Vad har hänt med alla på den här tråden?? 45st anmälda som e med på listan men bara ca15st som orkar angagera sig e det så att ni bara sitter på era platser bara för att ni ska stå men på listan för att sedan bara skita i det, så var lite humana o frånsäg er platsen så att vi som verkligen e seriösa o vill med på touren kan få era platser!!
Är väll dags att jag lägger min röst nu med då! Nummer 3 får helt klart min röst! den var gryiim yaous!! Abboooo den kommer sitta verssta naiiz på bilen sen vafan!!
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Vad har hänt med alla på den här tråden?? 45st anmälda som e med på listan men bara ca15st som orkar angagera sig e det så att ni bara sitter på era platser bara för att ni ska stå men på listan för att sedan bara skita i det, så var lite humana o frånsäg er platsen så att vi som verkligen e seriösa o vill med på touren kan få era platser!!
Mvh McMcFly
jag tar en plats ombedelbart, om det skulle vara så folk bara sitter på platserna och inte angagerar sig eller är osäkra. Med campingarna, om man sover i tält borde de la gå o klämma in en 10-15 till Btw, Kan betala avgften direkt med.