5028
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

*Crew of GBrt*
149 Inlägg
3 mars 2008
Vá é grejjen???? Vi äger bilar för flera hundratusen... Och folk "gnäller" om tjugolappar.. Har man inte några tusen med sig? Vill inte låta som en "showoff" men hur tänker ni????  Mvh/ Freddan.

Medlemsskap i GBrt? Kontakta mig via PM.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 mars 2008
juliet skrev:
WeDo skrev:
bmw525tds skrev:
låter inte så dumt. men jag  funderar lite på hur vi ska göra med pengar til olika grejjer? ska i ge dej som är tour pappa eller?

Nja... funderar lite över det själv... Vill egentligen inte hahand om andras pengar så..: sen kanske inte alla är så jätte sugna på att föra över pengar till någon dom inte känner...

ska fundera ut något smile

ang det med pengar tycker jag att tex du Wedo räknar ut mer exakt hur mycket alla ska betala för boende,cruisingar genom olika städerna, dekaler, t-shirt osv så kan alla betala i starten i göteborg. så att någon har hand om alla pengarna. och om vi ska köpa pokaler så måste vi ju göra det innan men det blir ju typ 50-100 kr skallen och det är ju inte så farligt att sätta över på någon som man inte känners konto.
och om vi säger att det saknas några hundra inför sista campingen i halmstad så är det väl bara för alla att lägga en 20:a var så ordnar det ju sig!
tycker jag låter ganska rimligt! eller?!?!

Jag håller faktiskt med....så farligt kan det inte vara och sätta över pengarna på någons konto...tex vi som har bokat stugor skulle till exempel redan kunna betala våra stugor så e det gjort så behöver man inte tänka på det sen,då blir det inga stora klumpsummor i slutet heller..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
3 mars 2008
theangel6 skrev:
juliet skrev:
WeDo skrev:

Nja... funderar lite över det själv... Vill egentligen inte hahand om andras pengar så..: sen kanske inte alla är så jätte sugna på att föra över pengar till någon dom inte känner...

ska fundera ut något smile

ang det med pengar tycker jag att tex du Wedo räknar ut mer exakt hur mycket alla ska betala för boende,cruisingar genom olika städerna, dekaler, t-shirt osv så kan alla betala i starten i göteborg. så att någon har hand om alla pengarna. och om vi ska köpa pokaler så måste vi ju göra det innan men det blir ju typ 50-100 kr skallen och det är ju inte så farligt att sätta över på någon som man inte känners konto.
och om vi säger att det saknas några hundra inför sista campingen i halmstad så är det väl bara för alla att lägga en 20:a var så ordnar det ju sig!

Jag håller faktiskt med....så farligt kan det inte vara och sätta över pengarna på någons konto...tex vi som har bokat stugor skulle till exempel redan kunna betala våra stugor så e det gjort så behöver man inte tänka på det sen,då blir det inga stora klumpsummor i slutet heller..

Glömm inte att service bilen tar 500kr/tim + ob och traktamente för att följa med på touren tongue lol wink

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 mars 2008
McMcFly skrev:
theangel6 skrev:
McMcFly skrev:
Till er alla från McMcFly! Jag står som nr 7 i res. listan o har varit i kontakt med Lotta (TheAngel6) o diskuterat ålder på dom i touren o hon vågade slå vad om att hon var äldre än jag men hon åkte på pumpen o är skyldig mig en biltvätt wink Ska bli riktigt kul att se henne tvätta min bil om jag kommer med på touren..... hahaha Lotta jag hann först.....

lol...jag e inte äldst längre...vi har fått en farfar te touren om han kommer med....roll vet inte vad du pratar om...cool

Hoppas nu att jag kommer med för jag agerar gärna farfar bara jag kan sätta mig ner o kolla in när lotta tvättar min bil;)

vet inte vad farfar pratar om....lol

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 mars 2008
Kimzza skrev:
theangel6 skrev:
juliet skrev:

Glömm inte att service bilen tar 500kr/tim + ob och traktamente för att följa med på touren tongue lol wink

Mohahaha...den räkningen kan du skicka te din bror sen...hihihi..han uppskattar säkert det:lol:

3 390 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
Kimzza skrev:
theangel6 skrev:

Mohahaha...den räkningen kan du skicka te din bror sen...hihihi..han uppskattar säkert det:lol:

Den har jag redan betalat 100 ggr om i KÄRLEK wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Administratör
11 968 Inlägg
3 mars 2008
Några förslag på dekaler. Tanken är att de ska gå i silver, krom, svart eller vitt med ".org" alltid i rött. Eller så har man hela dekalen i samma färg (silver, vitt, svart eller krom).

Vad tycker ni?

http://chrizz.nu/Garaget_On_Tour_2008.jpg

Tack till Oskar som gjort de (ännu inte medlem här så vitt jag vet)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

118 Inlägg
3 mars 2008
3:e uppifrån. i dom färger som det är

Rock´N Roll

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 mars 2008
chrizz skrev:
Några förslag på dekaler. Tanken är att de ska gå i silver, krom, svart eller vitt med ".org" alltid i rött. Eller så har man hela dekalen i samma färg (silver, vitt, svart eller krom).

Vad tycker ni?

http://chrizz.nu/Garaget_On_Tour_2008.jpg

Tack till Oskar som gjort de (ännu inte medlem här så vitt jag vet)

3:an och den sista var riktigt snygga...bra jobbat Oskar

1 779 Inlägg
3 mars 2008
älskar verkligen den näst längst ner. smile den hade ja kunnat ha över både framdörrs rutorna och slutar på dakdörrsrutorna. big_smile

skulle ja ifs kunna ha på med vilken dekal som helst. tongue
Senast redigerat av akakaboto (3 mars 2008)

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

236 Inlägg
3 mars 2008
Riktigt snygga juu men 3:an  och den sista e la bäst 4:an me kanske.

men 3:an ligger i toppen

Tack till ett bra jobb Oscar

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

Bmwälskare
75 Inlägg
4 mars 2008
3an e given sedan 4an

Riktigt bra jobb du gjort Oscar

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
4 mars 2008
Näst sista :-)

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

3 390 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
Röstar också på 3:an.... Riktigt snyggt...

Bra jobbat där !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 283 Inlägg
4 mars 2008
Nr 5!!

EDIT: 5 uppifrån.
Senast redigerat av Pikey (4 mars 2008)

R.I.P. Michael Jackson!

2 283 Inlägg
4 mars 2008
Sen inte för att vara glädjedödare men det finns ju bilar som ser i princip original ut som inte ens har några framtidsplaner på att bygga om den, måste nästan gå igenom den då det finns många som är klara och allt på reservlistan...

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
Antar att det svarta (bakgrunden) inte kommer vara med utan att det är enbart bokstäverna som kommer vara själva dekalen ?

2 283 Inlägg
4 mars 2008
5:e big_smile

Sen är det några som har originalbilar som inet ens har några planer på att fixa upp sin bil.
Tänkte att en rensning borde ske och se över vilka som ska med och inte, många på reservlistan som har snygga bilar som bara väntar på att komma med.

Peace

R.I.P. Michael Jackson!

3 113 Inlägg
4 mars 2008
dom två sista röstar jag på iaf.. smile

Semper Fi

Sök