2281
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

7 120 Inlägg
8 juni 2008
Hmm... Vill dit men har ingen skjuts hmm

1 752 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
Hmm... Vill dit men har ingen skjuts hmm

Dags o skaffa bil då?wink Nävars men det åker ju en massa folk från lite sydligare breddgrader som säkert kan hämta upp dig?smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

208 Inlägg
8 juni 2008
Vore kul å åka dit, lite långt bara sad

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 juni 2008
*_Slider_* skrev:
Vore kul å åka dit, lite långt bara sad

Vi har folk som kommer från Norge och Umeå...klart du ska me tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

1 779 Inlägg
9 juni 2008
nu e de fan inte många dagar kvar. big_smile hoppas ni håller tummarna för mig om att ja blir klar med bilen innan. big_smile eller med de ja ska göra iaf.. big_smile göra om lite i bagaget och in med dvd. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:
nu e de fan inte många dagar kvar. big_smile hoppas ni håller tummarna för mig om att ja blir klar med bilen innan. big_smile eller med de ja ska göra iaf.. big_smile göra om lite i bagaget och in med dvd. big_smile

Fast det har du väll sagt i ett år nu att du ska in med Dvd:n o det?tongue Haa nä då vi får la hoppas att du blir klar iaf! big_smile

282 Inlägg
9 juni 2008
ja du får hoppas att man hinner fan de e mycke nu sad och toppen verkar ta tid oj oj  nu ligger man på gränsen nästan..  någon   som har föslag på hur jag ska få plats och hur jag ska montera stegen i backlukan?

alla verkar ligga efter smile

Hur många har en kör klar bil igentligen??smilehmm

1 752 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Hur mycket steg o grejjer ska du knöla in där bak då?smile Hehe jovars det kan man väll säga att man inte ligger så långt fram som man ville från början:( Men men blir jag klar med ljudbygget så blir jag nöjd iaf:P

282 Inlägg
9 juni 2008
Kalle_Ponken skrev:
Hur mycket steg o grejjer ska du knöla in där bak då?smile Hehe jovars det kan man väll säga att man inte ligger så långt fram som man ville från början:( Men men blir jag klar med ljudbygget så blir jag nöjd iaf:P

3st steg sen en 12 sen en batt cap mer vil jag inte ha in för har ju min chas tank där me

samt att de blir 3 hägtalare samt en 10 i vardra dörr

tänkte bara ha så man har lite musik ialla fal
Senast redigerat av RS2Micke (9 juni 2008)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 juni 2008
RS2Micke skrev:
ja du får hoppas att man hinner fan de e mycke nu sad och toppen verkar ta tid oj oj  nu ligger man på gränsen nästan..  någon   som har föslag på hur jag ska få plats och hur jag ska montera stegen i backlukan?

Jag har en körklar bil tongue...

282 Inlägg
9 juni 2008
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:

än så länge Ja:)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 juni 2008
Har fixat en däckfirma idag te SOG...nu vill de veta vilka tum man kör mest på...langa mått ni använder så vi hinner beställa hem dem från leverantör..fanns två olika märken som är billiga som ni kan köra sönder...asg..fråga mig vad som helst förutom märket på däcken och pris..för jag har inte en aning ärligt..han sa det men jag jobba då han ringde...tyvärr e fälgar för sent för han att fixa fram..att jag inte tänkte på han tidigare...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 juni 2008
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:

än så länge Ja:)

tongue..ska te Biltema köpa flera rullar silver tejp te fronten...däck har jag ju så jag får väl snällt skifta om det skulle vara så..nu måste jag ju höra med vad priset på dem e tongue..händer det nåt med motorn så e det grabben som håller på med min andra..då får ja la rulla ut bilen dit efter SOG...men då kommer den andra motorn i tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
9 juni 2008
RS2Micke skrev:
Kalle_Ponken skrev:

3st steg sen en 12 sen en batt cap mer vil jag inte ha in för har ju min chas tank där me

lol..be inte Kalle om hjälp..har sett hans snygga bygge...roll..som inte höll..kabelfel..var det så Kalle?????

282 Inlägg
9 juni 2008
theangel6 skrev:
Har fixat en däckfirma idag te SOG...nu vill de veta vilka tum man kör mest på...langa mått ni använder så vi hinner beställa hem dem från leverantör..fanns två olika märken som är billiga som ni kan köra sönder...asg..fråga mig vad som helst förutom märket på däcken och pris..för jag har inte en aning ärligt..han sa det men jag jobba då han ringde...tyvärr e fälgar för sent för han att fixa fram..att jag inte tänkte på han tidigare...

16-17"tumare brukar vara bäst att köra bana med. han kan ju få bjuda på ett gäng så kan man bränna gummi så de räcker=) har dom med sig däck maskin så man kan skiffta däck där nere förresten?

282 Inlägg
9 juni 2008
när stänger dom portarna på torsdagen?

1 752 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:
Kalle_Ponken skrev:

lol..be inte Kalle om hjälp..har sett hans snygga bygge...roll..som inte höll..kabelfel..var det så Kalle?????

Skrattar bäst som skrattar sist hördöh du...tongue

1 779 Inlägg
9 juni 2008
kalle när vill du att ja ska komma till dig då?
vet du vilken dag sara och ggf kommer eller? kommer dom på torsdag eller fredag morgon?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 752 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:
vet du vilken dag sara och ggf kommer eller? kommer dom på torsdag eller fredag morgon?

Du är välkommen när det passar dej bäst! wink Antar att flickorna kommer ner på torsdag kväll nån gång:)

282 Inlägg
9 juni 2008
akakaboto skrev:

jaja så de e tjejerna som bestämer vilken dag du ska åka dit=) trode du va på killarnas sida=) men har förståt att du häldre e tjej:) de fins ju foto bevis på de=) haha

Sök