2626
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 juni 2008
TCG skrev:
chrizz skrev:
Är jag inte förlåten?!? tongue

Detta inlägg får nog tolkas som bumpning av tråd alternativt/samt off topic. Skäms Chrizz! wink

lollollollol..den var klockren!!!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 juni 2008
http://s303.photobucket.com/albums/nn13 … ?start=120

på den länken finns tippbilen med som jag var ute och testade på BUG RUN..vad sägs om att ta in sånt till nästa års SOG????bara ett måste för att testas...jag kan åka hur många ggr som helst tongue

282 Inlägg
11 juni 2008
chrizz skrev:
Är jag inte förlåten?!? tongue

jo de e klart du är:)

fast de bror på har hört att du hjälper till med omröstningen på sog snyggaste bil=)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 juni 2008
Några deltagare från göteborg som åker ner tordagen efterlyses av en som inte är medlem här men vill ha sällskap ner till Mantorp...har vi några som åker ner torsdag???

1 072 Inlägg
11 juni 2008
theangel6 skrev:
Några deltagare från göteborg som åker ner tordagen efterlyses av en som inte är medlem här men vill ha sällskap ner till Mantorp...har vi några som åker ner torsdag???

Det blir väll typ upp?? tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 juni 2008
sik skrev:
theangel6 skrev:

Det blir väll typ upp?? tongue

Blir väl typ rakt över tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
11 juni 2008
RS2Micke skrev:
kl 18,00 samlas dom som vill på statoil i södertälje vid skandic Hotel för sam åk ner till gatebil vi åker från södertälje senast 18,15.

Kan meddela att det går lugnt ner för annars får jag stanna och tanka hela tiden smile

dom som bor på vägen kan ju meddela det senast 24/6 så ska vi se om vi kan lägga in några stopp på vägen ner=)

Någon som är sugen redan nu som vet att dom kommer får gärna fylla i tråden

1: Coswort Micke
2: Emma
3:theangel6..hihihi

282 Inlägg
11 juni 2008
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:
kl 18,00 samlas dom som vill på statoil i södertälje vid skandic Hotel för sam åk ner till gatebil vi åker från södertälje senast 18,15.

Kan meddela att det går lugnt ner för annars får jag stanna och tanka hela tiden smile

dom som bor på vägen kan ju meddela det senast 24/6 så ska vi se om vi kan lägga in några stopp på vägen ner=)

jasså de tror jag inte på=) men tack för omtanken=)
Senast redigerat av RS2Micke (11 juni 2008)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 juni 2008
RS2Micke skrev:
theangel6 skrev:
RS2Micke skrev:

jasså de tror jag inte på=) men tack för omtanken=)

tongue...inte????? roll

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 juni 2008
jag välkomnar Weider in i vårt gäng!!!!och så har vi fått in norska tjejer och killar....

282 Inlägg
12 juni 2008
theangel6 skrev:
jag välkomnar Weider in i vårt gäng!!!!och så har vi fått in norska tjejer och killar....

det e ju bra det VÄLKOMNA!!  nu är det inte många dagar kvar och på lördag ska vi göra reklam på en dag på strippen i strägnes. sista anmälningen är den 15.
Senast redigerat av RS2Micke (12 juni 2008)

282 Inlägg
12 juni 2008
theangel6 skrev:

Ditt Gäng ee hallå kom ihåg en sak, Det enda som kan få er tjejer att vinna är om NI snor våra bilar medans vi försöker Hjälpa till att få upp era bilar ur sanden smile hahaha (Skämt) Jag tror på er om jag ska vara 99% ärlig!

Administratör
11 967 Inlägg
12 juni 2008
Blir det nån gemensam camping för Garaget-medlemmar nånstans? Det vore skoj och samlas ett gäng...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 juni 2008
chrizz skrev:
Blir det nån gemensam camping för Garaget-medlemmar nånstans? Det vore skoj och samlas ett gäng...

Det blir gemensamt SOG campingsläger...duger det åt herrn..bara stå ut med de norska GGF tjejerna..asg..har varit och valt plats redan,så bered dig för krypavstånd mellan festival och vårt SOG område...sen vill vi ju alla se även Chrizz delta i kvällsaktiviterterna tongue

16 197 Inlägg
12 juni 2008
blir inge mantorp för mig.. hinner inte få ihop bilen...sad

"Testar man inte så får man aldrig veta"

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 juni 2008
Ett förslag...vi som har reklam bilar..ska vi ta på fredag och tillsammans maska av våra bilar från reklamdekaler för att visa att Slaget om Gatebil är igång?

Eddietion
12 juni 2008
Håll i hatten! Om 2 veckor kör vi! wink

Administratör
11 967 Inlägg
12 juni 2008
theangel6 skrev:
chrizz skrev:

Det blir gemensamt SOG campingsläger...duger det åt herrn..bara stå ut med de norska GGF tjejerna..asg..har varit och valt plats redan,så bered dig för krypavstånd mellan festival och vårt SOG område...sen vill vi ju alla se även Chrizz delta i kvällsaktiviterterna tongue

Ah, självklart duger det wink

Tråden är huge, vem orkar läsa allt?

Edit: Fast det låter som att ni ska sova på "festivalcampingen", dvs raj raj hela natten? Det pallar jag nog inte... det var sånt sjukt ös förra året, att många ångrade sig att de bodde där, de fick ingen sömn alls i princip smile

Nej, jag tror det får bli svensson-campingen, och så kan man traska några hundra meter extra till festivalområdet.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 juni 2008
evilaudio skrev:
blir inge mantorp för mig.. hinner inte få ihop bilen...sad

Nej vad tråkigt sad

1 779 Inlägg
12 juni 2008
theangel6 skrev:
Ett förslag...vi som har reklam bilar..ska vi ta på fredag och tillsammans maska av våra bilar från reklamdekaler för att visa att Slaget om Gatebil är igång?

aah de låter ju inte helt fel de.. kan man ju höra om phatdesign har några små fina tips på att få bort dom lätt å snällt mot lacken med smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Sök