Kopplingen slutade helt plötsligt att frikoppla på min volvo 745 gl - 90, fixat !! =)

Klorin_Elvis Fetast i stan !!
21 januari 2010 · 991 Inlägg

Okej kanon ska ringa så fort jag vaknar imorgon smile  så det går så pass fort för dom att ta hem den alltså ?  det låter ju kanoners smile     
tack än en gång för hjälpen !   håller tummarna på  att dom har en sådan hemma elr kan ta hem tills på fredag smile

// Emil

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Louksor
21 januari 2010 · 1 915 Inlägg

När jag har beställt saker här i stan så brukar det komma över natten, men ibland har det även tagit längre tid.

V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01
Xuri One Man Clan
21 januari 2010 · 4 287 Inlägg

Louksor skrev:
När jag har beställt saker här i stan så brukar det komma över natten, men ibland har det även tagit längre tid.

den volvoverkstan jag jobbade på innan om vi beställde innan kl 08:30 så hade vi delen kl 12-13:00 å då låg vi sist på den lastbilsrutten med turbilen från centralagret..

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
Klorin_Elvis Fetast i stan !!
21 januari 2010 · 991 Inlägg

Har idag köpt en sådan där spårring på volvo smile  dom hade 5stycken sådana hemma faktiskt .  så nu väntar jag bara på polarn som skall komma och hjälpa mig sätta dit den smile

Tack för hjälpen alla  men speciellt STORT TACK till Louksor smile 

Mvh Emil

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Louksor
21 januari 2010 · 1 915 Inlägg

Skönt att det ordnade sig!
Men konstigt att de har sån låsring när det inte ska sitta nån där enligt den du pratade med först lol
Hoppas du sa till dom på Volvo att lära sig lite mer om bilar och dess reservdelar smile

Klorin_Elvis skrev:
Har idag köpt en sådan där spårring på volvo smile  dom hade 5stycken sådana hemma faktiskt .  så nu väntar jag bara på polarn som skall komma och hjälpa mig sätta dit den smile

Tack för hjälpen alla  men speciellt STORT TACK till Louksor smile 

Mvh Emil

V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01
Klorin_Elvis Fetast i stan !!
21 januari 2010 · 991 Inlägg

Louksor skrev:
Skönt att det ordnade sig!
Men konstigt att de har sån låsring när det inte ska sitta nån där enligt den du pratade med först lol
Hoppas du sa till dom på Volvo att lära sig lite mer om bilar och dess reservdelar smile

Klorin_Elvis skrev:
Har idag köpt en sådan där spårring på volvo smile  dom hade 5stycken sådana hemma faktiskt .  så nu väntar jag bara på polarn som skall komma och hjälpa mig sätta dit den smile

Tack för hjälpen alla  men speciellt STORT TACK till Louksor smile 

Mvh Emil

Ja skönt som fan smile
Haha ja precis det var väldigt konstigt tycker jag med tongue
Ne det var morsan och farsan som var där och handlade så jag var inte med tongue

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Klorin_Elvis Fetast i stan !!
22 januari 2010 · 991 Inlägg

Nu äntligen så är bilen körbar igen smile
Men måste lufta kopplingen då kopplingen tar väldigt långt ner och jag som är van att köra med kopplingen tar högt upp tongue

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Volvo 740 GL "KALSONGEN" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang