2627
Sök

Totalrenovering: Volvo 940 Turbo Mattsvart/Kolfiber goes R + 600hk motor UPDATE/ nu lackad mattsvart

1 738 Inlägg
6 december 2010
Trådstartare
syabo skrev:
på med front nu big_smile

Hehe ska bli chefen wink tänkte börja montera nu i helgen, så färgen härdar riktigt innan man börjar riva i grejerna!

Mvh

1 738 Inlägg
6 december 2010
Trådstartare
Eliasson93 skrev:
snyggt wink har du testmonterat r stötisen ? jag hade ett jäkla problem med min :s, blir glipor vid lyktorna

Jajemen allt inpassat till 110% wink jag hade faktiskt inga problem med glipor faktiskt smile men lycka till o hoppas du får iordning på det!

2 419 Inlägg
6 december 2010
Satan i gatan va fet den blev!! När börjas det med motorn då? big_smile

1 738 Inlägg
6 december 2010
Trådstartare
strandberg31 skrev:
Satan i gatan va fet den blev!! När börjas det med motorn då? big_smile

tackar tackar big_smile Lite andra bilder kommer framåt helgen då jag fått på rätt många delar! Har justerat in dörrar och satt dit add-on kjolarna idag blir riktigt grymt big_smile Och kolfibret bryter så jävla snyggt till det mattsvarta

Och motor e de ju dags för snart! måste bara bli av med lite skulder först innan jag handlar något nytt smile

MVH

1 278 Inlägg
6 december 2010
du har ju sagt att du ska börja med motorn om 18 dagar wink

Street Knight

1 738 Inlägg
6 december 2010
Trådstartare
syabo skrev:
du har ju sagt att du ska börja med motorn om 18 dagar wink

Hehehe fan du har inte glömt lol Ja det blir tight men jag har köpt några små grejer till motorn men jag ligger bra till tidsmässigt till sommarn så vi får se hur långt jag kommer innan det är dags för sommarn! Men jag kommer köra på mantorp m.m även om inte nya motorn sitter i wink

Mvh

1 278 Inlägg
6 december 2010
får du ut den till elmia?   

kanske får sig en åktur på en vacker sommarkväll inne i linköping då? wink

Street Knight

1 738 Inlägg
6 december 2010
Trådstartare
syabo skrev:

Ska jag vara ärlig så hinner jag absolut klar till elmia MEN så mycket svineri med glas o skräp så vågar jag inte ta bilen dit! istället fundera jag på att ställa ut men då måste man betala :S tycker det skulle vara tvärt om big_smile

Absolut du har en förbokad plats redan nu wink Ska nog göra ett åk du sent kommer glöma åt dig big_smile

SMR | SM Racing
280 Inlägg
6 december 2010
Jag vill ha en upaaaaaaaaaaaaate sad

1 278 Inlägg
6 december 2010
940RDALLE skrev:
syabo skrev:

Ska jag vara ärlig så hinner jag absolut klar till elmia MEN så mycket svineri med glas o skräp så vågar jag inte ta bilen dit! istället fundera jag på att ställa ut men då måste man betala :S tycker det skulle vara tvärt om big_smile

Absolut du har en förbokad plats redan nu wink Ska nog göra ett åk du sent kommer glöma åt dig big_smile

de låter ju riktigt trevligt!smile

Street Knight

kevlar_soul
6 december 2010
Sen när behöver du betala för att ställa ut? tongue

1 738 Inlägg
7 december 2010
Trådstartare
kevlar_soul skrev:
Sen när behöver du betala för att ställa ut? tongue

Kanske har fel men jag tyckte jag läste mig till på elmia infon att det kostade typ 1000kr för att ställa ut :s ? Då kanske man ska ta och ställa it då smile

High on diesel and gasoline
368 Inlägg
7 december 2010
Ser bra ut.. smile  du kan få komma hit å hjälpa mig med fram och bakvagnen om du vill. vart ju riktigt bra! smile

Jag håller på att koppla in megasquirt i min kärra nu.. smile

kevlar_soul
7 december 2010
Du får ansöka om att ställa ut, sedan är chansen typ en på miljonen att man kommer med! smile Betala behöver du inte göra i alla fall!

92 Inlägg
7 december 2010
Det blev bra, kolfiber sakerna kommer göra sitt smile

1 738 Inlägg
7 december 2010
Trådstartare
Hallå där kött o blåbär! Nu är arga mekarn tebax
https://www1.garaget.org/gallery/archive/99779/1026907_j5j56p.jpg

Hittade ett så jävla grymt pappers fläta i kompisens broms kits kartong smile Var tvungen att testa hur man skulle se ut som hård rockare smile Iaf vart lite i garaget igen och satt dit lite saker smile Varsegoda:

dörrar och add-on inpassat
https://www1.garaget.org/gallery/archive/99779/1026908_kulzu0.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/99779/1026909_10yotj.jpg

Taskig bild men kolfibret syns lite iaf
https://www1.garaget.org/gallery/archive/99779/1026913_7ggeyz.jpg

Kofångaren är på men bilen måste fan sänkas smile Ser ut som en offroad bil! Tänkte låna tjejens 18 tums chromisar för att passa in sänkningen lite
https://www1.garaget.org/gallery/archive/99779/1026911_xg9736.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/99779/1026912_1awdbj.jpg

I princip så kommer ju bilen se ut som en 850R när den är färdig, faste såklart mattsvart wink Och lite andra lysen

1 738 Inlägg
7 december 2010
Trådstartare
Mog1 skrev:
Ser bra ut.. smile  du kan få komma hit å hjälpa mig med fram och bakvagnen om du vill. vart ju riktigt bra! smile

Jag håller på att koppla in megasquirt i min kärra nu.. smile

Hehehe tackar, ingenting är omöjligt smile Fan grymt hör av dig när du fått igång den så kan du få koppla in mitt MS sen big_smile

1 738 Inlägg
7 december 2010
Trådstartare
kevlar_soul skrev:
Du får ansöka om att ställa ut, sedan är chansen typ en på miljonen att man kommer med! smile Betala behöver du inte göra i alla fall!

Hoppas man blir den lyckliga då smile Får hoppas att man kommer med då smile

1 738 Inlägg
7 december 2010
Trådstartare
Markus-Persson skrev:
Det blev bra, kolfiber sakerna kommer göra sitt smile

Ja skitsnyggt faktiskt, väntar med spänning på huv o bagaglucka som snart ska vara klara o lackade wink

Tvivlare
2 266 Inlägg
7 december 2010
F*n så rått! big_smile

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

Sök