4297
Sök

Stytuns coilsatser

1 062 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
Någon som vet något om dessa coilsatser och handlaren?

http://www.stytun.se/index.php?act=view … ductId=605

Mvh TLO
Senast redigerat av TLO (5 februari 2009)

"You Go, we go!"

Med lem
1 127 Inlägg
5 februari 2009
Vad är huvudsyftet med bilen? Åka bana? Åka lågt runt korvkiosken?

Dessa är absolut inget för seriösbanåkning iaf. 4 000kr får man ju knappt ett par vettiga stötdämpare för.
Senast redigerat av H3dlund (5 februari 2009)

1 062 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
Syftet är att kunna åka "normalt" samt med lite inspirerad körning på kurviga vägar, samt bankörning 1-2 gånger per år.
Sen skall coilarna hålla några år innan de går sönder.
Senast redigerat av TLO (5 februari 2009)

"You Go, we go!"

KHRacing
5 februari 2009
för det priset e det verkligen värt att tsta dem såklart, hade jag gjort utan tvekan

654 Inlägg
6 februari 2009
Vad är det för märke/tillverkare?
Ser inget om detta,kanske bara jag som är blind.

Står ju dock en del om Sponsring: XYZ...Och deras/dessa grejer är väl även billiga prylar där kvalitet(riktig kvalitet) inte är första ledet i produktionen.

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
6 februari 2009
TLO skrev:
Någon som vet något om dessa coilsatser och handlaren?

http://www.stytun.se/index.php?act=view … ductId=605

Mvh TLO

du kan ju testa å komma med en sumering sen, skulle haft nya ja med tongue

----->Strippen S2<-----

VCRACING

Diktator
968 Inlägg
6 februari 2009
dom där märkerna som står nedanför bilden är förmodligen dom märkerna som dom kommer leverera som, det är som med vwgolf.se grupp köp, vissa som mig fick i början interalloy, senare så byttes namnet 2-3 gånger mellan varje månad, nu tror jag dom har raceland, men alla såg och va precis lika dana förutom namnet på dom.

jag har av märket inter alloy på min jetta, dom har hållit sig fräsha och gängorna är fortfarande fina, är 1 år sedan nu som jag monterade dom... älskar bilens sjukt skön väghållning, är som en gocart på vägen, även med 75 hästar tongue så på din bil lär dom där göra sjukt mycket och få den till en trevlig vardags gocart

2 665 Inlägg
6 februari 2009
Tittar man på paket till golf3 så verkar det var som du säger brandis. Det står 3olika fabrikat.

Kanske ska prova detta! Tänkte köpa bilstein sprint men det är väl ingen som bryr sig om när man säljer den om några år.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

1 062 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
Ok tack för alla svaren.... man får helt enkelt ringa i språka lite med dem och sen se om man testar. Fabrikat "XYZ" låter som nåt ur Kalle Anka i mina öron, men är det som sagt något åtminstone halvbra fabrikat kan det ju vara värt att testa......

"You Go, we go!"

Avstängd
20 Inlägg
8 mars 2009
Idag säljer vi endast Coilover kit från Technix och XYZ, i vissa fall GT Cupline då dom har lite bredare sortiment. Recelands kit vet vi att det är lite strul med modellanpassning på bla Audi A4.

Vi har sålt kit från Technix i över 2 år och det har bara varit positiva reaktioner på dessa. Vill man ha ett mer välarbetat chassi med fler inställningsmöjligheter så är det XYZ som gäller (Motsvare K-sport och D2) .

1 417 Inlägg
8 mars 2009
Dom hade ju ett forum. Fråga där!

Sök