hm...får nog plats med 2 dekaler på varje sida utav bilen om de ska på innan....har ju dock andra dekaler som ska sitta på nu ett tag....får fixa te det Jädrans snygga förslag på dekaler alltså
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Ska dekalerna på redan nu alltså? Vill man verkligen åka runt med de där så länge? Jag tänkte att de skulle vara för just träffen, man sätter på de tillsammans första dagen innan man rullar iväg typ
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Ska dekalerna på redan nu alltså? Vill man verkligen åka runt med de där så länge? Jag tänkte att de skulle vara för just träffen, man sätter på de tillsammans första dagen innan man rullar iväg typ
Aaaa, lite det som var tanken... Och är inte det lite grejjen när vi träffas första dagen i gbg att sätta på dekalerna då ? Känns lite mer "nu bär det äntligen av" känsla då kanske ? Sen kan dekalerna få fötter och hamna på andra bilar också om vi inte är med, som vi sa från början, då det sätts på...
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
nån som vill köpa min renault 5a??? för 5000:- den startar inte och kan lova att de e något jätte lätt fel. möjligen hål i tanken eller kasst batteri... skriv pm om du vill ha den
vi måste ju hitta en dekal som passar på alla bilar o den med flames tror inte jag passar på alla bilar. den är helt klart snygg men kanske nån mer neutral
Aaaa, lite det som var tanken... Och är inte det lite grejjen när vi träffas första dagen i gbg att sätta på dekalerna då ? Känns lite mer "nu bär det äntligen av" känsla då kanske ? Sen kan dekalerna få fötter och hamna på andra bilar också om vi inte är med, som vi sa från början, då det sätts på...
Håller med...känslan av att få sätta på dem uppe i göteborg att nu ska det bäras iväg tycker jag e bättre...i agree med wedo
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se