3234
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
12 juni 2008
theangel6 skrev:
HyperSonica skrev:
Tack för inbjudan Theangel6... men är upptagen den hälgen tyvärr sad

tongue..det ryker killar ur deltagarlistan nu...andra nu ikväll...hihihi o vi tjejer ökar istället tongue
Det var ju synd..kommer ett slaget om gatebil nästa år med och med fler deltagare får vi hoppas..

Mjoo.. Plus att min lilla bil inte är i de bästa skicket för tillfället häller sad
Kjilarna hänger åt alla håll.. stenskott över allt.. o kablar som syns lite här o var typ sad
men men... får jag ordning på allt tills den 27 så hör jag av mej smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

282 Inlägg
12 juni 2008
theangel6 skrev:
HyperSonica skrev:
Tack för inbjudan Theangel6... men är upptagen den hälgen tyvärr sad

tongue..det ryker killar ur deltagarlistan nu...andra nu ikväll...hihihi o vi tjejer ökar istället tongue
Det var ju synd..kommer ett slaget om gatebil nästa år med och med fler deltagare får vi hoppas..

jaja nu ska vi inte va såna=) 

Du kan fan inte banga ur nu de e bara att boka om för sog är bar en ggn om året !!!winkbig_smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 juni 2008
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

Jag har vart duktig o köpt en svinbra grej o ta bort limrester o dekaler med!big_smile Kan ni få låna utav mig om ni är snälla! cool eller bjuder på en drink eller två..! big_smile

lol om VI är SNÄLLA????asg...du tar bort mina ja tongue

Ja o eftersom du tydligen inte kommer o vara snäll mot mig så måste ju det betyda att det blir mer o dricka för min del! big_smile
O så har vi fått igång ljudet i min igen*wohoo* eller ja, för ett tag iaf säkert....tongue

lol..du får inget att dricka av mig du lol...jag har piskan med..så välj själv..gör det självmant eller under hot lol

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

282 Inlägg
12 juni 2008
big_smile
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
theangel6 skrev:

lol om VI är SNÄLLA????asg...du tar bort mina ja tongue

Ja o eftersom du tydligen inte kommer o vara snäll mot mig så måste ju det betyda att det blir mer o dricka för min del! big_smile
O så har vi fått igång ljudet i min igen*wohoo* eller ja, för ett tag iaf säkert....tongue

lol..du får inget att dricka av mig du lol...jag har piskan med..så välj själv..gör det självmant eller under hot lol

haha du har piskan med dig och du vill väl att kalle ska använda den på dig då va är det de som är hotet?tongue

Administratör
11 967 Inlägg
12 juni 2008
Vet ni om det finns nån slags "körning för oss mesar" på banan nån gång under helgen? Dvs, där man kan plocka ut sin original 220hk familjevagn och prova på att åka ett par varv? smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

282 Inlägg
12 juni 2008
chrizz skrev:
Vet ni om det finns nån slags "körning för oss mesar" på banan nån gång under helgen? Dvs, där man kan plocka ut sin original 220hk familjevagn och prova på att åka ett par varv? smile

de kan du ju göra när som ju spelar ingen roll vilka som e ute på banan.. alla måste ju få köra ovavsett vad man har.

1 752 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
RS2Micke skrev:
big_smile
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

haha du har piskan med dig och du vill väl att kalle ska använda den på dig då va är det de som är hotet?tongue

Jag ska gömma mig i ett tält hela helgen...men jag säger inte vems eller vart det står:D Inga piskrapp på mig tack!tongue
Men förutom alla dess hot o dissningar på bygget så är jag fan riktigt pepp inför det här nu! big_smile Fullt ös heeeela helgen lång!!!!!cool

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

282 Inlägg
12 juni 2008
Kalle_Ponken skrev:
RS2Micke skrev:
big_smile
theangel6 skrev:

Jag ska gömma mig i ett tält hela helgen...men jag säger inte vems eller vart det står:D Inga piskrapp på mig tack!tongue
Men förutom alla dess hot o dissningar på bygget så är jag fan riktigt pepp inför det här nu! big_smile Fullt ös heeeela helgen lång!!!!!cool

de e bra kalle fultös medvetslös nästan=)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 juni 2008
RS2Micke skrev:
Kalle_Ponken skrev:
RS2Micke skrev:
big_smile

de e bra kalle fultös medvetslös nästan=)

jag joinar Kalle jag tongue

1 752 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
tycker att vi kan lägga in en deltagarlista för alla som kommer o köra fullt ös medvetslös under Gatebils helgen!
Lista:
Kalle_Ponken
RS2Micke
theangel6

1 072 Inlägg
12 juni 2008
chrizz skrev:

Även en elak moderator är tillåten att köra wink

1 072 Inlägg
12 juni 2008
Kalle_Ponken skrev:
tycker att vi kan lägga in en deltagarlista för alla som kommer o köra fullt ös medvetslös under Gatebils helgen!
Lista:
Kalle_Ponken
RS2Micke
theangel6

Ska du köra kalle???

1 752 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
sik skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Lista:
Kalle_Ponken
RS2Micke
theangel6

Ska du köra kalle???

Njaaaaa....Skulle väll isånna fall vaa i samma gäng som Chris då! big_smile
Senast redigerat av Kalle_Ponken (12 juni 2008)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 juni 2008
haha...se vem som däckar först tongue

1 072 Inlägg
12 juni 2008
Får väl se om kopplingen håller för lite stolle race denna gången då. smile Blir ett oljebyte innan oxå..

1 779 Inlägg
12 juni 2008
ja har räknat på att ja har ca 4 dagar på mig att göra klart mitt bagage inför mantorp så förvänta er inget jätte stligt nu

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
12 juni 2008
jag ska köpa silvertejp och strippes..det lär ju behövas..har ju sett hur de gör med driftningsbilarna så får nog ja me göra sen...asg

1 752 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
akakaboto skrev:
ja har räknat på att ja har ca 4 dagar på mig att göra klart mitt bagage inför mantorp så förvänta er inget jätte stligt nu

På dom smygbilderna jag har fått så skulle jag tro att det blir riktigt porrigt sen! wink

1 779 Inlägg
13 juni 2008
Kalle_Ponken skrev:
akakaboto skrev:

På dom smygbilderna jag har fått så skulle jag tro att det blir riktigt porrigt sen! wink

hehe men de e ju de att ja ska hinna klart med .tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

neckwomen_88
13 juni 2008
theangel6 skrev:
Alla nya deltagare som vill vara med på hemsidans röstning av snyggaste tjej/kill bil..maila in ett foto på er bil...röstning är på gång där..och på måndag drar vi igång här på Garaget...glöm inte vad vi sagt...ingen bild på första sidan av bilen som inte är er bil..får ej vara bara fälg eller med person med på fotot,nu röstar vi på bil inte nåt annat...så se till att er snyggaste foto på bilen ligger framme nu som första bild tongue

men men men, min nya bil är ju inte inköpt än så kan ju inte slänga upp bild på den förs affären är klar hmm  doh, får väl visa upp skönheten på plats istället...*håller tummarna för att köpet går vägen nu*

ska iaf bli ruskigt kul big_smile

Sök