1971
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

282 Inlägg
10 juni 2008
evilaudio skrev:
RS2Micke skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/67581/370850_03ngcf.jpg
Totalljud.se

Någon som har ett förslag på hur jag ska få plats med de här?neutral e välldigt tajt i backluckan.  står still i huvet just nu:/

de där e väl inga problem å få in i en bil... du ska se mitt nya projekt wink

jo du kan ju inte jämföra en Ecsort med din=) din e ju ingenb race bil om man säger så=) din e en glidar bil med sjukt mycke högtalare så man blir döv om man sitter i och poppar=) jag måste bygga så jag kan få ut de snabbt och smidigt.. om du tycker de e lätt så får du mer en gärna hjälpa till så de blir snyggt?!smile

282 Inlägg
10 juni 2008
jag bygger bara ett vanligt ljud så man har lite att lysna på när man åker till och från race.

16 197 Inlägg
10 juni 2008
RS2Micke skrev:
evilaudio skrev:
RS2Micke skrev:
Totalljud.se

Någon som har ett förslag på hur jag ska få plats med de här?neutral e välldigt tajt i backluckan.  står still i huvet just nu:/

jo du kan ju inte jämföra en Ecsort med din=) din e ju ingenb race bil om man säger så=) din e en glidar bil med sjukt mycke högtalare så man blir döv om man sitter i och poppar=) jag måste bygga så jag kan få ut de snabbt och smidigt.. om du tycker de e lätt så får du mer en gärna hjälpa till så de blir snyggt?!smile

hade ja haft tid så.. men just nu e de andra projekt på g..wink   ska man bygga ljud i en racebil så letar man efter så lätta saker som möjligt så man slipper hålla på å plocka i å ur saker hela tiden..big_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

282 Inlägg
10 juni 2008
evilaudio skrev:
RS2Micke skrev:
evilaudio skrev:

hade ja haft tid så.. men just nu e de andra projekt på g..wink   ska man bygga ljud i en racebil så letar man efter så lätta saker som möjligt så man slipper hålla på å plocka i å ur saker hela tiden..big_smile

haha inte jag=) för jag heter micke*L*

Administratör
11 967 Inlägg
10 juni 2008
Försök och håll er till ämnet här, era bilstereoprojekt får ni nog diskutera någon annanstans.

mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

282 Inlägg
10 juni 2008
chrizz skrev:
Försök och håll er till ämnet här, era bilstereoprojekt får ni nog diskutera någon annanstans.

mvh

tjaa trodde de hade med gatebil me att göra för de e ju endå DB tävling där me ju och jag la bara in en fråga.

282 Inlägg
10 juni 2008
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:
Evo-Danne skrev:
Snackas om däck, orkar inte läsa igenom 10 sidor, r-däck eller???

Pris å märke??

Finns 205-50-16?

fan du orkar inte mycke du=) de e bara 2 sidor om däck..

Lotta lägg ut en bild på sidan ang t-Shirtarna så vi får se hor dom ser ut.

Lotta kan inte göra det för att tröjorna beställdes idag o kommer hem precis innan gatebil tongue

du vet att pirre kan fixa såna tröjor me=) tänkte han skulle få göra mina tröjor

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 juni 2008
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:

fan du orkar inte mycke du=) de e bara 2 sidor om däck..

Lotta lägg ut en bild på sidan ang t-Shirtarna så vi får se hor dom ser ut.

Lotta kan inte göra det för att tröjorna beställdes idag o kommer hem precis innan gatebil tongue

du vet att pirre kan fixa såna tröjor me=) tänkte han skulle få göra mina tröjor

nu har Pirren sagt att han inte kan det du....jag frågade han ang GGF...så nån av oss två har verkligen fått fel info du...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 juni 2008
chrizz skrev:

mvh

Nu kommer jag in och försvarar våra deltagare lite...vi ska köra db drag under Gatebil..som man kan läsa på tråden och hemsidan..om deltagarna frågar andra deltagare om hjälp och så..då har de inte diskuterat det på fel plats...trodde det var fritt fram diskutera det som har med Gatebil att göra..har jag fel?????

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 juni 2008
RS2Micke skrev:
Totalljud.se

tongue..Micke...lätt att plocka ur för race???????lol

Team dBakuten
3 453 Inlägg
11 juni 2008
Ska man anmäla sig eller är det no show only go? smile
Bubblan är ju mer av en showbil då rå.. nog för att han skulle ta sig runt banan men kom igen.. haha

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

282 Inlägg
11 juni 2008
Tokken skrev:
Bubblan är ju mer av en showbil då rå.. nog för att han skulle ta sig runt banan men kom igen.. haha

tja du ska anmäla dig tycker jag! det kommer även vara db tävling som du kan ställa upp ismile

282 Inlägg
11 juni 2008
Tokken skrev:

juste vi åker från sthlm kl 18,00 på torsdag.smile

282 Inlägg
11 juni 2008
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:

nu har Pirren sagt att han inte kan det du....jag frågade han ang GGF...så nån av oss två har verkligen fått fel info du...

jasså de säger du. ja då har jag nog fel. men då måste jag beställa mina kläder någon annan stans,, tack för att du sa de=)

Administratör
11 967 Inlägg
11 juni 2008
theangel6 skrev:
chrizz skrev:

mvh

Nu kommer jag in och försvarar våra deltagare lite...vi ska köra db drag under Gatebil..som man kan läsa på tråden och hemsidan..om deltagarna frågar andra deltagare om hjälp och så..då har de inte diskuterat det på fel plats...trodde det var fritt fram diskutera det som har med Gatebil att göra..har jag fel?????

Då kanske jag har missförstått, jag har inte läst igenom hela tråden utan det som diskuterades i slutet när jag skrev verkade bara vara off topic.

Jag ber om ursäkt om jag missuppfattat.

Mvh

282 Inlägg
11 juni 2008
kl 18,00 samlas dom som vill på statoil i södertälje vid skandic Hotel för sam åk ner till gatebil vi åker från södertälje senast 18,15.

Kan meddela att det går lugnt ner för annars får jag stanna och tanka hela tiden smile

dom som bor på vägen kan ju meddela det senast 24/6 så ska vi se om vi kan lägga in några stopp på vägen ner=)

Någon som är sugen redan nu som vet att dom kommer får gärna fylla i tråden

1: Coswort Micke
2: Emma
2:
Senast redigerat av RS2Micke (11 juni 2008)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 juni 2008
Tokken skrev:

tongue alla är välkomna att delta..bankörning är inget tvång kan jag meddela..vi erbjuder utställning till alla bilar och de delatr oavsett vad de har för bil och hur den ser ut...så in med en anmälan till mig..tiden rinner ut nu för slutkamp...15 e sista datum för anmälan..men om nån kommer in efter det så löser vi biljetterna på annat sätt..så ragga fler nu:P

Administratör
11 967 Inlägg
11 juni 2008
Är jag inte förlåten?!? tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 juni 2008
chrizz skrev:

roll hmmmm...ska fundera lite...jo då,klart du e Chrizz tongue

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
11 juni 2008
chrizz skrev:

Detta inlägg får nog tolkas som bumpning av tråd alternativt/samt off topic. Skäms Chrizz! wink

Sök