4523
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

2 644 Inlägg
13 mars 2008
Hmm borde det inte finnas luvtröjjor med trycket på också ? smile

Johan Lindgren

3 390 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
Bara så ni vet så kommer alla få www.garaget.org/WeDo som hjärtetryck wink eftersom det var förslaget... tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 752 Inlägg
13 mars 2008
Typ allt på den här sidan var ju galet najs!!big_smile tror att den här touren kommer bli rätt så lyckad faktiskt!wink hoho nu är det bara o bli färdig med bilen med!!tongue cool

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Administratör
11 968 Inlägg
13 mars 2008
Jag håller på med version 2 av tröjan tongue

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Administratör
11 968 Inlägg
14 mars 2008
Nytt förslag!

Eventuellt kanske man kan skippa det personliga trycket på framsidan så tröjorna blir billigare att tillverka?

http://www.garaget.org/gallery/archive/2/279815_xywtuf.jpg
Tourtröja, förslag 2

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
14 mars 2008
chrizz skrev:
Nytt förslag!

Eventuellt kanske man kan skippa det personliga trycket på framsidan så tröjorna blir billigare att tillverka?

Tourtröja, förslag 2

Detta förslag var grymt... tycker du ska köra på det!!! och ha kvar tryck fram, är helt klart värt det big_smile

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

1 752 Inlägg
14 mars 2008
Haha illa att det står Mantorp Park istället för bara Mantorp!big_smile Nävars men det såg riktigt fränt ut med sträckan inlagd med!smile o Webadressen på framsidan tycker jag ska vara kvar, blir lite mer personligt då!smile (så man har nått o skryta med sen när det är slut;) )

Administratör
11 968 Inlägg
14 mars 2008
http://www.garaget.org/gallery/archive/2/279832_5etcsm.jpg
Tourtröja, förslag 3

Mantorp Park ändrad till bara "Mantorp" bland annat.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
14 mars 2008
Kalle_Ponken skrev:
Haha illa att det står Mantorp Park istället för bara Mantorp!big_smile Nävars men det såg riktigt fränt ut med sträckan inlagd med!smile o Webadressen på framsidan tycker jag ska vara kvar, blir lite mer personligt då!smile (så man har nått o skryta med sen när det är slut;) )

Hörru ru abooo...nu får du la ta o ge dig va???Det e ju te Mantorp Park vi ska...inte själva samhället;)

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
14 mars 2008
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Hörru ru abooo...nu får du la ta o ge dig va???Det e ju te Mantorp Park vi ska...inte själva samhället;)

Nää då jag ska allt visa er alla hur vackert Mantorp är!wink (vet inte hur jag ska lyckas med det iofs...tongue ) Men men det gör inget om det står bara Mantorp Park istället för bara Mantorp:P Ville bara vara en liten besserwisser;)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
14 mars 2008
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Nää då jag ska allt visa er alla hur vackert Mantorp är!wink (vet inte hur jag ska lyckas med det iofs...tongue ) Men men det gör inget om det står bara Mantorp Park istället för bara Mantorp:P Ville bara vara en liten besserwisser;)

Mohahaha..ja det lär ju inte ta lång stund roll..Mantorp gör vi på 5 min laglig hastighet...kryper vi ner te 30km så kanske vi har tur o det tar 15 minuter..cool...undra om inte boxholm e större???

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 752 Inlägg
14 mars 2008
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

Mohahaha..ja det lär ju inte ta lång stund roll..Mantorp gör vi på 5 min laglig hastighet...kryper vi ner te 30km så kanske vi har tur o det tar 15 minuter..cool...undra om inte boxholm e större???

Tssssss snickesnack döh LottaPotta!!tongue Mantorp som är så stort o ljuvilgt! ka köra "raggarrundan" med er så ska ni få se på grejer!! lol cool

36 Inlägg
14 mars 2008

Bilen blev najs nu pikey smile

Tröjjorna blir skit  bra med dom olika stoppen.. när kan man beställa tongue

3 390 Inlägg
14 mars 2008
Trådstartare
chrizz skrev:
Nytt förslag!

Tourtröja, förslag 2

Denna !! Förslag 2 alltså... Är givet !!!! Riktigkt shysst.... Kanske som dekal också ? wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

53 Inlägg
14 mars 2008
chrizz skrev:
Tourtröja, förslag 3

detta förslag skulle bli j....vligt snyggt.big_smile

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

Your Dream My Reality
219 Inlägg
14 mars 2008
Tycker vi kör på den tröjan med kartan på smile  Snyggt det blev pikey smile

Wedo du har fått bilder av mig va?
skickar igen för säkerhetsskull smile

Håller på att skissa och finslipa på finalen i halmstad nu smile
Är mkt off nu för jag jobbar mkt bara så ni vet.

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

Bmwälskare
75 Inlägg
14 mars 2008
Wedo ff 49st på deltagarlistan hur får du ihop det?? Bara en synpunkt inget klagande wink

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

Svartrök
673 Inlägg
14 mars 2008
chrizz skrev:
Tourtröja, förslag 3

kanonfin! ryggtrycket skulle även funka som bakrutedekal smile tycker inte det ska vara personligt trck på framsidan

Jag har fel ibland... men inte ofta

System Tekniker
47 Inlägg
14 mars 2008
kanon snyggt smile

Sök