3500
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

2 283 Inlägg
21 april 2008
T_modee skrev:
Theodorzon skrev:
Pikey skrev:
Tack, dessvärre gick hela jävla vattenpumpen sönder påväg från HBG igår natt, man kan fan inte få ha lite roligt haha xD

Ajja nu står den på motorhalland för totalgenomgång big_smile

WIHO big_smile

Både du och Thimmy med söndriga bilar på samma kväll.. Verkligen ingen lyckad kväll på så sätt hehe

HEHE!!! Vill säga en sak KÖP ALDRIG EN BIL MED AUT LÅGA... Håller ju inte för lite HK sad Kommer troligen byggas om nu till man..

HVH Thimmy Modee

Kommer hem till dig Timmy så kan vi gråta ihop xD

R.I.P. Michael Jackson!

367 Inlägg
21 april 2008
faan vad tradigt! ja så går d när man ska leka tuff i hbg mot dom stora FLICKORNA! haha smile körde ner cabbat i en grön bmw måste ni ha sett wink med extremt fula plåt fälgar fram samt alu där bak haahaha

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

1 779 Inlägg
21 april 2008
Biiatchen skrev:
faan vad tradigt! ja så går d när man ska leka tuff i hbg mot dom stora FLICKORNA! haha smile körde ner cabbat i en grön bmw måste ni ha sett wink med extremt fula plåt fälgar fram samt alu där bak haahaha

kör du inte med din corrado?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

2 283 Inlägg
21 april 2008
Biiatchen skrev:

Haha har du sett mig där nere?

R.I.P. Michael Jackson!

57 Inlägg
21 april 2008
tycker de händer väldigt lite med reservlistan sad nya bilder från mappningen ligger uppe btw smile

2 283 Inlägg
21 april 2008
P.S Kom med i Streetcar kategorin nu så nu är allt klart, ska bara få hem bilen från Reparation/Service.

R.I.P. Michael Jackson!

367 Inlägg
21 april 2008
akakaboto skrev:
Biiatchen skrev:

kör du inte med din corrado?

nope! men till helgen blir bitchen hel big_smile ska bara slipa in ventilerna m.m. smile sen e den fitt for figth agin wink

www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

367 Inlägg
21 april 2008
Pikey skrev:
Biiatchen skrev:

Haha har du sett mig där nere?

japp för d gjorde hon big_smile

www.CorradoClubSweden.se

526 Inlägg
21 april 2008
hejj igenn alla:D ÄNTLIGEN har BB fåt fingret ur arselet big_smile hur många här är de som kommer till karlstad nästa helg?? vill ju träffa alla i gänget ju:)

3 390 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
Jag kommer vara där.... Och koka kaffe på begäran wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

367 Inlägg
21 april 2008
faan vad najs! gott med lite kaffe då wink

www.CorradoClubSweden.se

482 Inlägg
21 april 2008
Pikey skrev:
T_modee skrev:
Theodorzon skrev:

Både du och Thimmy med söndriga bilar på samma kväll.. Verkligen ingen lyckad kväll på så sätt hehe

HEHE!!! Vill säga en sak KÖP ALDRIG EN BIL MED AUT LÅGA... Håller ju inte för lite HK sad Kommer troligen byggas om nu till man..

HVH Thimmy Modee

Kommer hem till dig Timmy så kan vi gråta ihop xD

Hehe smile Har snart hittat allt för att bygga om till man låda smile

1 779 Inlägg
22 april 2008
TyraX skrev:
hejj igenn alla:D ÄNTLIGEN har BB fåt fingret ur arselet big_smile hur många här är de som kommer till karlstad nästa helg?? vill ju träffa alla i gänget ju:)

nästa helg?? menar du den som kommer nu då?? eller vilken menar du?
förhelgenefter denna e de ju MoM och Vingåkra.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
22 april 2008
akakaboto skrev:
TyraX skrev:

nästa helg?? menar du den som kommer nu då?? eller vilken menar du?
förhelgenefter denna e de ju MoM och Vingåkra.

tongue..Tobbe,det e en träff uppe i Karlstad den 26 april och vi andra ska träffas den 3 maj...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 779 Inlägg
22 april 2008
mmm såg de senare när ja kollade lite i forumet big_smile hahaha.. big_smile ska du du å kalle till karlstad eller?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
22 april 2008
akakaboto skrev:
mmm såg de senare när ja kollade lite i forumet big_smile hahaha.. big_smile ska du du å kalle till karlstad eller?

nä,det blir inte så för min del vart fall..väntar till Vingåkra och Norrköping..cool

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
22 april 2008
Håkman fyller 20 idag...grattis "snorvalpen" på DIN STORA DAG!!

Bmwälskare
75 Inlägg
23 april 2008
Grattis på födelsedagen Håkman wink

Att vara vän med ett ex är bara en bluff!!!!!

236 Inlägg
23 april 2008
nu äntligen har dom nya fälgarna kommit på:) och touren närmar sig:)

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

36 Inlägg
24 april 2008
_qlimax_ skrev:
nu äntligen har dom nya fälgarna kommit på:) och touren närmar sig:)

Fan det blev maffigt med dom nya fälgarna tongue

Sök