3823
Sök

tv4????

940LTT
76 Inlägg
25 november 2005
Trådstartare
vad menar alla som säger att tv4 ska hålla sig borta då dom annonserar nått??????nån som kan förklara/smokerubber

bilar me choke....lider på vintern!

pimp-in-rby
25 november 2005
undra ja med..

12 086 Inlägg
25 november 2005
Jag med?.. tycker bara der ser så jävla fult och oseriöst med dom där utläggen.

91 Inlägg
25 november 2005
Tidigare ringde alltid TV4:s säljare och försökte kränga ut samma annons på deras text-tv.. Så var det för några år sedan, dom ringde i princip på alla annaonser som jag lade ut.. dock har jag inte varit med om dessa jobbiga människor det senaste året.

Driver
2 111 Inlägg
25 november 2005
har varit uppe förut.men, tv4 ringer ibland (ofta) upp annonsörer och erbjuder dem att annonsera på tv4:s text tv. Tv4:a har dock kommit överens med blocket.se iaf att inte ringa de som skriver att de inte vill bli uppringda om jag inte minns fel. Att annonsera på tv4:s hemsida kostar troligen då de verkar vara ett besvär.

hhe såg ditt svar nu creatix.
Senast redigerat av Janken (25 november 2005)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

679 Inlägg
26 november 2005
Jag sa att dom fick svartlista mig och att jag skulle stämma dom om dom ringde igen. Eftersom jag både skrev i annonsen + kryssade i den ruta som finns om att inga teleförsäljare får ringa och ändå så ringde dom.

Men då tog det till nästa annons så ringde dom igen eftersom jag då glömmde skriva detta stort i annonsen.
Då krävde jag att dom bad om ursäkt och att dom aldrig skulle höra av sig igen.
Deras chef ville dok ej prata med mej då han var "upptagen". Sen har jag inte hört nått, men jag tror dom har lugnat sig överhuvudtaget. Vem fasen läser text-tv annonser på 2000-talet?

pimp-in-rby
26 november 2005
Fkoff skrev:
Jag med?.. tycker bara der ser så jävla fult och oseriöst med dom där utläggen.

så ditt var inte oseriöst?

638 Inlägg
26 november 2005
Förut ringde dom på allt nästan pga blocket inte skrivit att det var förbjudet och annonsörerna inte skrev något heller.

Sen la blocket till en text ¨på sidan där det stod att det var olagligt för tv4 att ringa annonsören om denne kryssade i att han/hon inte ville bli ringd. Då minskade det markant, men dom ringer ännu.

Det är alltså inte TV4 som ringer för er som inte visste. det är callcenters som fått i uppdrag av tv4 att marknadsföra och söker då "kunder" på alla möjliga sätt.

Kommer väl nånting här snart!

Sök