5522
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

1 503 Inlägg
4 juni 2008
Låter jätteintressant med en projektklass!! F40:n ska bli riktigt kul att se. Enormt bygge han gör den snubben!

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
4 juni 2008
kan inte låta bli att fnissa nu...Kalle-ha tvättsakerna klara för förlust..om ni visste hur många killar som dragit sig ur...me i like it...
har paxat världens bästa plats för oss inne på campingen...bara krypa tebax te tältet/husvagnen när vi partat klart..tog platsen tvärs över..vill se dem som ska ha campingarna brevid oss o längre upp...att det sluttar något där..tävlingarna på kvällarna har gått ner till 6 stycken..det kommer inte finnas tid för att genomför 10 som vi tänkt från början..lär ta tid att bara genomföra dessa 6..pokaler kommer delas ut vid varje gren..men för hålla spänningen uppe så väljer vi att ha utdelning av dessa på söndagen då kampen avgjorts..tidsplan kommer läggas in på hemsidan på ungefär hur det ser ut under helgen...det kommer ösas med pokaler..ett närmare 50 tal e nog på väg att beställas..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

53 Inlägg
5 juni 2008
theangel6 skrev:
kan inte låta bli att fnissa nu...Kalle-ha tvättsakerna klara för förlust..om ni visste hur många killar som dragit sig ur...me i like it...
har paxat världens bästa plats för oss inne på campingen...bara krypa tebax te tältet/husvagnen när vi partat klart..tog platsen tvärs över..vill se dem som ska ha campingarna brevid oss o längre upp...att det sluttar något där..tävlingarna på kvällarna har gått ner till 6 stycken..det kommer inte finnas tid för att genomför 10 som vi tänkt från början..lär ta tid att bara genomföra dessa 6..pokaler kommer delas ut vid varje gren..men för hålla spänningen uppe så väljer vi att ha utdelning av dessa på söndagen då kampen avgjorts..tidsplan kommer läggas in på hemsidan på ungefär hur det ser ut under helgen...det kommer ösas med pokaler..ett närmare 50 tal e nog på väg att beställas..

fanken det va många pokaler hoppas att ni får mängd-rabatt..

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 juni 2008
Ja du Kalle...ta fram hinken nu tongue...nu åker killar ut ur deltagarlistan och tjejsidan ökar...asg...fint med nytvättad bil tongue

1 752 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
Ja du Kalle...ta fram hinken nu tongue...nu åker killar ut ur deltagarlistan och tjejsidan ökar...asg...fint med nytvättad bil tongue

Kommer o ladda upp med elefant-stringen med...wink Inte för att jag lär behöva annvända den sen iaf! cool

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 juni 2008
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

Kommer o ladda upp med elefant-stringen med...wink Inte för att jag lär behöva annvända den sen iaf! cool

Det e bäst du packar ner stringisarna nu...bered dig på förlust tongue...palla dig hit nu aboooooo...tänkte ta med dig på BUG RUN så du får se bilar tongue

1 752 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
Fick höra av Lotta idag att Micke o Janne(jobbar på Mantorp Park o är rätt så involverade i detta) tydligen hade en överraskning åt mig om vi killar förlorade...O dom verkar ju inte vara friska i huvvet nån utav dom, så snälla killar gör ALLT ni kan så vi inte förlorar!!!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
6 juni 2008
Kalle_Ponken skrev:
Fick höra av Lotta idag att Micke o Janne(jobbar på Mantorp Park o är rätt så involverade i detta) tydligen hade en överraskning åt mig om vi killar förlorade...O dom verkar ju inte vara friska i huvvet nån utav dom, så snälla killar gör ALLT ni kan så vi inte förlorar!!!

lol..det som väntar dig ska jag minsann filma in...TJEJER ni kommer älska det Kalle ska få göra...så vi kämpar för vår sida och för att få se lite nöje...roll

96 Inlägg
6 juni 2008
Sorry lotta får ej tag på han med db sad

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 juni 2008
Speedart1 skrev:

Då tar jag mig ett snack med Niclas ang db...så det löser sig tongue

1 752 Inlägg
7 juni 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
Speedart1 skrev:

Hur har det gått för er idag på BugRun då?big_smile

1 072 Inlägg
8 juni 2008
JAG HAR LÄST HEMSIDAN NU!! Bara så ni vet wink

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
8 juni 2008
theangel6 skrev:
Lindgren_ skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Hehe kan säga att du får rätt bra motstånd isånna fall...tongue En kompis till mig o Lotta som ska ställa ut sitt Ferrari F40 projekt som han har byggt helt från grunden big_smile "relativt" ordentligt bygge kan man ju säga att det är, ni kommer o förstå när ni ser det sen...big_smile

Herrejävlar :'(

Ni ska vell ha 1,2,3 pris va ? big_smile

Såg att ni diskuterat om projekt..har vi fler projekt än era två så kan en sån tävling bli av...har haft möte idag igen med Mantorp Park o då tog jag upp frågan ang det..men 2 bilar räcker inte för den tävlingen...så nu efterlyser jag projektbilar som vill ställa upp...krav e att en plan för bilen skall finnas..och uppvisning av hur arbetet av bilen skridit fram hittills...
Kommer in senare under kvällen med mer info lite kort här men fullt ut på hemsidan...
Ni har väl inte missat att hemsidans röstning på bilar har börjat?????ni som inte mailat bild på bil får se till att göra det nu...de andra har försprång...röster har redan börjat trilla in tongue

Kanske kan bistå med en projektbil! Om det behövs?

1 752 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Jill skrev:
theangel6 skrev:
Lindgren_ skrev:

Herrejävlar :'(

Ni ska vell ha 1,2,3 pris va ? big_smile

Såg att ni diskuterat om projekt..har vi fler projekt än era två så kan en sån tävling bli av...har haft möte idag igen med Mantorp Park o då tog jag upp frågan ang det..men 2 bilar räcker inte för den tävlingen...så nu efterlyser jag projektbilar som vill ställa upp...krav e att en plan för bilen skall finnas..och uppvisning av hur arbetet av bilen skridit fram hittills...
Kommer in senare under kvällen med mer info lite kort här men fullt ut på hemsidan...
Ni har väl inte missat att hemsidans röstning på bilar har börjat?????ni som inte mailat bild på bil får se till att göra det nu...de andra har försprång...röster har redan börjat trilla in tongue

Kanske kan bistå med en projektbil! Om det behövs?

Alltid trevligt o fylla på i den kategorin!smile Bara o skicka intresseanmälan till mig eller Lotta

53 Inlägg
8 juni 2008
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
Speedart1 skrev:

Hur har det gått för er idag på BugRun då?big_smile

det gick bra,men det var väldigt varmt lite rör på ryggen o i ansiktet men annars så va det okej tycke jag.

tjaba.är en kille på 25.håller på med att tävla i billjud.

1 752 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Härligt!big_smile Raggat upp många nya deltagare eller?smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 juni 2008
Kalle_Ponken skrev:
Härligt!big_smile Raggat upp många nya deltagare eller?smile

Japp..jag har delat ut flyers och snackat med folk hela helgen...fy satan så snygga VW jag har sett o fotat wink

Nu uppmanar jag alla att börja läsa hemsidan!!!!!!!rösta på bilarna nu..vi ska ha fram 3 snyggaste tjejbilar och 3 snyggaste killbilar...annars tar jag gärna pokalerna tongue

1 752 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Göttans då! big_smile Jag har fått in nån mer anmälan nu med, samt en ev projektbil som kommer på besök med om dom hinner...big_smile Det bygget kommer nog o väcka "en del" uppmärksamhet! big_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 juni 2008
Kalle_Ponken skrev:
Göttans då! big_smile Jag har fått in nån mer anmälan nu med, samt en ev projektbil som kommer på besök med om dom hinner...big_smile Det bygget kommer nog o väcka "en del" uppmärksamhet! big_smile

tongue...Kalle vi tar det via msn...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
8 juni 2008
jag har varit duktig tjej i helgen..jag har varit ute åkt rally i en SUV...så kul..tyckte han kunde kört lite snabbare gick typ 100 på grusväg med kast i kurvorna...han kunde vänsterbromsa vart fall...sen har jag åkt en tippbil...40 grder uppåt o sen 40 grader neråt och 40 grader på sidan...såååååå coooolllt...kanske skulle se vad företaget vill ha för vara med på Gatebil med tippbilen...nåt ni verkligen måste testa..men ha på säkerhetsbälten för det behövs när han tippar neråt o sidan på två hjul...cool grej...hihi...synd att jag inte hade med hjälm o handskar oxå...då hade jag varit på banan oxå o testat hej vilt tongue

Sök