Jajaa, då är jag med. Då får jag också köra i 300km/h. Det räcker ju nästan till för mig, hehe.
Hastighetsindex är mera hårdheten i däcksidorna, även om man inte kör fort så kan man tjäna på att ha däck med högre hastighetsindex pga att de kan ge bättre styrrespons, styrprecision (mindre flex i däcksidorna) och bättre prestanda i exempelvis undanmanövrar. Men komforten lider ju naturligtvis, men det är ett prioriteringsval
Hastighetsindex är mera hårdheten i däcksidorna, även om man inte kör fort så kan man tjäna på att ha däck med högre hastighetsindex pga att de kan ge bättre styrrespons, styrprecision (mindre flex i däcksidorna) och bättre prestanda i exempelvis undanmanövrar. Men komforten lider ju naturligtvis, men det är ett prioriteringsval
Hastighetsindex är mera hårdheten i däcksidorna, även om man inte kör fort så kan man tjäna på att ha däck med högre hastighetsindex pga att de kan ge bättre styrrespons, styrprecision (mindre flex i däcksidorna) och bättre prestanda i exempelvis undanmanövrar. Men komforten lider ju naturligtvis, men det är ett prioriteringsval
Men knappast något man lär märka av på gata..
Placebo is the shit.
Med tanke på att man märker skillnad på +0,2 bars däcktryck så lär ju ett däck med stadigare uppbyggnad kännas desto mer