Kul att läsa om ett stort projekt med seriös inställning på utförandet! Har läst hela tråden och är riktigt impad av kvalitén på arbetet.
940RDALLE skrev:
strandberg31 skrev:
17 kilo!! kanske dags att ta bort lite på 740in då hur gör du när du tar bort dom? värmer sen skrapar?
MVH
Heheh ja det är mycket Jag andvände mig av värmepistol och spackelspade! värmde på medans jag skrapade, men värm inte för mycket för då smälter det o är inte lika roligt att ta bort då Tvättade sedan rent med diesel
MVH
Använde du samma koncept när du tog bort bodyn under bilen? Har nämligen samma skitgöra framför mig.
Så sjukt bra det blir! Du har ju lyckats hittills så tycker att du ska köra på r-fälgarna om du vill! finns ju svarta med röd rand och r de är ju fina!
Kul att läsa om ett stort projekt med seriös inställning på utförandet! Har läst hela tråden och är riktigt impad av kvalitén på arbetet.
940RDALLE skrev:
strandberg31 skrev:
17 kilo!! kanske dags att ta bort lite på 740in då hur gör du när du tar bort dom? värmer sen skrapar?
MVH
Heheh ja det är mycket Jag andvände mig av värmepistol och spackelspade! värmde på medans jag skrapade, men värm inte för mycket för då smälter det o är inte lika roligt att ta bort då Tvättade sedan rent med diesel
MVH
Använde du samma koncept när du tog bort bodyn under bilen? Har nämligen samma skitgöra framför mig.
Tackar när jag tog bort asfaltsmattor så körde jag värme pistol och spackelspade, när jag tog bort all body körde jag ståltrisor i olika storlekar från biltema som sätts på en sladdborrmaskin! Och jag kan säga att det gör jag alldrig mer!!!!!!!!! Garaget blir totalförstörd både väggar och golv, man ser ut som fan och du har boddy rester precis överallt på bilen som du inte vill ha. Jag skulle rekomendera dig att från början rensa hella bilen och sedan lämna den för blästring. Det kommer jag göra nästa projekt iaf
Så sjukt bra det blir! Du har ju lyckats hittills så tycker att du ska köra på r-fälgarna om du vill! finns ju svarta med röd rand och r de är ju fina!
Bra Strandberg för att du är på min sida
Kan bara hålla med. Super dtm är ju sjukt fina men Svarta R med en röd rand är svårslaget... Super dtm är väll lika vanliga som R nu ändå så det är ju inte särskilt speciellt med dom heller.
Fy fan så snygga!!!! Det blir något sånt stuk på fälgarna! Tack för länken, har ett par 18 tums grey r fälgar som väntar på mig i en däckaffär nära mig sprillans nya i kartong med däck för 7200kr, det är tur att man känner lite däckförsäljare
Men som sagt r-fälgarna kanske är vanligt o det är ju r fronten med, så vad är inte ut tjatat om det inte är en bil från 2011 :p
Otroligt Grym finish på bilen! men säger som alla andra, skit i de förbannade R-fälgarna! grymt uttjatade. Sats ist på Super DTM fälgarna (eller sälj dom till mig ) eller så införskaffar du som sagt antingen ett par DOTZ roadster, eller varför inte DOTS TuPac Fälgarna, en grym finish hade det gett, sen lite bredd på det hela! Vita fälgar hade gett något grymt bra till din bil för att bryta av ditt färgval!
Otroligt Grym finish på bilen! men säger som alla andra, skit i de förbannade R-fälgarna! grymt uttjatade. Sats ist på Super DTM fälgarna (eller sälj dom till mig ) eller så införskaffar du som sagt antingen ett par DOTZ roadster, eller varför inte DOTS TuPac Fälgarna, en grym finish hade det gett, sen lite bredd på det hela! Vita fälgar hade gett något grymt bra till din bil för att bryta av ditt färgval!