4279
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 779 Inlägg
3 april 2008
vilken gäng??? ENSAM E StARK

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

36 Inlägg
3 april 2008
the_guardian skrev:
håller med! ta träffen i norrköping! (kortare för mig att åka) hehehe!

Blir väldigt mkt längre här nerifrån tongue

2 117 Inlägg
3 april 2008
suck...sluta röra till det så mycket. snart är det ingen som fattar vad som gäller... dax att hålla det hela på en seriös nivå roll

2 283 Inlägg
3 april 2008
shogun skrev:
suck...sluta röra till det så mycket. snart är det ingen som fattar vad som gäller... dax att hålla det hela på en seriös nivå roll

Aa ha det i GBG

R.I.P. Michael Jackson!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
3 april 2008
Bestäm er...så man vet vart man ska...tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

482 Inlägg
3 april 2008
Lindgren_ skrev:
akakaboto skrev:
hahah jo jag fatta big_smile men ja e bara göteborgre? va mer kan ja göra big_smile

haha smile Ta med gänget från göteborg och åk till norrköping 3maj som är en LÖRDAG smile

Blir ju lite långt att åka för vissa då!!!! Ha det nu i GBG som det var menat innan.....
MVH Thimmy
Senast redigerat av T_modee (3 april 2008)

2 644 Inlägg
3 april 2008
T_modee skrev:
Lindgren_ skrev:
akakaboto skrev:
hahah jo jag fatta big_smile men ja e bara göteborgre? va mer kan ja göra big_smile

haha smile Ta med gänget från göteborg och åk till norrköping 3maj som är en LÖRDAG smile

Blir ju lite långt att åka för vissa då!!!! Ha det nu i GBG som det var menat innan.....
MVH Thimmy

Blir ju alltid långt för några var man än har det..

Det bästa är vell att ha den stora förträffen på gatebil mantorp då jag tror jävligt många ändå ska åka dit.. smile

Johan Lindgren

2 283 Inlägg
3 april 2008
Det var sagt GBG fron borjan so even ni er der eller inte so sticker jag och Inverted dit och treffar Tobbe och Cocos smile

R.I.P. Michael Jackson!

482 Inlägg
3 april 2008
Lindgren_ skrev:
T_modee skrev:
Lindgren_ skrev:

MVH Thimmy

Blir ju alltid långt för några var man än har det..

Det bästa är vell att ha den stora förträffen på gatebil mantorp då jag tror jävligt många ändå ska åka dit.. smile

Det låter mycket bättre än Norköping iallafall.. Men varför inte i GBG som det var meningen innan??
MVH Thimmy

3 390 Inlägg
3 april 2008
Trådstartare
Pikey skrev:
Det var sagt GBG fron borjan so even ni er der eller inte so sticker jag och Inverted dit och treffar Tobbe och Cocos smile

Jaja, då spikar vi Gbg då... men tror bara att det kan bli lite "stelt" där ?  har ifs inte varit där men på bilderna ser det lite för "seriöst" ut om man kan säga så.....

men säger folket gbg så blire gbg big_smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 283 Inlägg
3 april 2008
WeDo skrev:
Pikey skrev:

Jaja, då spikar vi Gbg då... men tror bara att det kan bli lite "stelt" där ?  har ifs inte varit där men på bilderna ser det lite för "seriöst" ut om man kan säga så.....

Det blir vad man gor det till smile

R.I.P. Michael Jackson!

1 779 Inlägg
3 april 2008
ja lovar ja ska lösa upp stämningen. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

482 Inlägg
3 april 2008
WeDo skrev:
Pikey skrev:

Låter mycket bra att det Blir GBG smile Det kommer inte att bli stelt där tror ja smile Alla är vi där för att träffas å lära känna varandra inför turen smile

MVH Thimmy

367 Inlägg
4 april 2008
det blir gött detta najs =)ehe

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 april 2008
T_modee skrev:
WeDo skrev:
Pikey skrev:

Låter mycket bra att det Blir GBG smile Det kommer inte att bli stelt där tror ja smile Alla är vi där för att träffas å lära känna varandra inför turen smile

MVH Thimmy

tongue...då så...då skriver jag upp Gbg tongue...ska bli så kul få träffa de flesta...vi försökte ju hitta de flesta under Elmia..roll

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

2 283 Inlägg
4 april 2008
Biiatchen skrev:

Samlas i Halmstad innan vi kor uppot?

R.I.P. Michael Jackson!

482 Inlägg
4 april 2008
theangel6 skrev:
T_modee skrev:
WeDo skrev:

MVH Thimmy

tongue...då så...då skriver jag upp Gbg tongue...ska bli så kul få träffa de flesta...vi försökte ju hitta de flesta under Elmia..roll

Ni hittade mig på Elmia iallafall smile

482 Inlägg
4 april 2008
Pikey skrev:
Biiatchen skrev:

Jad det kan vi göra.. Vilken tid??? smile

236 Inlägg
4 april 2008
T_modee skrev:
Pikey skrev:
Biiatchen skrev:

Jad det kan vi göra.. Vilken tid??? smile

va bra då stannar ni i varberg me påvägen upp så åker vi i karavan upp:)

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

118 Inlägg
4 april 2008
gött att det blir gbg! jag kommer

Rock´N Roll

Sök