Byta dimljus på x40-98

UniCorn
24 juni 2010 · 3 Inlägg

Nu ligger det till på detta viset att mitt ena dimljus lagt av och det irriterar mig..
hur och vad för lampa är det?
har inte ens haft tid att kolla hur man skulle kunna lösa detta.
(kan ju meddela att jag inte är den mest mekaniska tjejern på garaget heller.. sad )

sen är båda glasen till ljusen spruckna.
Någon som vet vart man kan köpa? hellst billigt wink

Tack på förhand!

~ Jag tar varje km som den kommer! ~
falmo
24 juni 2010 · 473 Inlägg

du kan gå in på www.laga.se och köpa dessa begagnade . eller så går du in på www.skruvat.se där finns hela kittet för 623 kr/st fanns även på Biltema för 423 spänn
vilken lampa du ska ha vet jag inte men om du åker till en mack och ber dem byta så fixar de säkert detta .

isso \m/(><)\m/
24 juni 2010 · 742 Inlägg

Är 99,9% säker på att det är H3 lampor. Har mina gamla dimljus från min gamla S40 liggandes i garaget och skräpar så skulle kunna kolla imorn vad det är för lampor om du inte fått svar innan

Keso är köttfärs gjord på mumintroll
UniCorn
25 juni 2010 · 3 Inlägg

isso skrev:
Är 99,9% säker på att det är H3 lampor. Har mina gamla dimljus från min gamla S40 liggandes i garaget och skräpar så skulle kunna kolla imorn vad det är för lampor om du inte fått svar innan

hmm.. har du hela lampor med glas och allt?
om det är så och om de bara ligger och skräpar.. det är inget du vill sälja? smile

~ Jag tar varje km som den kommer! ~
isso \m/(><)\m/
25 juni 2010 · 742 Inlägg

UniCorn skrev:

isso skrev:
Är 99,9% säker på att det är H3 lampor. Har mina gamla dimljus från min gamla S40 liggandes i garaget och skräpar så skulle kunna kolla imorn vad det är för lampor om du inte fått svar innan

hmm.. har du hela lampor med glas och allt?
om det är så och om de bara ligger och skräpar.. det är inget du vill sälja? smile

Har för mig att dom var hela. Gick inte att ha dom iom att jag hade stylingfront. Jo visst kan man sälja dom, kan pm efter att jag kikat på dom

Keso är köttfärs gjord på mumintroll
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang