Så ser det ut för tillfället o jag ligger även bra med tidsgränsen I helgen ska jag börja skrapa boddy vid kardantunneln och sedan renovera bromsok bak, och måla snorgrönt
21 sidor 9 koppar kaffe och ca 3 timmar senare har jag läst klart denna tråd.........så med en kissblåsa lika stor som östersjön säger jag bara grattis till ett mycket lyckat och intressant projekt och fina bilder. Tycker garanterat att du ska köra bilen som du sa i början av tråden.....alltså mycket SVART. Min bil är nästan bara svart nu men vart dålig på att lägga upp nya bilder
21 sidor 9 koppar kaffe och ca 3 timmar senare har jag läst klart denna tråd.........så med en kissblåsa lika stor som östersjön säger jag bara grattis till ett mycket lyckat och intressant projekt och fina bilder. Tycker garanterat att du ska köra bilen som du sa i början av tråden.....alltså mycket SVART. Min bil är nästan bara svart nu men vart dålig på att lägga upp nya bilder
Kommer följas med glädje detta projekt
Hehehehehe tackar o roligt skrivet! Man får hoppas du fortsätter följa projektet, som sagt roligare blir det Ja jag tror det svarta blir grymt när man ser bilen färdiglackad! Ska kolla in din sida o komentera lite
Blir det ingen bur i bilen? och ang svarta baklysen så trycker jag att du ska köra orginal fast vita blinkers! för såg en 940 på garaget som hade snyggt stuk, men svart tonade/målade lyktor, ofyfan de var inte så vakert
Blir det ingen bur i bilen? och ang svarta baklysen så trycker jag att du ska köra orginal fast vita blinkers! för såg en 940 på garaget som hade snyggt stuk, men svart tonade/målade lyktor, ofyfan de var inte så vakert
Ja det är lite långt mellan uppdateringarna nu Fick böter på 2800 för att jag körde lite snabbt så det blir inte lika mycket handla nu den här månaden
Men för att veta lite vad jag håller på med så ska jag nu i helgen plocka ner växelåda o rensa underedet, sen ska jag försöka hinna att ta ner fjäderbenen fram o rensa lite boddy samt köpa bilsteindämpare Lovar inte när bilder kommer men det kan ta ett tag!
Angående lyssena så ska jag se om jag kan uppfylla din önskan Kan nog bli snyggt, ska photoshopa lite