2160
Sök

Angående ..:::MAXMEETS:::.. Trollhättan -R.I.P 2010-09-03- -->> Besök BACKYARD AUTOMEET istället!!

96 Inlägg
18 mars 2010
Jaern skrev:
Gr00v skrev:
längtar verkligen efter detta. smile

Då är vi Två....

Tre..

17 Inlägg
18 mars 2010
Jag tror vi är ganska många som ser fram emot detta smile
Hoppas på att folk kommer i allt annat än vinterbilar bara, men de ska väll inte vara några problem när det är drygt 1.5 månad kvar smile

30 Inlägg
19 mars 2010
DHermansson skrev:
Jag tror vi är ganska många som ser fram emot detta smile
Hoppas på att folk kommer i allt annat än vinterbilar bara, men de ska väll inte vara några problem när det är drygt 1.5 månad kvar smile

Tror de flesta väntar på att få fram sommarbilarna jag är iaf en utav dom smile snön den smälter bort i bra fart med ...

17 Inlägg
20 mars 2010
Kan hålla med dej. Vem vill inte ha ut sin bil efter denna vintern? smile

32 Inlägg
31 mars 2010
Bjork skrev:
Berg skrev:
Bjork skrev:

De märker vi väl då tongue Vi får la släpa med Ted och hans Lambo också tongue

Ted i Lambo, Du i Superfräscha golfen, och jag i min Clio.. jojo tjena^^ haha.. Vadå tredje hjulet.. hehe

Nu är ju premiären 7/5, har du inte rullat ut saaben så får vi väl ta den på släp dit tongue eller så
säger du till pojken med den blå viggen big_smile

Jag tar med mig Berg annars till träffen om han inte vågar ta ut sin för dammet på vägarna wink

OEM <3
6 957 Inlägg
1 april 2010
Borglund skrev:
Bjork skrev:
Berg skrev:

Ted i Lambo, Du i Superfräscha golfen, och jag i min Clio.. jojo tjena^^ haha.. Vadå tredje hjulet.. hehe

Nu är ju premiären 7/5, har du inte rullat ut saaben så får vi väl ta den på släp dit tongue eller så
säger du till pojken med den blå viggen big_smile

Jag tar med mig Berg annars till träffen om han inte vågar ta ut sin för dammet på vägarna wink

Då får han sitta i baksätet som straff tongue

OEM <3

2 924 Inlägg
1 april 2010
Trådstartare
Men vad är detta för miljö-trams, samåkning!? roll
Till Max Meet åker man väl en person i varje bil så det blir många bilar? tongue

~ Life is short, have FUN! ~

Teddan
2 495 Inlägg
1 april 2010
peegee skrev:
Men vad är detta för miljö-trams, samåkning!? roll
Till Max Meet åker man väl en person i varje bil så det blir många bilar? tongue

Helt rätt big_smile

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

43 Inlägg
2 april 2010
Raderades mitt inlägg?

Livet e ju för fan livsfarligt! INGEN har ju överlevt det än..

Berg
424 Inlägg
2 april 2010
Jackass skrev:
Raderades mitt inlägg?

De här är en max-meet tråd, och Max meet börjar just 7 maj, ev tidigare saker får diskuteras i annan tråd liksom^^wink

177 Inlägg
2 april 2010
Nu får du skärpa dig Vara-Berg, du kan ju inte vara rädd för dammet? Här i Thn kör folk året om med sina "Viggen" wink wink

Born in Germany, Built in America, Raised in Sweden! BMW X5

43 Inlägg
2 april 2010
Jeje, tyckte det va lite onödigt och skapa en ny tråd om MAX träffar, man är ju bara så sugen på att det ska dra igång smile Ses i maj.

Livet e ju för fan livsfarligt! INGEN har ju överlevt det än..

Berg
424 Inlägg
2 april 2010
BergsST skrev:
Nu får du skärpa dig Vara-Berg, du kan ju inte vara rädd för dammet? Här i Thn kör folk året om med sina "Viggen" wink wink

Jo de tror jag säkert de gör.. men då är de annat skick på bilarna över lag också^^ hehe

Avstängd
1 557 Inlägg
3 april 2010
Skall försöka få med ett gäng upp den 7/5 smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Hojstyling.se
72 Inlägg
3 april 2010
Nu borde det väl ändå snart vara dags?! smile

Berg
424 Inlägg
3 april 2010
NiWi skrev:
Nu borde det väl ändå snart vara dags?! smile

Ja 7 maj.. så håll ut några veckor till, och lägg den tiden på att putsa upp era bilar ,efter vart på A6 träffen nu ikväll i jkpg, så måste jag säga att överlag förutom några få fall, så var de väldigt dåligt skick på bilarna samt dålig puts!!!!!!! Tycker jag är konstigt när man haft hela vintern på sig att greja.. Ne, inte alls nån höjdare att se!!hmm
Senast redigerat av Berg (3 april 2010)

123 Inlägg
4 april 2010
Nja jag håller inte riktigt med dig,alla köper bil för att man ska ha cool med bilen,men att putsa bilen i hela vinter!!!!! Det är ränna SLAVÄRI.Det är vi som äger bilen INTE bilen ås:P

Vectra OPC

Hojstyling.se
72 Inlägg
6 april 2010
Jaja, den som väntar på något gott. Eller vad ska man säga? smile

2 924 Inlägg
6 april 2010
Trådstartare
VectraGTS skrev:
Nja jag håller inte riktigt med dig,alla köper bil för att man ska ha cool med bilen,men att putsa bilen i hela vinter!!!!! Det är ränna SLAVÄRI.Det är vi som äger bilen INTE bilen ås:P

Va? Fattar inte?! yikes

~ Life is short, have FUN! ~

461 Inlägg
6 april 2010
peegee skrev:
VectraGTS skrev:

Va? Fattar inte?! yikes

Tror han menar att man köper sin bil för att ha kul med den, inte för att putsa den som en slav hela vintern. Vi äger bilen, bilen äger inte oss.

BMW - Better Make Way

Sök