Billjud och multimedia
Allt som rör "ICE" (In Car Entertainment), bilstereo, högtalare, multimedia etc.
Köpa Baslåda + Steg. Budget 4 tusen12
av Drmadman, 2 maj 2011
39 svar
10 078 visningar
Skillnad i frontsats saab 9-3 og och 9-3 06-?
av Bulowski, 4 maj 2011
0 svar
1 191 visningar
Någon galen billjudsbyggare som kan ge mig lite idéer?123
av Putteliten, 29 april 2011
51 svar
16 797 visningar
Tinly och audiomoods [bra/eller bara skit?]
av Ygden, 28 april 2011
15 svar
6 928 visningar
Sänka basen i orginalhögtalare ?
av marcussomfan, 2 maj 2011
10 svar
3 388 visningar
Hjälp med inkoppling av GAS Bas med GAS alpha x4 slutsteg
av Laggzor, 2 maj 2011
6 svar
11 924 visningar
Ska dra kabel till slutsteget idag, bra att tänka på.
av Fitttim, 1 maj 2011
14 svar
6 126 visningar
Bakåtvända bas element?123
av illiuminati, 13 april 2011
42 svar
19 458 visningar
Hur ska jag koppla baslådan med slutsteget?(Nybörjare)
av hwille, 30 april 2011
5 svar
3 242 visningar
Vart lägger man in sim kortet i bilen BMW 530IA E39 -01
av MR-P, 13 april 2009
6 svar
9 232 visningar
Hackande skivor i cd-växlare, bränna på ett speciellt sätt?
av te_wik, 30 april 2011
17 svar
7 761 visningar
Tips på högtalare i Renault Megane 01a
av S60_VolvoR, 30 mars 2011
5 svar
7 552 visningar
Externbaslåda i V70N Med ORG subwoofer i skuffen?
av vitto, 1 maj 2011
0 svar
1 128 visningar
Vad ska jag ha för slutsteg till min baslåda, mutant.
av Thaien, 30 april 2011
4 svar
2 017 visningar
Problem med uppspelning av vissa låtar - Alpine iDA-x001
av Jimmu, 27 april 2010
9 svar
3 704 visningar
Bas element till SPL Dynamics ICE 800D
av Swetox, 29 april 2011
10 svar
4 313 visningar
Hur kopplar man kondensator + 2st slutsteg ?123
av sN4P, 28 april 2011
58 svar
17 760 visningar
Hur ska man koppla ? [nybörjare på ljud]
av Ygden, 29 april 2011
10 svar
5 459 visningar
Byta kablarna till generatorn
av elitemodd, 13 mars 2011
4 svar
1 903 visningar
Koppla in baslåda + slutsteg i Mazda 6???
av FreddoN, 29 april 2011
8 svar
6 385 visningar
Vad är det som avgör vilken impedans som gäller?
av T-sound, 29 april 2011
5 svar
3 310 visningar
Reservdelar till JBL GTO14001E slutsteg
av Henrikkarlsson, 26 april 2011
4 svar
2 801 visningar
Stereo/CD glapp i SAAB 9-5, -01
av Kaktus, 28 april 2011
5 svar
2 531 visningar
Hur sätter man fast baslådan i bagaget och hur sätter man fast kablarna?
av SaabAnton, 28 april 2011
9 svar
9 183 visningar
Hur kopplar jag min bas till baslådan?
av SaabAnton, 28 april 2011
8 svar
2 514 visningar
HJÄLP! Min stereo i Golf II blir nollställd varje gång jag drar ut nyckeln!!
av DRNKtilURdead, 27 april 2011
12 svar
4 862 visningar
Volvo V70 -04 byte av stereo
av Xilone, 3 april 2011
15 svar
26 557 visningar
Dålig bas efter inkoppling
av opeldrifter, 17 april 2011
13 svar
5 790 visningar
Bas spelar bra som fan, men dör ibland?12
av M-Wetter, 25 april 2011
26 svar
9 816 visningar
Hjälp ang. Avstäming på min baslåda ?12
av Poppos, 17 april 2011
22 svar
8 536 visningar
4 svar
1 849 visningar
'Ström klabel och lågnivå Passat -00
av _Olsson_, 28 april 2011
1 svar
1 391 visningar
64 liters sluten låda till kicker c12 (comp) för stor?
av rowbn, 27 april 2011
6 svar
2 228 visningar
Ljudsystem Nissan Micra 02a
av rilleman27, 18 april 2011
10 svar
4 697 visningar
2x12" med dubbla talspolar hjälp mig med koppling!
av Adambrunnegard, 26 april 2011
12 svar
3 704 visningar
Få minnet i nya stereon att fungera, hur?
av Jingland, 27 april 2011
2 svar
1 518 visningar
Kan jag koppla lågnivåkablarna såhär?
av thobbeee, 27 april 2011
4 svar
1 766 visningar
Radio adapter Bmw 3serien E46
av Knezovic, 27 april 2011
4 svar
4 166 visningar

