!!!

tycker också att det låter bra.
Senast redigerat av mr_singel (25 februari 2008)

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
25 februari 2008
Det låter kanon...håller med tobbe...har kul vilket fall som helst:P

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

172 Inlägg
25 februari 2008
Fler stopp låter ju bara kul ! big_smile

måste tyvärr ställa frågan som många andra har ställt förut ...

FINNS DET NÅGON CHANS ATT NI KOMMER GÖRA LISTAN LITE LÄNGRE ? upp till 60 bilar typ ?

då hade jag kunnat ta med ngn polare från sthlm ... annars kommer ni äta upp mig smile
Senast redigerat av Diabel (25 februari 2008)

Kör du först så väntar jag där framme

3 390 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
Diabel skrev:
Fler stopp låter ju bara kul ! big_smile

måste tyvärr ställa frågan som många andra har ställt förut ...

FINNS DET NÅGON CHANS ATT NI KOMMER GÖRA LISTAN LITE LÄNGRE ? upp till 60 bilar typ ?

då hade jag kunnat ta med ngn polare från sthlm ... annars kommer ni äta upp mig smile

Kommer nog inte bli längre då t.ex Mantorp och campingarna är bokade för 46 bilar...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

671 Inlägg
25 februari 2008
västerås - en extra bensträckare kan ju inte skada smile

hur går det annars med planeringen?

Second is the first loser

526 Inlägg
25 februari 2008
NEJJE big_smile inga fler stopp innan gävle big_smile vafaaan vill ju att ni ska komma hit snarast möjligt smile men i första hand tänkte ja på ska ni ha övernattning i Västerås?? eller ska ni bara vara där en kortare stund?? för de e ju anordnat grejjer igenom MDS här!! vet ejj om de går att flytta om ni hade tänkt att sova i vesterås :S

WEDO: du kan väll skriva hur de blir!! annars lär ja nog ställa inn för MDS evenemanget om ni skall övernatta eller blir allt för sena från Västerås :S

3 390 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
TyraX skrev:
NEJJE big_smile inga fler stopp innan gävle big_smile vafaaan vill ju att ni ska komma hit snarast möjligt smile men i första hand tänkte ja på ska ni ha övernattning i Västerås?? eller ska ni bara vara där en kortare stund?? för de e ju anordnat grejjer igenom MDS här!! vet ejj om de går att flytta om ni hade tänkt att sova i vesterås :S

WEDO: du kan väll skriva hur de blir!! annars lär ja nog ställa inn för MDS evenemanget om ni skall övernatta eller blir allt för sena från Västerås :S

Startar vi tidigt från Örebro så kanske vi hinner stanna någon timma i Västerås... Någon som vet vad det tar från örebro-västerås och från västerås-gävle ?

3 390 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
Några av er deltagare som ska till Elmia ?   Ifall alla kunde träffas som kommer vara där tänkte jag på smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
26 februari 2008
WeDo skrev:
Några av er deltagare som ska till Elmia ?   Ifall alla kunde träffas som kommer vara där tänkte jag på smile

Japp...mig,Kalle och akakaboto lär ni hitta där då med tröjor som det står Slaget om Gatebil på.På min står det även garaget och girls go fast på...så håll utkick efter oss...på torsdag vet vi om vi kommer stå ihop med en monter...då får ni monters namn oxå..tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Your Dream My Reality
219 Inlägg
26 februari 2008
Mest troligt blir det elmia,,men vet ej hundra än...

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

1 779 Inlägg
26 februari 2008
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

Japp...mig,Kalle och akakaboto lär ni hitta där då med tröjor som det står Slaget om Gatebil på.På min står det även garaget och girls go fast på...så håll utkick efter oss...på torsdag vet vi om vi kommer stå ihop med en monter...då får ni monters namn oxå..tongue

kan du inte trycka Guys Goes Faster på min då.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

2 117 Inlägg
26 februari 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

Eller kanske du ska ha...Girls go fast

...because...I come faster....

lolwink

2 644 Inlägg
26 februari 2008
akakaboto skrev:
theangel6 skrev:
WeDo skrev:

Nej inte Guys goes faster utan "Guys come faster" Haha smile

Johan Lindgren

Sök