Jag tror vi är ganska många som ser fram emot detta Hoppas på att folk kommer i allt annat än vinterbilar bara, men de ska väll inte vara några problem när det är drygt 1.5 månad kvar
Jag tror vi är ganska många som ser fram emot detta Hoppas på att folk kommer i allt annat än vinterbilar bara, men de ska väll inte vara några problem när det är drygt 1.5 månad kvar
Tror de flesta väntar på att få fram sommarbilarna jag är iaf en utav dom snön den smälter bort i bra fart med ...
Ja 7 maj.. så håll ut några veckor till, och lägg den tiden på att putsa upp era bilar ,efter vart på A6 träffen nu ikväll i jkpg, så måste jag säga att överlag förutom några få fall, så var de väldigt dåligt skick på bilarna samt dålig puts!!!!!!! Tycker jag är konstigt när man haft hela vintern på sig att greja.. Ne, inte alls nån höjdare att se!!
Nja jag håller inte riktigt med dig,alla köper bil för att man ska ha cool med bilen,men att putsa bilen i hela vinter!!!!! Det är ränna SLAVÄRI.Det är vi som äger bilen INTE bilen ås:P
Nja jag håller inte riktigt med dig,alla köper bil för att man ska ha cool med bilen,men att putsa bilen i hela vinter!!!!! Det är ränna SLAVÄRI.Det är vi som äger bilen INTE bilen ås:P
Va? Fattar inte?!
Tror han menar att man köper sin bil för att ha kul med den, inte för att putsa den som en slav hela vintern. Vi äger bilen, bilen äger inte oss.