Blårökande bil, Volvo S60R !!

Glesmark
28 juni 2013 · 1 938 Inlägg

Den lata modellen heter CRC Packningsborttagning, det löser upp alla flytande packningar/silikoner till en flytande massa.
Torkas enklast av med trasa och du finner inte ett spår av den sen.

hangman
29 juni 2013 · 2 174 Inlägg

Glesmark skrev:
Den lata modellen heter CRC Packningsborttagning, det löser upp alla flytande packningar/silikoner till en flytande massa.
Torkas enklast av med trasa och du finner inte ett spår av den sen.

Har en guide när jag använder den på fälgar, för att ta bort klarlacken, extremt bra medel men mekonomen har slutat sälja det, tror det knappt finns kvar jag har letat i Motala iaf och ingen har eller kan ta hem.

fatb0b
13 juli 2013 · 24 Inlägg

hangman skrev:

Glesmark skrev:
Den lata modellen heter CRC Packningsborttagning, det löser upp alla flytande packningar/silikoner till en flytande massa.
Torkas enklast av med trasa och du finner inte ett spår av den sen.

Har en guide när jag använder den på fälgar, för att ta bort klarlacken, extremt bra medel men mekonomen har slutat sälja det, tror det knappt finns kvar jag har letat i Motala iaf och ingen har eller kan ta hem.

Finns ju på autoexperten!

Renault 5 Gte (super 5) "Fatb0b" (1988)
hangman
14 juli 2013 · 2 174 Inlägg

fatb0b skrev:

hangman skrev:

Glesmark skrev:
Den lata modellen heter CRC Packningsborttagning, det löser upp alla flytande packningar/silikoner till en flytande massa.
Torkas enklast av med trasa och du finner inte ett spår av den sen.

Har en guide när jag använder den på fälgar, för att ta bort klarlacken, extremt bra medel men mekonomen har slutat sälja det, tror det knappt finns kvar jag har letat i Motala iaf och ingen har eller kan ta hem.

Finns ju på autoexperten!

Dom har tagit bort den ur sortimentet, även mekonomen då jag skulle ha en flaska för 2 veckor sen till ett motorbygge. Fick ta andra medel som inte var lika bra. Finns engine cleaner och skit men den riktiga gasket remower är förbjuden pga något skit läste jag.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang