Satan i gatan va fet den blev!! När börjas det med motorn då?
tackar tackar Lite andra bilder kommer framåt helgen då jag fått på rätt många delar! Har justerat in dörrar och satt dit add-on kjolarna idag blir riktigt grymt Och kolfibret bryter så jävla snyggt till det mattsvarta
Och motor e de ju dags för snart! måste bara bli av med lite skulder först innan jag handlar något nytt
du har ju sagt att du ska börja med motorn om 18 dagar
Hehehe fan du har inte glömt Ja det blir tight men jag har köpt några små grejer till motorn men jag ligger bra till tidsmässigt till sommarn så vi får se hur långt jag kommer innan det är dags för sommarn! Men jag kommer köra på mantorp m.m även om inte nya motorn sitter i
kanske får sig en åktur på en vacker sommarkväll inne i linköping då?
Ska jag vara ärlig så hinner jag absolut klar till elmia MEN så mycket svineri med glas o skräp så vågar jag inte ta bilen dit! istället fundera jag på att ställa ut men då måste man betala :S tycker det skulle vara tvärt om
Absolut du har en förbokad plats redan nu Ska nog göra ett åk du sent kommer glöma åt dig
kanske får sig en åktur på en vacker sommarkväll inne i linköping då?
Ska jag vara ärlig så hinner jag absolut klar till elmia MEN så mycket svineri med glas o skräp så vågar jag inte ta bilen dit! istället fundera jag på att ställa ut men då måste man betala :S tycker det skulle vara tvärt om
Absolut du har en förbokad plats redan nu Ska nog göra ett åk du sent kommer glöma åt dig
Kanske har fel men jag tyckte jag läste mig till på elmia infon att det kostade typ 1000kr för att ställa ut :s ? Då kanske man ska ta och ställa it då
Hittade ett så jävla grymt pappers fläta i kompisens broms kits kartong Var tvungen att testa hur man skulle se ut som hård rockare Iaf vart lite i garaget igen och satt dit lite saker Varsegoda:
dörrar och add-on inpassat
Taskig bild men kolfibret syns lite iaf
Kofångaren är på men bilen måste fan sänkas Ser ut som en offroad bil! Tänkte låna tjejens 18 tums chromisar för att passa in sänkningen lite
I princip så kommer ju bilen se ut som en 850R när den är färdig, faste såklart mattsvart Och lite andra lysen