Då ligger det 2st aerobromsok fram här hemma Kompletta va dom dessutom, med klossar och alltihopa Så nu borde det inte fattas något.
Det jag väntar på nu är skivorna och klossarna, tycker att dom borde komma snart dom också... Men men, har ju lite annat och göra i alla fall. Kanske dyker upp några bilder ikväll då jag tänkte ägna dagen lite till att göra iordning oken så dom är rena och fräscha
Har börjat fräscha till oken lite grann. Tyvärr kom jag inte in i garaget idag så blev bara lite pill med oken...
Aerooken så som jag köpte dom, 500ing styck va dom värda tycker jag
Okhållarna har fått sig lite färg nu.
Nu ska jag bara bestämma mig för vilken färg oken ska ha. Funderar på att köra dom rött för att få lite sportigare stuk. Men gillar dock det diskreta med svarta ok också Men får se, har målat ett ok rött så ska slänga ihop okhållare och ok så får vi se hur det ser ut o blanda rött och svart
Punktblästrat? Såg inte direkt skoj ut, men de löser du
Yes, punktblästrat. Blev dock bara ett litet hål då, så tröck jag lite lätt med tummen så va de en hel bit som åkte in. Och till slut såg det ut sådär... Jo på någon jävla vänster löser det sig nog, ludde har ju svets och jag har plåten
Har nu hämtat ut aeroskivorna och klossarna, så nu ska jag bara bestämma mig för hur jag ska göra. Nya ok med hållare kostar 1600kr på saab På skroten är det typ omöjligt att hitta...
Nee, ska ta och behandla familjens kombi så man slipper samma skit där....
Men nu har jag nog ta me fan löst det med aerobromsarna! Har fått tag på bromsokshållare från en 9-5 3,0 (V6). Så dom borde dyka upp under nästa vecka, vilket borde betyda att nästa helg sitter bromsarna på bilen igen Men funkar det inte kommer jag lägga ner den skiten, men nu har jag bromsoks från en aero -05a till salu om nån behöver!
Nu är jag så förbannat trött på de här eftersom inget går som jag tänkt så därför beställer jag förhoppningsvis i veckan original 288mm skivor och klossar så får det duga med ett steg 2 (~230hk) till i vår.
Bästa lösningen för att jag inte ska tappa suget och lägga ner bilar totalt Så nu vet ni varför det går så förbannat trögt här Blir ju förhoppningsvis lite bättre nu i framtiden!
Bromsar sitter på nu och bilen står nu här hemma, tänkte köra den till jobbet imorgon och tvätta av den. Bilder kommer det imorgon, alldeles för trött för att ladda upp dom nu