6333
Sök

Kapa Fjädersänksats 40mm, hur mycket?

040 RedLine
1 219 Inlägg
1 november 2009
Trådstartare
Pan skrev:
BrajjAxx skrev:
Pan skrev:
Det ända jag är missnöjd med min GE Motorsport är att den är för mjuk satsen. Fan går ju i skärmkanterna när jag leker gillar inte fullt rattutslag på bredden tongue

Finns två olika modeller, en mjukare och en hårdar:P

Jag har den hårda wink

EDIT Om dom inte blåst mig!

Haha:P Nä men de blev väll bättre än orginal?

Kolla mitt projekt:
Klicka HÄR

Pan
1 november 2009
Jo asså bilen känns väl bra på vägen och så. Men jag hade gärna haft den lite styvare smile Det sura är väl att jag vågar inte kapa ngt på den :S. Annars hade jag tagit ett varv.

mvh
Senast redigerat av Pan (1 november 2009)

040 RedLine
1 219 Inlägg
2 november 2009
Trådstartare
Pan skrev:
Jo asså bilen känns väl bra på vägen och så. Men jag hade gärna haft den lite styvare smile Det sura är väl att jag vågar inte kapa ngt på den :S. Annars hade jag tagit ett varv.

mvh

haha aa jo:) Vet ine om jag vågar kapa mina:-/

Kolla mitt projekt:
Klicka HÄR

huh?
10 427 Inlägg
2 november 2009
Pan skrev:
Det ända jag är missnöjd med min GE Motorsport är att den är för mjuk satsen. Fan går ju i skärmkanterna när jag leker gillar inte fullt rattutslag på bredden tongue

Det är ju sånt grövre krängningshämmare är till för. wink

Pan
2 november 2009
steifan skrev:
Pan skrev:

haha ägd. Får jag kika upp du har redan länka bra tråd till mig får nog läsa lite i den kanske

Svenska volvo 700/900 klubbens väghållingstråd smile
http://svenskavolvo7900klubben.se/phpBB … mp;t=61735

huh?
10 427 Inlägg
2 november 2009
Pan skrev:
steifan skrev:
Pan skrev:

haha ägd. Får jag kika upp du har redan länka bra tråd till mig får nog läsa lite i den kanske

Svenska volvo 700/900 klubbens väghållingstråd smile
http://svenskavolvo7900klubben.se/phpBB … mp;t=61735

Jomenvisst, en IPD 25/25mm sats passar nog bra till din ligist-(antar jag wink)-körstil tongue
Men kostar ~3500 ungefär just nu via Nederländerna.

Sök