Någon som har ett förslag på hur jag ska få plats med de här? e välldigt tajt i backluckan. står still i huvet just nu:/
de där e väl inga problem å få in i en bil... du ska se mitt nya projekt
jo du kan ju inte jämföra en Ecsort med din=) din e ju ingenb race bil om man säger så=) din e en glidar bil med sjukt mycke högtalare så man blir döv om man sitter i och poppar=) jag måste bygga så jag kan få ut de snabbt och smidigt.. om du tycker de e lätt så får du mer en gärna hjälpa till så de blir snyggt?!
Någon som har ett förslag på hur jag ska få plats med de här? e välldigt tajt i backluckan. står still i huvet just nu:/
jo du kan ju inte jämföra en Ecsort med din=) din e ju ingenb race bil om man säger så=) din e en glidar bil med sjukt mycke högtalare så man blir döv om man sitter i och poppar=) jag måste bygga så jag kan få ut de snabbt och smidigt.. om du tycker de e lätt så får du mer en gärna hjälpa till så de blir snyggt?!
hade ja haft tid så.. men just nu e de andra projekt på g.. ska man bygga ljud i en racebil så letar man efter så lätta saker som möjligt så man slipper hålla på å plocka i å ur saker hela tiden..
hade ja haft tid så.. men just nu e de andra projekt på g.. ska man bygga ljud i en racebil så letar man efter så lätta saker som möjligt så man slipper hålla på å plocka i å ur saker hela tiden..
Försök och håll er till ämnet här, era bilstereoprojekt får ni nog diskutera någon annanstans.
mvh
Nu kommer jag in och försvarar våra deltagare lite...vi ska köra db drag under Gatebil..som man kan läsa på tråden och hemsidan..om deltagarna frågar andra deltagare om hjälp och så..då har de inte diskuterat det på fel plats...trodde det var fritt fram diskutera det som har med Gatebil att göra..har jag fel?????
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Försök och håll er till ämnet här, era bilstereoprojekt får ni nog diskutera någon annanstans.
mvh
Nu kommer jag in och försvarar våra deltagare lite...vi ska köra db drag under Gatebil..som man kan läsa på tråden och hemsidan..om deltagarna frågar andra deltagare om hjälp och så..då har de inte diskuterat det på fel plats...trodde det var fritt fram diskutera det som har med Gatebil att göra..har jag fel?????
Då kanske jag har missförstått, jag har inte läst igenom hela tråden utan det som diskuterades i slutet när jag skrev verkade bara vara off topic.
Jag ber om ursäkt om jag missuppfattat.
Mvh
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Ska man anmäla sig eller är det no show only go? Bubblan är ju mer av en showbil då rå.. nog för att han skulle ta sig runt banan men kom igen.. haha
alla är välkomna att delta..bankörning är inget tvång kan jag meddela..vi erbjuder utställning till alla bilar och de delatr oavsett vad de har för bil och hur den ser ut...så in med en anmälan till mig..tiden rinner ut nu för slutkamp...15 e sista datum för anmälan..men om nån kommer in efter det så löser vi biljetterna på annat sätt..så ragga fler nu:P
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se