4078
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

2 644 Inlägg
8 april 2008
Pikey skrev:
Palla norrkoping, jag oker till vingakra.

Det är typ några mil immelan norrköping och vingåker bara, det som är bra.. För då är man på vingåkra på dan och sen norrköping på kvällen smile

Johan Lindgren

3 390 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
[NEDRÄKNARE TILL TOUREN

Ligger uppe i första inklägget emd så ni har lite koll smile
Senast redigerat av WeDo (8 april 2008)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Nobodys wife
250 Inlägg
8 april 2008
hmmm... ställa ut i vingåker först å sen norrköping kanske...men hem till gbg på natten isåfall..  :S

cocos is the shit!!!

367 Inlägg
8 april 2008
jag har ingen möjlöighet att köra upp inför tour träffen sad

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

1 779 Inlägg
8 april 2008
cocos skrev:
hmmm... ställa ut i vingåker först å sen norrköping kanske...men hem till gbg på natten isåfall..  :S

när blrjar de i vingåker? å när börjar de i norrköping?? några mer från toren som ska till vingåker först eller?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

482 Inlägg
8 april 2008
akakaboto skrev:
cocos skrev:

när blrjar de i vingåker? å när börjar de i norrköping?? några mer från toren som ska till vingåker först eller?

Jag ska ställa ut på vingåkerträffen i allafall..

393 Inlägg
8 april 2008
Fan va bra ni har det där nere som har så många träffar å utstälnigar å åka på här uppe fins de inte många ja blir avundsjuk på er sad
Senast redigerat av Dymek (8 april 2008)

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

Åkeri ägare
226 Inlägg
8 april 2008
Vingåker på dagen Norrköping på kvällen blir en kanon dag

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

53 Inlägg
8 april 2008
T_modee skrev:
akakaboto skrev:
cocos skrev:

om jag hittar någon från mjölby som ska till vingåker,hänger jag med dit men hinner inte få iordning bilen till denna träff tyvärr

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

2 283 Inlägg
8 april 2008
T_modee skrev:
akakaboto skrev:
cocos skrev:

Jag gor som Timmy gor smile

R.I.P. Michael Jackson!

System Tekniker
47 Inlägg
9 april 2008
T_modee skrev:
akakaboto skrev:
cocos skrev:

Mmm samma här.. Men ska väl allt försöka komma till Norrköping på kvällningen smile
Senast redigerat av Theodorzon (9 april 2008)

3 390 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
Jaaaa, visst ska ni komma till Norrköping !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 117 Inlägg
9 april 2008
WeDo skrev:

Nej...

36 Inlägg
9 april 2008
Biiatchen skrev:
jag har ingen möjlöighet att köra upp inför tour träffen sad

Synd sad ..

1 779 Inlägg
9 april 2008
shogun skrev:
WeDo skrev:

Nej...

haha din lilla party pooper

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 april 2008
mr_singel skrev:
T_modee skrev:
akakaboto skrev:

om jag hittar någon från mjölby som ska till vingåker,hänger jag med dit men hinner inte få iordning bilen till denna träff tyvärr

Lunken...du kan åka med mig om du vill...jag blev just uttagen med till utställningen...så för min del e det båda som gäller...vingåkra o sen norrköping...cool

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Administratör
11 968 Inlägg
9 april 2008
Hallååååå. Rätt ämne i rätt tråd tack. Det här börjar spåra ur lite väl mycket.

Den här tråden är skapligt rörig nu. Håll det till GOT här, och diskutera annat i för ämnet avsedda trådar.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

3 390 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
Då var det klart att utställningen i nkpg kommer vara vid Micro butiken.... mkt micro, i 3 av de städer vi stannar i sker utställningen vid en Micro butik smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 april 2008
WeDo skrev:
Då var det klart att utställningen i nkpg kommer vara vid Micro butiken.... mkt micro, i 3 av de städer vi stannar i sker utställningen vid en Micro butik smile

tongue...så nice..cool

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

3 390 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
Såg idag också att utställningen i halmstad står med under Event på Micros hemsida big_smile

Sök