2138
Sök

Angående: Brostugan varje vecka! ONSDAGAR 19:00

Finraggare
2 381 Inlägg
5 augusti 2010
Nej det var dem jag menade som drog från Akalla. Vi stod mes still och pratade skit kändes det som. Måste säga att jag har kastat lystra blickar på din Clio - en femma känns liksom som det inte räcker till. Får närma mig nästa gång och kolla lite mer...

I love being a nobody - because nobody is perfect.

10 Inlägg
5 augusti 2010
Hade stannat längre om det inte var för att det var lägg dags tidigt den kvällen pga jobb..

260 Inlägg
6 augusti 2010
Kan ingen styra upp nåt på onsdagar efter Brostugan? Blir lite för mkt däckspark som det ser ut nu...

260 Inlägg
6 augusti 2010
CarpeDiem skrev:
mackyfr skrev:
Kan ingen styra upp nåt på onsdagar efter Brostugan? Blir lite för mkt däckspark som det ser ut nu...

Det har inte varit nåt på 3-4 veckor.

Mvh

Ok. Får man väl göra som sist nu, styra upp nåt eget och dra iväg wink

Cupra_
6 augusti 2010
Inlägg redigerat av moderator

§8 Streetracing
Organiserig av olaglig streetracing får inte förekomma här (engligt svensk lag). Det gäller oavsett om det sker direkt eller indirekt. Dvs, är det allmänt känt att en träff handlar om streetracing så är det inte tillåtet att annonsera eller diskutera träffen oavsett om det uttalats i tråden att det handlar om streetracing eller inte.
Senast redigerat av Quadrablast (6 augusti 2010)

642 Inlägg
6 augusti 2010
Ingen idé att snacka race här på garaget då kommer tråden låsas inom en snar framtid, ta kontakt med något team ifall de vill arra något på onsdagskvällar är mitt tips.

Cupra_
7 augusti 2010
Vem har sagt nåt om race? tongue Man kan ju stå o snacka m.m. även om vägen är rak smile

642 Inlägg
7 augusti 2010
Quadrablast skrev:
Vem har sagt nåt om race? tongue Man kan ju stå o snacka m.m. även om vägen är rak smile

Haha jo det är sant, men det är ju moderatorernas tolkning som räknas och av erfarenhet så tror jag "raksträcke"snacket tolkas av de som streetrace tongue

Cupra_
7 augusti 2010
Jo det är sant... Men då kan jag säga såhär: Det finns andra mötesplatser inom kommunen som har öppet lite längre för fika m.m. samt har plats för fler bilar. Kanske vore något för de som ev. vill förlänga kvällen?

Kommer nu den 11:e om inte vädret blir trist, just nu ser det ut att kunna bli vad som helst..
Senast redigerat av Quadrablast (8 augusti 2010)

Cupra_
9 augusti 2010
Varför så dött i tråden? Brukar ju vara mängder med folk där! Hur som helst, det ska iaf bli soligt/lätt molnighet på onsdag men inget regn. Passa på nu innan säsongen är slut!

194 Inlägg
11 augusti 2010
Jag är där idag.
Senast redigerat av Manken (11 augusti 2010)

3 390 Inlägg
11 augusti 2010
Lägg ner snacket om "fika", "eftersnack" och "raksträckor" annars kommer tråden som sagt låsas. Ni kan (förhoppningsvis) reglerna så varför hålla på att försöka diskutera något ni inte får ?

Vänligen respektera detta.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 196 Inlägg
18 augusti 2010
några som kommer idag? smile

Finraggare
2 381 Inlägg
18 augusti 2010
Akalla sen?

I love being a nobody - because nobody is perfect.

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
24 augusti 2010
Börjar bli lite dött i den här tråden, skrämmer vädret eller? lol

Hursomhelst så dyker jag upp imorgon och snackar lite skit med folk!!

mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

2 982 Inlägg
24 augusti 2010
även jag dyker upp med en *förhoppningsvis* nytvättad bil.

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
24 augusti 2010
Rock-Star skrev:
även jag dyker upp med en *förhoppningsvis* nytvättad bil.

Den är tvättad imorgon I promise wink

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

711 Inlägg
25 augusti 2010
Någon som vågar sig ut i regnet idag?

Sök