Imorse när jag var påväg till jobbet upptäckte jag att bilen vibrerar mycket när man släpper gasen, man hör att det klonkar om bilen då också, men det händer bara när man inte accelererar.
Gasar jag upp bilen så går den lugnt och fint tills man släpper gasen då börjar det vibrera och låta. Känns mycket bra i ratten.
det första som du kan göra är att du tar den till en lyft och att du med ett bräck järn känner på alla framvagnsbussningar . kolla även mellan lagringen på H drivaxel
det första som du kan göra är att du tar den till en lyft och att du med ett bräck järn känner på alla framvagnsbussningar . kolla även mellan lagringen på H drivaxel
Kolla samtidigt motor och växellådsfästen. Vad menar du med mellanlagringen på höger drivael?
det heter nog inte mellanlagring , men det fins ju två knutar en yttre ooch en inre på den vänstra men på den högra så ska det finnas en där i mellan efter som den axel är längre är du med ?
det heter nog inte mellanlagring , men det fins ju två knutar en yttre ooch en inre på den vänstra men på den högra så ska det finnas en där i mellan efter som den axel är längre är du med ?
Japp nu är jag med, men har tappat ordet för den delen just nu