5527
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

36 Inlägg
23 mars 2008
Jasså chicken..såg att du står på reserv listan=) ..Har vi tur så blir det tre corrados:P

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
23 mars 2008
T_modee skrev:
Biiatchen skrev:
T_modee skrev:
Dom som har lust kan ju komma å säga hej på Elmia smile Bara at komma in i monter.. Vi finns i hall A
MVH Thimmy Modee

vad e d för monter ??

Det är Swedish Power Clubs monter..
MVH Thimmy Modee

Men vi hittade dig tongue..och du va så snäll och tog lite av våra flyers med...visst va vi stiliga i våra kläder...sen sågs vi ju uppe på A6 me..hahaha..jag har ju noll koll på vilka som e med på touren kände jag..mohahahaha..men men...ska kolla Subarun nu så jag har mer pejl..vi såg _qlimax_ bil men vi såg inte te grabbaen själv...ett tag funderade vi på att klä den i flyers...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Statligt anställd
215 Inlägg
23 mars 2008
Då var man äntligen tillbaka i Sverige, efter 10 dagar i Italien... Måste säga att det är hyfsat svårt att försöka hänga med på vad som sägs här efter att ha varit borta ett tag.

Blir så satans förbannad!!! Trodde inte mina ögon när man kommer hem ifrån resan och man går och tittar till bilen. Det är någon j-la h-ra som har varit på den. Repor på bakluckan... Är det någon som vet om det värt att polisanmäla sådana saker. (Bilen skall in och lackeras om, om 3 veckor.)

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

36 Inlägg
23 mars 2008
Fan va tråkigt ..att folk bara orkar hålla på

Polisen bryr sig nog inte så mkt, och har nog heller inte tid.
Och finns det inga vittne så kommer det ingen vart, så jag hade nog struntat i polisen.

Välkommen hem.

Statligt anställd
215 Inlägg
23 mars 2008
Inverted skrev:

Och finns det inga vittne så kommer det ingen vart, så jag hade nog struntat i polisen.

Välkommen hem.

Man tackar.
Jo kan tänka mig att polisen inte kommer orka lägga ner speciellt mykcet tid på sådana saker. Men man blir ju så jävla förbannad. Nästa gång kommer jag vara beredd, och då....

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

2 283 Inlägg
24 mars 2008
Blue-Angel skrev:
Inverted skrev:

Välkommen hem.

Man tackar.
Jo kan tänka mig att polisen inte kommer orka lägga ner speciellt mykcet tid på sådana saker. Men man blir ju så jävla förbannad. Nästa gång kommer jag vara beredd, och då....

Anmäl det så att försäkringsbolaget vet att de handlar om brott eller vad det heter så bara anmäl det fastän det inte känns lönt sad Trist när det händer sånt...

R.I.P. Michael Jackson!

2 283 Inlägg
24 mars 2008
Mata Mig!

R.I.P. Michael Jackson!

Administratör
11 968 Inlägg
24 mars 2008
Nytt dekalförslag utan flamma. Det är meningen att den ska vara lite "sne" så den kan placeras mer spontant på underlaget eller hur jag ska uttrycka mig. Man kan ha den på huven, på dörrarna, på sidorutorna eller på bakrutan. Den passar nog i princip överallt. Jag lägger upp den med ett antal olika färger på bakgrunden så man ser på ett ungefär hur den skulle se ut på den egna lacken. Det mesta verkar funka tycker jag själv...

https://www1.garaget.org/gallery/archive/2/292299_a5rr1o.jpg
Förslag på tour-dekal. Svart bakgrund.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/2/292301_m13q03.jpg
Förslag på tour-dekal. Röd bakgrund.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/2/292302_8756j8.jpg
Förslag på tour-dekal. Vit bakgrund.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/2/292303_ssc1ge.jpg
Förslag på tour-dekal. Silver bakgrund.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/2/292304_h9lfwp.jpg
Förslag på tour-dekal. "Guld" bakgrund.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/2/292306_mklihh.jpg
Förslag på tour-dekal. Grön/blå bakgrund (wedo! :)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

236 Inlägg
24 mars 2008
ja d har du rätt i chriss dom flesta ser bra ut nu ska d ju passa bra på alla bilar me med olika färger
får la se vilken som passar bra på gul:)

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

Administratör
11 968 Inlägg
24 mars 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/2/292496_3sfvas.jpg
Förslag på tour-dekal. Gul bakgrund.

39 Inlägg
24 mars 2008
måste de vara bakgrund kan man inte bara köra texten?

9octane

Your Dream My Reality
219 Inlägg
24 mars 2008
gizzmo skrev:

Vad jag har förstått är det bara textenmen dom har lagt bakgrund så man kan se lite hur det ser ut med tex en svart bil osv...
Så har jag fattat det hela.

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

Administratör
11 968 Inlägg
24 mars 2008
Precis som Tobbe87 skriver. Bakgrundsfärgerna är bara exempel, själva texten blir utskuren och kan sättas på vilket underlag som helst så klart.

3 390 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
gizzmo skrev:

Tror väl bakrunden är där bara för att visa hur det ser ut på olika "lacker"... Kommer nog bara vara formskurna dekaler, alltså enbart texten....

PS. Dom var riktigt shyssta... Där ser man ju klart och tydligt vad det är smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 283 Inlägg
24 mars 2008
Schysst crhizz! När kan man beställa dessa?

R.I.P. Michael Jackson!

236 Inlägg
24 mars 2008
Pikey skrev:

håller me ig pikey blev ju riktigt nice.  nu e d bara hur många man ska ha:)

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

3 390 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
_qlimax_ skrev:
Pikey skrev:

Ska inte säga något till 100 men vi har pratat lite om det här och kom fram (har jag för mig) att dekalerna kommer delas ut på plats i gbg och på de stopp folk hoppar på från... För att dekalerna inte ska få fötter helt enkelt...

Men T-shirts kommer väl finnas innan iaf tror jag, när det blir klart vill säga smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 283 Inlägg
24 mars 2008
WeDo skrev:
_qlimax_ skrev:
Pikey skrev:

Ska inte säga något till 100 men vi har pratat lite om det här och kom fram (har jag för mig) att dekalerna kommer delas ut på plats i gbg och på de stopp folk hoppar på från... För att dekalerna inte ska få fötter helt enkelt...

Men T-shirts kommer väl finnas innan iaf tror jag, när det blir klart vill säga smile

Okej men T-Shirtarna får ju inte heller komma ifrån de som är med wink Utan att de bara delas ut till de personerna som ska köra? Right?

R.I.P. Michael Jackson!

3 390 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
Pikey skrev:
WeDo skrev:
_qlimax_ skrev:

Okej men T-Shirtarna får ju inte heller komma ifrån de som är med wink Utan att de bara delas ut till de personerna som ska köra? Right?

Just det är inte klart än... Men T-shirts är ju mer "reklam" medans Dekalerna är biljetter för touren... T.ex vid Mantorp komme rju bara bilar med dekalerna in....

Sök